LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleiding door Bakker Hillegom

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
Gemma
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2010 14:56

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door Gemma »

Bedankt!
Ik kreeg vandaag het aanbod van TNT via de telefoon.
Ik vertrouwde het niet helemaal, lijkt te mooi om waar te zijn. Aangegeven hier even over na te willen denken.
Ze bellen morgen terug, maar dat ga ik dus niet meer doen.
Groeten Gemma

renateh
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2010 18:31

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door renateh »

TNT misleiding.
Ik werd 2 maanden geleden gebeld of ik elk jaar een postzegelpakket wilde afnemen. Omdat ik ook een eigen bedrijf heb leek me dat wel handig. Leuke bijkomstigheid: er werd een samsung camera bij beloofd.
Vandaag kreeg ik die camera binnen: een Acari camera net zoals iedereen voor mij al beschreven heeft. Niets waard en absoluut geen samsung! Wat een bedrog!
De postzegels heb ik overigens nog niet binnen. Ik ga morgen bellen: een klacht indienen en de camera terugsturen. Het geld was nog niet van mijn rekening maar dit haal ik, mocht dit ondertussen gebeurd zijn, terug via de bank.

LindavanderSluis
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2010 12:20

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door LindavanderSluis »

Ik heb ook 1 keer wat besteld bij bakker-hillegom, jammer genoeg moest ik 4 weken wachten op mijn bestelling en het product leek totaal niet op het geen ik besteld had. Voor mij dus geen Bakker meer, ik bestel tegenwoordig bij www.kamerplant.com & Zenzi mijn plantjes en bloemen standaard bij Euroflorist.

JoukjeNico
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2010 08:39

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door JoukjeNico »

Ik zag jullie berichten en nu ben ik benieuwd ik werd gisteravond gebeld door TNT Post en heb dus ook aangeboden gekregen 100 postzegels + digitale camera kado voor 49.95 nou vind ik het niet duur want die 100 zegels zijn natuurlijk nooit weg maar hoop wel op een beetje degelijke camera! en wil niet ergens aan vast zitten en ze zeiden van niet ik moest voor 31-12-2010 gewoon een briefje typen om het weer op te zeggen nou dat is zo klaar.
en idd je moest je banknr. geven maar denk geef niet mijn eigen maar die van mijn man want die is geblokkeerd dus als het niks is kan het mooi weer terug zonder dat ze de kosten eraf hebben kunnen halen! :D

MissMaya
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2010 20:04

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door MissMaya »

Ik ben ook gebeld door TNT, en ik wilde toevallig zelf al een
nieuwe camera halen, dus ik dacht laten we het maar doen!
Maar ik heb spijt dat ik het gedaan heb!
Het is echt een flutcamera!

Er zitten maar 2 knoppen op de camera
maar ik ben er nog steeds niet achter gekomen hoe je nou een Foto moet maken?? :oops:
Dit is nog wel t belangrijkste van dit hele flutding!
Dus is er misschien iemand die mij dit kan vertellen??
Ik hoor t graag!!! Help!! Help!!

nes30854
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 nov 2010 23:04

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door nes30854 »

Ook ik kreeg een camera van Bakker toegestuurd maar dit was nog geeneens een dig. camera maar een wegwerp waarmee je 24 fotos kunt maken.Ik moet er wel bij zeggen dat dit 2 of 3 mnd. geleden is en dat ik niet tel. benaderd ben. Het is dat het gemakkelijk is met bestellen dus ik kreeg een nieuwe folder met antwoord dat ik 65.000,- euro heb gewonnen plus nog 2 prijzen van cadeaus die niet zijn geclaimd. Doe de bestelling toch maar en zie wel wat het oplevert.Slecht of goed nieuws zal ik melden als ik de cadeaus heb ontvangen.

annedk
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 dec 2010 10:01

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door annedk »

Online erotiek catalogus Pabo mailt momenteel dezelfde aanbieding door. In de aankondiging staat dat je gegarandeerd 1 van de 4 camera's krijgt. In razend tempo flitsen dan 4 plaatjes voorbij, 3 met een duidelijk merk (Sony cybershot, Samsung, Lumix) en een die je zo snel niet herkent. Ik heb eerder 'kadootjes' gekregen, rommel die zonder uitzondering de prullenbak in ging, dus ik was al wantrouwig, maar er zijn vast klanten die hier weer wel in trappen.

Schande, dat men zo reclame kan/mag maken.

