| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 klantenservice!
-
nielsottenc7
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 26 okt 2009 20:08
Tele2 klantenservice!
In Januari heb ik bij Tele2 het complete pakket besteld, Internet, Interactieve televisie, en goedkoop bellen.
Een dag later zag ik op de website dat je voor €5,- per maand eredivisie live kon bestellen, en hierop heb ik meteen weer gebeld en dit aangevraagd.
Het hele pakket kon pas de eerste maand van februari worden geactiveerd want ik had al internet en bellen, en dit abonnement liep tot eind Januari.
Begin Februari inderdaad alles ontvangen, ik had wat hulp nodig bij de instalatie maar kon de klantenservice niet bereiken, nadat ik de 1 had ingetoetst hoorde ik dat ze gesloten waren.
Bij mijn ouders thuis, 2 km verderop, kon ik ze wel gewoon bereiken.
Meteen gezegd dat als ik ze bij mij thuis bel, ik hoor dat ze gesloten zijn, maar ja dit konden ze niet geloven, en vonden ze erg vreemd.
Toch is het zo, ik kan de klantenservice niet bereiken, niet met de thuis telefoon, en niet met mn mobiel.
Maar goed, in de maand februari was voor alle abonnee's eredivisielive gratis, dus kon ik niet controleren of ik wel was geabonneerd op eredivisie.
Toch nog even terug gebeld, vanaf een ander adres, en ik kreeg te horen dat ik inderdaad was geabonneerd.
Toen ook maar meteen onbeperkt bellen aangevraagd voor €10,- dit is ook netjes op band opgenomen.
Nu is het inmiddels Maart, en zou ik vanavond lekker een wedstrijd gaan kijken, maar wat schetst mijn verbazing, ik heb geen eredivisielive!!
Meteen gebeld, en dit werd mij door een vreselijk mens inderdaad duidelijk gemaakt, ik had geen eredivisie, en ook geen onbeperkt bellen voor 10,-!
Mevrouw kon/wilde verder ook niks doen, en ik moest maar iemand anders bellen, die misschien wel wat voor me wilde doen.
Ik zei dat ik het vertrouwen in tele2 volledig kwijt was, en dat ik echt niet meer wist wat ik moest doen.
Mevrouw zei, dat als ik geen vertrouwen meer had, ze zoiezo niks meer voor me kon doen, en dat ik nog een jaar vast zat aan het contract, wat ik nu dus heel graag zou willen beeindigen.
Ik vind het schandalig dat je van het kastje naar de muur word gestuurd, tig keer gebeld, telkens wordt er van alles beloofd en zelfs opgenomen op band, en achteraf krijg je het gevraagde product gewoon niet!
Ik zal blij zijn als ik weer naar een andere aanbieder kan, waar je wel goed word geholpen.
Voor mij geen Tele2 meer, waardeloos.
Een dag later zag ik op de website dat je voor €5,- per maand eredivisie live kon bestellen, en hierop heb ik meteen weer gebeld en dit aangevraagd.
Het hele pakket kon pas de eerste maand van februari worden geactiveerd want ik had al internet en bellen, en dit abonnement liep tot eind Januari.
Begin Februari inderdaad alles ontvangen, ik had wat hulp nodig bij de instalatie maar kon de klantenservice niet bereiken, nadat ik de 1 had ingetoetst hoorde ik dat ze gesloten waren.
Bij mijn ouders thuis, 2 km verderop, kon ik ze wel gewoon bereiken.
Meteen gezegd dat als ik ze bij mij thuis bel, ik hoor dat ze gesloten zijn, maar ja dit konden ze niet geloven, en vonden ze erg vreemd.
Toch is het zo, ik kan de klantenservice niet bereiken, niet met de thuis telefoon, en niet met mn mobiel.
Maar goed, in de maand februari was voor alle abonnee's eredivisielive gratis, dus kon ik niet controleren of ik wel was geabonneerd op eredivisie.
Toch nog even terug gebeld, vanaf een ander adres, en ik kreeg te horen dat ik inderdaad was geabonneerd.
