LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dvd verhuurbedrijf Keeno

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
herjabram
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mei 2011 10:22

Re: dvd verhuurbedrijf Keeno

Ongelezen bericht door herjabram »

Ben ook benieuwd wat er aan de hand is.
Er stonden nog 2 dvds op mijn lijst als zijnde in mijn bezit, maar die heb ik in januari naar Weesp terug gestuurd voordat ik wist dat ze failliet waren. Is dus nooit verwerkt en stonden nog officieel als in mijn bezit.
Begin mei stuurt Keeno opeens een mail dat een dvd verzonden is. Niets gehoord van een doorstart, niets van de rekening afgeboekt.
De morgen erna weer een email dat ze de dvd weer ontvangen hadden. Dacht dat het een foutje was. Wel die dag arriveerde opeens die dvd wat ze verstuurd hadden, en die zij binnen 1 dag ook weer terugontvangen hadden.
Retour adres was in Wateringen.
Kreeg toen weer een nieuwe opgestuurd en ontving die de dag erna.
Toen het verzoek kwam voor 8 mei te betalen wilde ik eerst even de kat uit de boom kijken. Heb beide DVD's teruggestuurd ofschoon 1 daarvan al zogenaamd in hun ontvangst moest zijn. Heb ook gemaild dat de 2 andere DVDs in mijn account in januari naar Weesp zijn teruggestuurd en of ze die kunnen schrappen als zijnde in mijn bezit. Heb erbij vermeld als mijn account omtrent de DVDs in orde wordt gemaakt zal ik het geld overmaken. Hebben echter niet mijn account aangepast, ook niet de dvd verwerrkt die ik terug heb gestuurd, en ook niet gereageerd op mijn mail. Zodoende heb ik geen geld overgemaakt. Gelukkig maar zo te zien, want volgens mij klopt er nog steeds iets niet.

herjabram
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mei 2011 10:22

Re: dvd verhuurbedrijf Keeno

Ongelezen bericht door herjabram »

ik denk ook dat het administratief een grote zooi is daar, en dat hun archief ook niet meer klopt.
Ik heb in januari nog dvds teruggestuurd naar Weesp, en die zijn nooit verwerkt.
Waarschijnlijk liggen die nog ergens daar of heeft de postbode zijn dvd-collectie uitgebreid.
Staan dus volgens mij een hoop films op de site die ze helemaal niet meer in hun archief hebben, want ik denk niet dat ik de enige ben.

simonegraver
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2011 10:50

Re: dvd verhuurbedrijf Keeno

Ongelezen bericht door simonegraver »

Ook ik heb naar aanleiding van de E-mail met het bericht van een doorstart mijn abonnementsgeld handmatig overgemaakt. Naïef? Ook bij mij staat er nog een film in mijn bezit. Deze is reeds lange tijd geleden terug gestuurd. Heb twee maal een E-mail gestuurd, krijg wel een automatisch bericht van ontvangst maar geen antwoord. Heb vandaag telefonisch geprobeerd contact op te nemen met het nieuwe telefoonnummer onder aan de laatste E-mail. Geen gehoor! Geef nu gewoon duidelijkheid over de gang van zaken anders is ook de doorstart gedoemd te mislukken, als dit tenminste een legitieme poging is om een mooi bedrijf neer te zetten. Ik zou graag horen hoe nu verder maar weet niet meer tot wie ik me moet wenden. Het zou prettig zijn als dit onderwerp in RADAR ter sprake zou komen zodat ALLE gedupeerde of leden in ieder geval weten waar ze aan toe zijn. Welk medium is hiervoor per uitstek geschikt, TV!!! Ik vind het oprecht jammer, ik heb altijd met plezier films gehuurd. :?: :cry:

Tumbler
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 feb 2007 23:13

Re: dvd verhuurbedrijf Keeno

Ongelezen bericht door Tumbler »

Het mag inmiddels duidelijk zijn dat Keeno op 25 januari failliet is verklaard. In maart werd Keeno door de United Entertainment Group overgenomen en werd een doorstart gemaakt (hierover is heldere info te vinden op entertainmentbusiness.nl). Ik heb Keeno op 1 mei naar aanleiding van die email gemaild dat ik het fijn vond dat Keeno toch nog een doorstart kreeg. Na een week of twee heb ik maar eens gebeld, en een aardige meneer gesproken die liet weten dat het administratief inderdaad een enorme puinbak was, en ze alles aan het opruimen waren. Onder die puinbak vallen ook de films die nog bij ons als 'in ons bezit' staan en uit het systeem gehaald moeten worden. De overdracht is blijkbaar niet prettig verlopen. Ook zou de website volledig gerevamped worden, dat de site nu onbereikbaar is wijst daar wel op. Wat erg jammer is, is dat er nul communicatie naar de abonnees plaatsvindt. Dan is het wat zuur om te lezen dat de UEG-directeur in een recent interview de ambitie uitspreekt Netflix achterna te gaan. Laat ze eerst maar eens zorgen dat ze het restje abonnees - en goodwill - wat er nog is behouden.

Gesloten