Wendy1984
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2011 11:41

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door Wendy1984 »

Wij kregen onlangs een folder van bakker hillegom, waarbij we 10.000 euro hadden gewonnen, als het winnende nummer correspondeerde . Er zat ook een akte van toekenning bij uit naam van een gerechtsdeurwaarder dat de prijs echt was. Mijn opa heeft voor een bepaald bedrag producten via bakker hillegom besteld zodat hij een flink geldbedrag zou winnen. Daarnaast won je ook gegarandeerd een lichtgevende en kwakende eendenfamilie (deze zijn meestal in miniatuuruitvoering). En als klap op de vuurpuil kon je ook nog een super luxe buitenkeuken ontvangen.
Eind van de maand op de site van bakker gekeken of hij in de prijzen was gevallen maar konden dit niet vinden. Contact opgenomen met de klantenservice en deze dame gaf aan dat de uitslagen op het internet staan, dit is niet het geval!
Mijn opa heeft aangegeven dat hij het een grote oplichterspraktijk vindt en hij heeft geeist dat zijn bestelling wordt verscheurd omdat hij geen gebruik wilt maken van deze malafide organisatie.
Kan radar niet eens wat doen aan deze praktijken van bakker? Vindt het namelijk zeer asociaal dat vooral oudere mensen hiervoor worden gebruikt!

Tagger
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mei 2011 22:50

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door Tagger »

Nou ik werd dus ook gebelt door tnt met een leuke aanbieding,100 postzegels en een camera kado, en heb ook een flutcamera gekregen, en ik vroeg nog wel aan de telefoon wat voor een camera het was, ik kreeg als antwoord een goeie kan hem als webcam gebruiken en foto's maken, omdat ik niet bot wilde zijn heb ik niet door gevraagt, waar ik nu erg veel spijt van heb, ondertussen hebben ze een bedrag van mijn rekening afgouden, maar ik heb alles terug gestuurd en door de bank het bedrag laten terug storten, blijkbaar hebben ze niks terug gekregen, want ik heb nu nog incasso kosten erbij, ik wil beslist niet gaan betalen, en als het moet ga ik ermee voor de rechter, want de incasso is nu iets in de 70 euro, ik ben helaas het bonnetje kwijt van het terug gestuurde spul, dus ik denk dat ik een groot probleem ga krijgen, echt waar , dat tnt post zoiets flikt bah bah !!!!!

witte angora
Berichten: 32006
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door witte angora »

LOL

Iedereen bestelt van alles in de hoop een geweldige


8) supercamera 8)

te krijgen, en wat krijgt men, wat men ook kan verwachten? Een

:mrgreen: flutdingetje :mrgreen:

Dat er nog steeds hordes mensen intrappen, en daar nog een topic mee volkliederen ook.

:lol: :lol:

Tagger
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mei 2011 22:50

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door Tagger »

LoL dat nog steeds van die mensen zijn die het groter maken dan dat het is, miss een beetje dom?
Waar zie jij staan dat er mensen zijn die een supercamera verwachten??, lees jij eerst eens goed voordat je zoiets doms terug schrijft;)
witte angora schreef:LOL

Iedereen bestelt van alles in de hoop een geweldige


8) supercamera 8)

te krijgen, en wat krijgt men, wat men ook kan verwachten? Een

:mrgreen: flutdingetje :mrgreen:

Dat er nog steeds hordes mensen intrappen, en daar nog een topic mee volkliederen ook.

:lol: :lol:

bertmidd
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 dec 2007 17:00

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door bertmidd »

de boodschap was al duidelijk

witte angora
Berichten: 32006
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door witte angora »

LoL dat nog steeds van die mensen zijn die het groter maken dan dat het is, miss een beetje dom?
Wat denk je zelf? Het hele topic gaat erover dat men zich misleid voelt door Bakker omdat Bakker een flutdingetje stuurt. Dus wat was dan de verwachting? Wie is nu degene die ergens een probleem van maakt dat er niet is, puur omdat hun hebberigheid zo groot is dat ze zich niet realiseerden dat het nooit een fatsoenlijke camera kan zijn?

Een zakkie bloembollen bestellen voor een paar eurootjes, wat verwacht je dan voor camera erbij? :lol: :lol:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door ciske »

witte angora schreef:
Een zakkie bloembollen bestellen voor een paar eurootjes, wat verwacht je dan voor camera erbij? :lol: :lol:
:lol: als het effe kan :lol: een hele goede:-)

alfatrion
Berichten: 22043
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door alfatrion »

De tekstschrijvers van Bakker in Hillegom moeten inmiddels wel heel natte en gerimpelde duimen hebben. Want ze blijven er maar leugens en fantasieën uit zuigen! Misschien is dat niet zo erg voor de eigen werknemers en familieleden, maar wel voor de goedgelovige klant in het land. Die zouden we aanraden om uit protest vanwege het aanhoudende bedrog maar niks meer te bestellen. Alle producten zijn immers ook wel dichter bij de deur te verkrijgen. Lees verder...