Toen ook maar meteen onbeperkt bellen aangevraagd voor €10,- dit is ook netjes op band opgenomen.
Nu is het inmiddels Maart, en zou ik vanavond lekker een wedstrijd gaan kijken, maar wat schetst mijn verbazing, ik heb geen eredivisielive!!
Meteen gebeld, en dit werd mij door een vreselijk mens inderdaad duidelijk gemaakt, ik had geen eredivisie, en ook geen onbeperkt bellen voor 10,-!
Mevrouw kon/wilde verder ook niks doen, en ik moest maar iemand anders bellen, die misschien wel wat voor me wilde doen.
Ik zei dat ik het vertrouwen in tele2 volledig kwijt was, en dat ik echt niet meer wist wat ik moest doen.
Mevrouw zei, dat als ik geen vertrouwen meer had, ze zoiezo niks meer voor me kon doen, en dat ik nog een jaar vast zat aan het contract, wat ik nu dus heel graag zou willen beeindigen.
Ik vind het schandalig dat je van het kastje naar de muur word gestuurd, tig keer gebeld, telkens wordt er van alles beloofd en zelfs opgenomen op band, en achteraf krijg je het gevraagde product gewoon niet!
Ik zal blij zijn als ik weer naar een andere aanbieder kan, waar je wel goed word geholpen.
Voor mij geen Tele2 meer, waardeloos.
Re: Tele2 klantenservice!
Zorg dat je het abbonement optijd opzegt ivm het contract wat je hebt afgesloten.
Re: Tele2 klantenservice!
Dus je zit pas vanaf dit jaar januari bij Tele 2!In Januari heb ik bij Tele2 het complete pakket besteld, Internet, Interactieve televisie, en goedkoop bellen.
Heb je eens jou nota geraadpleegd, om te kijken, wat je moet betalen.
Is er wel onbeperkt bellen afgehouden?
Staat er ook Eredivisie live op de nota?
Volgens de Klantenservice niet!?
Als neen, dan betaal je gewoon niet voor deze diensten, en wordt het ook niet geleverd!
Dus even kijken, hoe en wat er staat!
Re: Tele2 klantenservice!
zoals ik het lees zit je pas bij tele2 , dus ben je er voor een jaar zoet mee helaas.
bij elke provider is er gedonder , geen ene provider is eigenlijk netjes, zodra je klant bent is het afgelopen met de netheid.
kijk zoals tennis hier al zei je rekening goed na, wat je niet hebt hoef je ook niet voor te betalen, succes.
bij elke provider is er gedonder , geen ene provider is eigenlijk netjes, zodra je klant bent is het afgelopen met de netheid.
kijk zoals tennis hier al zei je rekening goed na, wat je niet hebt hoef je ook niet voor te betalen, succes.
Re: Tele2 klantenservice!
Toch is dit "normaal" bij Tele2: Ze hebben een of ander eigenaardig systeem dat je door zou moeten verbinden met de juiste klantenservice a.h.v. het nummer waar je meer belt en soms (vanaf bepaalde nummers) krijg je dus gewoon te horen dat ze gesloten zijn, terwijl je vanaf een ander nummer ze gewoon kan bereiken.nielsottenc7 schreef: Begin Februari inderdaad alles ontvangen, ik had wat hulp nodig bij de instalatie maar kon de klantenservice niet bereiken, nadat ik de 1 had ingetoetst hoorde ik dat ze gesloten waren.
Bij mijn ouders thuis, 2 km verderop, kon ik ze wel gewoon bereiken.
Meteen gezegd dat als ik ze bij mij thuis bel, ik hoor dat ze gesloten zijn, maar ja dit konden ze niet geloven, en vonden ze erg vreemd.
Toch is het zo, ik kan de klantenservice niet bereiken, niet met de thuis telefoon, en niet met mn mobiel.
Dit is gewoon bekend bij Tele2, maar jammer genoeg duurt het eeuwen voordat dit probleem is opgelost.
Wat het "vreselijk mens" dat je aan de telefoon had vertelde klopt niet: Als Tele2 niet binnen redelijke termijn in staat is om de problemen op te lossen zit je niet vast aan het jaar-contract. Doorgaans doet Tele2 daar (terecht) ook niet moeilijk over om het contract in een dergelijk geval eerder te beeindigen.
