Via Groupon een pandorastyle sieradenset besteld die 150 euro waard zou zijn.
Ik kreeg een Elemento sieradenset toegestuurd, die nog geen 59 euro waard is. Volgens T&S is alleen de sluiting van Elemento en is de rest van de bedels en kralen van betere kwaliteit, maar ik geloof daar geen barst van.
Ik ben dus niet tevreden over deze deal en wil mijn geld terug. Groupon reageert niet en T&S stuurt mij terug naar Groupon.
Methode kastje naar de muur?
Hierbij de mailconversatie tot nu toe.
Geachte relatie,
Vervelend te horen, dat u niet tevreden bent.
U kunt gebruik maken van de garantie die Groupon u bied.
Vgr, Team Jewel Projects
> > Onderwerp: retourprocedure
> Opmerking/Vraag:
> Ondanks uw bewering dat de kwaliteit van de beads en de kralen van betere
> kwaliteit zijn wil ik mijn armband en ketting niet hebben. Ik voel mij nog
> steeds bedonderd door uw firma. Graag informatie over de retourprocedure.
> Geachte mevrouw ,>
> De sluiting/slot van de armband is i.d.d. van Elemento, dit omdat deze
> sluitingen de sterkste en betrouwbaarste binnen de markt zijn. De kralen
> en beads zijn van geheel andere kwaliteit, dan die er te vinden zijn op de
> diversen particulieren web shops.
>
> Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd, en met vriendelijke groet
> Team Jewel Projects>
>
Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte deal Groupon T&S Jewelproducts
Re: Slechte deal Groupon T&S Jewelproducts
@
Als dit bij een webshop is gekocht, dan heb je 7 werkdagen bedenktijd en kun je dus het produkt zonder meer terugsturen.
Maxiem.
Als dit bij een webshop is gekocht, dan heb je 7 werkdagen bedenktijd en kun je dus het produkt zonder meer terugsturen.
Maxiem.
Ik heb dezelfde ervaring en voel mij ook zeker belazerd door deze deal.
Ik heb Groupon meteen gebeld en die kwamen met hetzelfde onzin verhaal.
Alleen de armband is, volgens Groupon, van een ander merk (Elemento) omdat T&S Jewel Projects geen betere kwaliteit kent. Ja ja, in hun advertentie laten ze een sterling zilveren (925) armband zien, waarom hebben ze die niet verstuurd i.p.v. de armband van nog geen 5 euro.
De advertentie is misleidend en de deal van Groupon en T&S Jewel Projects is een flutdeal.
De bedels (Tiadora) zouden van betere kwaliteit zijn en minimaal 15 euro per stuk kosten. Ik geloof hier ook niets van, ze zien er erg goedkoop uit. Het merk Tiadora is nergens bekend, dus niet te controleren hoe duur de bedels zijn.
De armband ziet eruit als een armband van maximaal 20 euro en zeker geen 150 euro. En ook niet de 59 euro.
Ik wilde de armband cadeau doen, maar durf hier echt niet mee aan te komen.
Het had Groupon goed gedaan als ze de deal hadden ingetrokken of T&S Jewel Projects iedereen de armband van de foto hadden laten nasturen ( van sterling zilver).
Maar de service van Groupon schiet hierbij ernstig tekort.
Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die dezelfde ervaring hebben met deals van Groupon of met T&S Jewel Projects en of je hier als consument iets tegen kunt doen?
Ik heb Groupon meteen gebeld en die kwamen met hetzelfde onzin verhaal.
Alleen de armband is, volgens Groupon, van een ander merk (Elemento) omdat T&S Jewel Projects geen betere kwaliteit kent. Ja ja, in hun advertentie laten ze een sterling zilveren (925) armband zien, waarom hebben ze die niet verstuurd i.p.v. de armband van nog geen 5 euro.
De advertentie is misleidend en de deal van Groupon en T&S Jewel Projects is een flutdeal.
De bedels (Tiadora) zouden van betere kwaliteit zijn en minimaal 15 euro per stuk kosten. Ik geloof hier ook niets van, ze zien er erg goedkoop uit. Het merk Tiadora is nergens bekend, dus niet te controleren hoe duur de bedels zijn.
De armband ziet eruit als een armband van maximaal 20 euro en zeker geen 150 euro. En ook niet de 59 euro.
Ik wilde de armband cadeau doen, maar durf hier echt niet mee aan te komen.
Het had Groupon goed gedaan als ze de deal hadden ingetrokken of T&S Jewel Projects iedereen de armband van de foto hadden laten nasturen ( van sterling zilver).
Maar de service van Groupon schiet hierbij ernstig tekort.
Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die dezelfde ervaring hebben met deals van Groupon of met T&S Jewel Projects en of je hier als consument iets tegen kunt doen?
Ik zou ook niet meer serieus reageren wanneer ik zo wordt benaderd.....Nimiek schreef:Ik voel mij nog
> steeds bedonderd door uw firma. Graag informatie over de retourprocedure.
Het heeft heel wat mail gekost over en weer (methode kastje naar de muur) maar ik heb uiteindelijk mijn geld terug gekregen.
-
@EwTest: Zou je je email waarmee je de bestelling hebt gedaan in een prive bericht aan mij kunnen zenden? Ik kan dan samen met je kijken hoe we dit gaan oplossen.
Ook ik heb het blauwe armbandje gekocht van 150 voor 59 euro!
Het zou om hoge kwaliteit gaan, maar binnen een maand begon de boel al te verkleuren en kralen uit elkaar te vallen.
Twee weken na de deal kwam V&D met een precies gelijkend armbandje voor 25 euro (en niet eens afgeprijsd!).
De reactie van Jewel Projects is simpel: het is verzilverd en niet van zilver dus meer risico op verkleuren. Over het kraaltje zwijgen ze liever maar. Geld terug is niet mogelijk.
Maar goed; wel slim om via GroupOn 'hoge' kortingen weg te geven.
Volgende keer eerst maar even wat fora raadplegen voor ik weer zo'n goede actie zie!.
Het zou om hoge kwaliteit gaan, maar binnen een maand begon de boel al te verkleuren en kralen uit elkaar te vallen.
Twee weken na de deal kwam V&D met een precies gelijkend armbandje voor 25 euro (en niet eens afgeprijsd!).
De reactie van Jewel Projects is simpel: het is verzilverd en niet van zilver dus meer risico op verkleuren. Over het kraaltje zwijgen ze liever maar. Geld terug is niet mogelijk.
Maar goed; wel slim om via GroupOn 'hoge' kortingen weg te geven.
Volgende keer eerst maar even wat fora raadplegen voor ik weer zo'n goede actie zie!.
Ik heb mijn geld inmiddels terug ontvangen van Groupon.
Mijn complimenten voor Groupon voor het op deze manier oppakken van mijn klacht.
Mijn opmerking over de service van Groupon trek ik hierbij dan ook in, ze hebben alsnog laten zien dat ze wel een bedrijf met service zijn. Ik heb mijn vertrouwen in het bedrijf Groupon weer terug.
Mijn complimenten voor Groupon voor het op deze manier oppakken van mijn klacht.
Mijn opmerking over de service van Groupon trek ik hierbij dan ook in, ze hebben alsnog laten zien dat ze wel een bedrijf met service zijn. Ik heb mijn vertrouwen in het bedrijf Groupon weer terug.