LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wachttijd rechtsbijstand; geen dienst, wel betalen
Re: Wachttijd rechtsbijstand; geen dienst, wel betalen
hoi, bedankt voor je reactie. Volgens mij klopt dat, 1x die juriste aan de lijn gekregen, klonk zo zwakjes allemaal en ze gaf 2x een niet bestaand telefoonnummer door aan mij. ( via antwoordapparaat)
Re: Wachttijd rechtsbijstand; geen dienst, wel betalen
ter info:
Nationale-Nederlanden (via SRK) heeft geen wachttijd meer.
Wel zijn uiteraard lopende conflicten uitgesloten.
Nationale-Nederlanden (via SRK) heeft geen wachttijd meer.
Wel zijn uiteraard lopende conflicten uitgesloten.
Re: Wachttijd rechtsbijstand; geen dienst, wel betalen
Dank U voor de reactie. Ik was ooit verzekerd bij nationale Nederlanden. Nooit problemen, maar die verzekering ging toen i.v.m. beroepsverandering over.
Inmiddels contact met de teamleider van de contactpersoon bij DAS gezocht. Die mijnheer doet al meer. Na enige wachttijd krijg ik te horen dat ik zelf met Proteq ( waar mijn polis loopt) contact moet opnemen hoe ik verzekerd ben want volgens hem heb ik geen recht op rechtsbijstand. Proteq gebeld. Daar is men niet te spreken over deze handelswijze : DAS moet zelf die info inwinnen bij Proteq en via mijn basisdekking ( ik heb ook nog aanvullingen geregeld) heb ik wel rechten. Lijkt mij dat DAS dat wel weet, ik zie het als touwtrekkerij. Weer naar DAS gebeld waar ik na diverse pogingen en volhouden de teamleider weer te spreken krijg.
Inmiddels wacht ik al zowat 3 mnd. op de mededeling of ik rechtsbijstand krijg. Volgende week , zo belooft men mij, krijg ik weer iets te horen.
Er gebeurt tenminste íets nu.
Inmiddels contact met de teamleider van de contactpersoon bij DAS gezocht. Die mijnheer doet al meer. Na enige wachttijd krijg ik te horen dat ik zelf met Proteq ( waar mijn polis loopt) contact moet opnemen hoe ik verzekerd ben want volgens hem heb ik geen recht op rechtsbijstand. Proteq gebeld. Daar is men niet te spreken over deze handelswijze : DAS moet zelf die info inwinnen bij Proteq en via mijn basisdekking ( ik heb ook nog aanvullingen geregeld) heb ik wel rechten. Lijkt mij dat DAS dat wel weet, ik zie het als touwtrekkerij. Weer naar DAS gebeld waar ik na diverse pogingen en volhouden de teamleider weer te spreken krijg.
Inmiddels wacht ik al zowat 3 mnd. op de mededeling of ik rechtsbijstand krijg. Volgende week , zo belooft men mij, krijg ik weer iets te horen.
Er gebeurt tenminste íets nu.