Ik zou ze nog even (twee weken of zo) de kans geven de problemen op te lossen en lukt dit niet gewoon opzeggen. Dat recht heb je gewoon.
Lukt het wel om de problemen alsnog op te lossen (en je bent weer tevreden over Tele2) dan kun je gewoon een "credit" (korting op de factuur) krijgen voor het ontstane ongemak c.q. extra belkosten. Ook daar doet Tele2 niet moeilijk over.
Re: Tele2 klantenservice!
Je vraagt eredivisie aan, heb je daar ooit een schriftelijke bevestiging van gekregen. Zo ook het onbeperkt bellen.
Verder heb je geen enkele grond om je contract te ontbinden want de diensten die je hebt aangevraagd en waarvoor je betaald krijg je ook.
Voortaan ff in de gaten houden dat je een schriftelijke bevestiging krijgt als je iets aanvraagt.
Voor nu; opnieuw aanvragen en klaar is Kees
Verder heb je geen enkele grond om je contract te ontbinden want de diensten die je hebt aangevraagd en waarvoor je betaald krijg je ook.
Voortaan ff in de gaten houden dat je een schriftelijke bevestiging krijgt als je iets aanvraagt.
Voor nu; opnieuw aanvragen en klaar is Kees
-
Tele2 Webcare
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele2 klantenservice!
Beste nielsottenc7,
Wat vervelend dat er problemen ontstaan zijn bij je abonnementswijzigingen en dat bij de klantenservice nog geen oplossing geboden is. Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer willen sturen naar [email protected] ovv nielsottenc7/Tros Radar? Dan pak ik dit voor je op!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Wat vervelend dat er problemen ontstaan zijn bij je abonnementswijzigingen en dat bij de klantenservice nog geen oplossing geboden is. Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer willen sturen naar [email protected] ovv nielsottenc7/Tros Radar? Dan pak ik dit voor je op!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Tele2 klantenservice!
beste tele2
ga dan ook eens een keer zorgen dat het beeld van de tv niet iedere keer stil
sta di.v.voor me buur vrouw gebeld en word er gezegt stekker uit modem en tv
dit all div gedaan maar werkt niet en dan zeggen je toch stekker er in en er uit
ze denkt er aan om de boel er uit te gooien en sorry als ik het zegt geef ze groot gelijk
ga dan ook eens een keer zorgen dat het beeld van de tv niet iedere keer stil
sta di.v.voor me buur vrouw gebeld en word er gezegt stekker uit modem en tv
dit all div gedaan maar werkt niet en dan zeggen je toch stekker er in en er uit
ze denkt er aan om de boel er uit te gooien en sorry als ik het zegt geef ze groot gelijk
Re: Tele2 klantenservice!
Duidelijke taal?jolanda77 schreef:beste tele2
ga dan ook eens een keer zorgen dat het beeld van de tv niet iedere keer stil
sta di.v.voor me buur vrouw gebeld en word er gezegt stekker uit modem en tv
dit all div gedaan maar werkt niet en dan zeggen je toch stekker er in en er uit
ze denkt er aan om de boel er uit te gooien en sorry als ik het zegt geef ze groot gelijk
-
Tele2 Webcare
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele2 klantenservice!
Beste nielsottenc7,
Bedankt voor je gegevens! Ik ga voor je uitzoeken hoe het zit met je abonnementswijzigingen en kom hier zo snel mogelijk op terug.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Bedankt voor je gegevens! Ik ga voor je uitzoeken hoe het zit met je abonnementswijzigingen en kom hier zo snel mogelijk op terug.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Tele2 Webcare
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele2 klantenservice!
Beste Nielsottenc7,
Ik heb van mijn collega vernomen dat er contact met je is opgenomen en dat je alsnog bent aangemeld voor het juiste pakket (met behoud van het oude contract).
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik heb van mijn collega vernomen dat er contact met je is opgenomen en dat je alsnog bent aangemeld voor het juiste pakket (met behoud van het oude contract).
