Mijn website draaide bij KPN maar die heeft alle klanten naar XS4ALL verhuisd. Die verhuizing gaat NIET GOED. Dit zou op 18 mei plaatsvinden en daarna kon je met de nieuwe inloggegevens weer verder kunnen gaan. Normaal wordt elke dag onze website bijgewerkt. Sinds 19 mei heb ik elke dag zo'n 3x de helpdesk en andere afdelingen aan de telefoon gehad. Snap niet dat XS4ALL goed uit de bus komt bij testen... ze kunnen mij absoluut niet helpen en er blijven veel mensen te zijn zoals mij. Wat kun je er nu aan doen om hun het probleem op te laten lossen? Als ik een fout op mijn werk maak dan moet het ook diezelfde dag opgelost worden, de klant betaald tenslotte voor een goed product. Ondertussen heb ik een telefoonkosten gemaakt (zo'n 2-3 uur per dag) en ook mijn tijd is kostbaar, in die tijd kan ik niet werken dus tel maar uit. Ben echt ten einde raad!
gr. Nicole
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verhuizing KPN > XS4ALL
Re: verhuizing KPN > XS4ALL
Daar doe je weinig aan, ook wanneer je het voor de rechter gooit zul je bot vangen dit omdat het rechtssysteem corrupt is en in het belang van de grote bedrijven denkt.