labyrint6
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 mei 2011 23:35

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door labyrint6 »

ik hoor hier vann op ik heb planten besteld die door mij buur,man de hemel inzijn gepreze.
het moet vooral om de planen en bollen gaan. natuurlijk dat van dei misleidende reclame kan beste kloppen maar een bedrijf is natuurlijk geen filantropische instelling.
De hebbergiheid van de mensen speelt ook een rol.en dan krijgen ze oogkleppen op.

marga46
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2011 12:12

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door marga46 »

Ik ben vandaag ook door TNT gebeld voor de actie van de postzegels en de camera, heb eerst het merk gevraagd van de camera. gevraagd of ze vanavond terug wilde bellen omdat ik eerst wilde kijken wat voor ding dat was. Ben gaan google en kwam gelijk op deze site uit.
Dus als ze terugbellen, zal ik ze vertellen dat ik het niet doe en de reden waarom.
Nu snap ik wel dat diegene aan de telefoon vanuit een callcentra belt, maar toch
weten hun ook waar ze mee bezig zijn.

consument11
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 aug 2011 15:10

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door consument11 »

Beste mensen,

Dit is het enige forum waar ik iets over de site kamerplant.com kon teruglezen.
Het zijn positieve berichten van een jaar geleden.

Echter ben ik een beetje ongerust over mijn bestelling op kamerplant.com.
Kamerplant.com belooft via TNT binnen 24 h hun planten te leveren.
Op de site van TNT is te lezen dat dit mogelijk is. Als het niet gebeurd wordt de bestelling binnen 48 H afgeleverd.

Op afgelopen dinsdagavond 18.00 u heb ik plantjes besteld voor een vriendin.
Deze plantjes hadden het kenmerk 24H levering.
Ik heb de plantjes via Ideal betaald. De bestelstatus op kamerplant.com gaf het volgende aan: klaar voor verzending.
De dag erna (woensdag) had mijn vriendin nog geen planten ontvangen.
Logisch, dacht ik. Ik had immers laat mijn bestelling geplaatst.
Op donderdag had mijn vriendin nog steeds geen planten ontvangen en vrijdag wederom geen planten te zien!

De plantjes zouden binnen 24H geleverd worden. De bestelstatus gaf (en geeft nog steeds) aan dat de plantjes klaar zijn voor de levering. Op TNT.nl zie ik dat je een traceercode krijgt voor je bestelling. Deze heb ik ook niet ontvangen.

Wat moet ik hiervan denken?Op de site is tevens een chatbox waar je je vragen kunt stellen, maar er is geen enkele dag iemand online! Ik heb het idee dat ik betaald heb voor iets wat nog niet verzonden is en ik ben bang dat dit misschien ook niet gaat gebeuren?

Ben ik gewoon te ongeduldig of is dit iets wat ik beter goed in de gaten kan blijven houden?

Met vriendelijke groet,

consument11

consument11
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 aug 2011 15:10

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door consument11 »

Een hele geruststelling voor mij!
Blijkbaar brengt UPS i.p.v. TNT de plantjes. Ze zijn vandaag langs geweest!
Kamerplant.com = betrouwbaar *pfieeeew*

annemariekramer
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2011 20:22

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door annemariekramer »

Vandaag hebben wij ook de digitale camera binnengekregen.
werd vorige maand gebeld door tntpost en omdat wij ook een eigen bedrijf hebben, dacht ik: die postzegels kunnen we mooi gebruiken en nog een digitale camera erbij ook!

voelde wel wat nattigheid en heb gevraagd of het een goede camera was en de dame van TNTpost (nu PostNL) zei dat hij hele goede foto's maakte én dat ze hem zelf ook had besteld,(postzegels natuurlijk ook :wink: ) want ze had zelf ook een eigen bedrijf notabene!

pure misleiding dit én zo te zien op dit forum al een jaar aan de gang bij TNT/postNL.

Ze zouden het ook op naam van ons bedrijf zetten, is niet gebeurd,want we zillen de zegels natuurlijk zakelijk gebruiken zoals we altijd doen.
er is ons echt iets aangesmeerd: een plastic camera (zónder batterijen en SDcard o.i.d) die het niet eens doet wanneer je er zelf batterijen in hebt gedaan.

Ik ga proberen de hele handel terug te sturen, ze hebben het gesprek uiteraard opgenomen op een bandje zodat ik nu aan één of ander abonnement (jaarlijks terugkerend gebeuren van deze 100 postzegels) vastzit.
Heb nog de stille hoop dat ze hun naam hoog willen houden in deze tijd waarin alles al digitaal gaat en ze niet nóg meer klanten willen verliezen die nog hun 'dingetjes' via de post doen...
misschien dat daarom de camera van zo'n slechte kwaliteit is? :D

Wie weet wijdt TrosRadar hier een onderwerp aan....

Gesloten