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Tele2 klantenservice!
Ik ben nu drie jaar klant bij tele2, we hebben een alles in één pakket.
Het eerste jaar was er niets aan de hand en ging alles goed.
Het tweede jaar kregen we te maken met een storing op de televisie, een keer of tien op een avond liep het beeld vast(dit heeft zo ongeveer 5 maanden geduurd). Je wil niet weten wat voor verschillende raadgevingen die ik kreeg om de storing te verhelpen.
Hier even een opsomming:
- de decoder even uitzetten en weer aanzetten.
- de decoder spanningsloos maken gedurende 20 sec.
- het modem resetten.
- het modem spanningsloos maken gedurende 20 sec.
- een nieuwe decoder aanschaffen want u beschikt over een oude versie(1jaar geleden geïnstalleerd door de monteur van Tele2?).
- Het is een storing in de centrale waar u op aangesloten zit.
Na veel geduld en een hoop irritaties besloot ik toch nog maar eens te bellen naar de klantenservice. Deze keer kreeg ik weer iemand anders aan de lijn, hij snapte er echt niets van. Vertelde hem weer het hele verhaal, vertelde hem ook als ik de decoder 1minuut spanningsloos maakte en daarna de decoder weer voorzie van spanning dat ik dan weer een uurtje kon kijken voor het weer gebeurde. Hij vertelde me dat het allemaal zeer vervelend was en dat er volop aangewerkt werd. Hij zei ook:" als u nu een verlengkabel met een aan/uit schakelaar naar de zetel brengt dan hoeft u niet meer op te staan voor het spanningsloos maken van de decoder. Heb toen gedreigd met het opzeggen van mijn abonnement, maar ze gingen er weer spoed achter zetten".
Twee weken later was het nog steeds niet verholpen, heb toen besloten om niet te bellen en te wachten tot na mijn vakantie om te kijken of het dan opgelost zou zijn. Drie weken later komen we thuis en ik zet de televisie aan voor ons zoontje zodanig dat wij de auto rustig kunnen uitladen. Maar nee hoor, afgesloten van de services van tele2. "Wegens openstaande factuur" ik heb direct mijn mobiel genomen en gebeld naar de klantenservice van tele2, waar ik een vrouwtje aan de lijn kreeg die me vertelde dat ik de factuur nog niet betaald had en dat ik die eerst moest overmaken met de aansluitkosten en dat ik dan na drie werkdagen weer zou worden aangesloten. Toen werd ik pas pissig en vertelde de telefoniste dat ik gedurende het laatste half jaar altijd mijn factuur op tijd heb betaald terwijl ik geen enkele avond zonder storingen naar tv heb kunnen kijken. Nu ik 2 dagen te laat ben met betalen gelijk al werd afgesloten dat vind ik niet kunnen. Ik vertelde haar ook nog als ik vandaag niet terug werd aangesloten dat ik onmiddellijk mijn contract zou beëindigen de openstaande factuur niet zou betalen en een advocaat op de storingen zou zetten om er werk van te maken om mijn geld van de afgelopen 6 maanden ook weer terug te krijgen. De telefoniste zei toen gelijk dat ik vandaag nog zou aangesloten zou worden en dat ik een maand bedrag terug zou krijgen ten compensatie van de zes maanden ongemak. Tot mijn grote verbazing had ik twee uur later weer beeld zonder dat het uitviel of stil bleef staan. Vervolgens kreeg ik ook een maand abonnementsgeld in mindering gebracht.
Maar ja wat is nu 1 maand terwijl je er 6 maand last van hebt gehad en er 10 tallen euro's aan telefoonkosten hebt gehad.
Wat ik niet snap is dat je klant bent bij tele2"en je moet nog eens gaan betalen voor de klantenservice te bellen, terwijl je ze in de meeste gevallen alleen maar nodig hebt om te vertellen dat hun services het niet doen.
Gelukkig voor Tele2 is dit niet alleen bij hun zo.
Na veel geduld toch no
Het eerste jaar was er niets aan de hand en ging alles goed.
