LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] simpel levert niet volgens afspraak.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wally76
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 okt 2010 01:58

simpel levert niet volgens afspraak.

Ongelezen bericht door wally76 »

ik heb vorige week mijn belplafond bereikt en ben daardoor netjes afgesloten voor uitgaande gesprekken. helaas werd hierdoor ook de uitgaande sms geblokkeerd.

ik heb een abbo van 400 min en 100 sms, ik had een plafond ingesteld van 15 euro. op het moment van het bereiken van het plafond had ik maar 76 smsjes verzonden. nu kan ik dus geen gebruik meer maken van die laatste 24 smsjes, ondanks ik hier wel voor heb betaald.

vandaag kreeg ik antwoord van anna van simpel:

Beste meneer ********,



Dank voor je bericht.

Het belplafond geldt voor alle diensten samen. Wij kunnen helaas geen onderscheid maken in bijvoorbeeld belminuten en sms’jes, zodat het voorkomt dat je geblokkeerd wordt omdat er meer belminuten zijn gebruikt en te weinig sms’jes.

Wat je wel kan doen is het belplafond via de site verwijderen of verhogen; dan kan je binnen enkele ogenblikken weer bellen.

Ik hoop je vraag hiermee beantwoord te hebben.



Met vriendelijke groeten,



Anna van Dijck

Simpel


ik vind dit niet de manier om met mensen om te gaan, ik wil kunnen gebruiken waar ik voor betaal.

Kulp
Berichten: 60
Lid geworden op: 13 jan 2010 10:08

Re: simpel levert niet volgens afspraak.

Ongelezen bericht door Kulp »

Ah, Simpel...

Een paar jaar geleden was ik op zoek naar een goedkoop SIM-only abonnement en na wat zoeken op internet bleek dat Simpel de goedkoopste was. Uiteraard wel even gezocht naar gebruikerservaringen en wat bleek? Het regent werkelijk klachten over deze provider. Je zit namelijk minimaal twee jaar aan een abonnement vast en klanten komen vrijwel altijd in de problemen met Simpels belplafonds.

Uiteindelijk gekozen voor BEN. Die waren na Simpel het goedkoopst en daar kun je maandelijks opzeggen.

joymila
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 mar 2011 21:18

Re: simpel levert niet volgens afspraak.

Ongelezen bericht door joymila »

[Off-Topic bericht verwijderd door de Moderator]

MAXIEM

Re: simpel levert niet volgens afspraak.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Kulp

Simpel houdt het simpel, zolang de klantenvijver nog goed gevuld is.

Maxiem.

Simpelconsumenten
Berichten: 32
Lid geworden op: 02 dec 2008 17:39

Re: simpel levert niet volgens afspraak.

Ongelezen bericht door Simpelconsumenten »

Beste forumbezoeker,

Mocht je vragen of klachten over Simpel hebben, dan mag je mij een bericht sturen. Graag neem ik je klacht persoonlijk in behandeling.
Vermeld behalve een bondige omschrijving van je vraag ook je naam, telefoon- en klantnummer, dan help ik je zo spoedig mogelijk verder.

Met vriendelijke groeten,

Anna van Dijck
[email protected]

Gesloten