Het tweede jaar kregen we te maken met een storing op de televisie, een keer of tien op een avond liep het beeld vast(dit heeft zo ongeveer 5 maanden geduurd). Je wil niet weten wat voor verschillende raadgevingen die ik kreeg om de storing te verhelpen.
Hier even een opsomming:
- de decoder even uitzetten en weer aanzetten.
- de decoder spanningsloos maken gedurende 20 sec.
- het modem resetten.
- het modem spanningsloos maken gedurende 20 sec.
- een nieuwe decoder aanschaffen want u beschikt over een oude versie(1jaar geleden geïnstalleerd door de monteur van Tele2?).
- Het is een storing in de centrale waar u op aangesloten zit.
Na veel geduld en een hoop irritaties besloot ik toch nog maar eens te bellen naar de klantenservice. Deze keer kreeg ik weer iemand anders aan de lijn, hij snapte er echt niets van. Vertelde hem weer het hele verhaal, vertelde hem ook als ik de decoder 1minuut spanningsloos maakte en daarna de decoder weer voorzie van spanning dat ik dan weer een uurtje kon kijken voor het weer gebeurde. Hij vertelde me dat het allemaal zeer vervelend was en dat er volop aangewerkt werd. Hij zei ook:" als u nu een verlengkabel met een aan/uit schakelaar naar de zetel brengt dan hoeft u niet meer op te staan voor het spanningsloos maken van de decoder. Heb toen gedreigd met het opzeggen van mijn abonnement, maar ze gingen er weer spoed achter zetten".
Twee weken later was het nog steeds niet verholpen, heb toen besloten om niet te bellen en te wachten tot na mijn vakantie om te kijken of het dan opgelost zou zijn. Drie weken later komen we thuis en ik zet de televisie aan voor ons zoontje zodanig dat wij de auto rustig kunnen uitladen. Maar nee hoor, afgesloten van de services van tele2. "Wegens openstaande factuur" ik heb direct mijn mobiel genomen en gebeld naar de klantenservice van tele2, waar ik een vrouwtje aan de lijn kreeg die me vertelde dat ik de factuur nog niet betaald had en dat ik die eerst moest overmaken met de aansluitkosten en dat ik dan na drie werkdagen weer zou worden aangesloten. Toen werd ik pas pissig en vertelde de telefoniste dat ik gedurende het laatste half jaar altijd mijn factuur op tijd heb betaald terwijl ik geen enkele avond zonder storingen naar tv heb kunnen kijken. Nu ik 2 dagen te laat ben met betalen gelijk al werd afgesloten dat vind ik niet kunnen. Ik vertelde haar ook nog als ik vandaag niet terug werd aangesloten dat ik onmiddellijk mijn contract zou beëindigen de openstaande factuur niet zou betalen en een advocaat op de storingen zou zetten om er werk van te maken om mijn geld van de afgelopen 6 maanden ook weer terug te krijgen. De telefoniste zei toen gelijk dat ik vandaag nog zou aangesloten zou worden en dat ik een maand bedrag terug zou krijgen ten compensatie van de zes maanden ongemak. Tot mijn grote verbazing had ik twee uur later weer beeld zonder dat het uitviel of stil bleef staan. Vervolgens kreeg ik ook een maand abonnementsgeld in mindering gebracht.
Maar ja wat is nu 1 maand terwijl je er 6 maand last van hebt gehad en er 10 tallen euro's aan telefoonkosten hebt gehad.
Wat ik niet snap is dat je klant bent bij tele2"en je moet nog eens gaan betalen voor de klantenservice te bellen, terwijl je ze in de meeste gevallen alleen maar nodig hebt om te vertellen dat hun services het niet doen.
Gelukkig voor Tele2 is dit niet alleen bij hun zo.
Na veel geduld toch no
-
Tele2 Webcare
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele2 klantenservice!
Beste Mark1979,
Het spijt me te lezen dat je diensten niet optimaal werken!
Ik wil graag kijken wat ik hierin voor je kan betekenen.
Om je van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode en huisnummer via [email protected], o.v.v. Mark1979.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Het spijt me te lezen dat je diensten niet optimaal werken!
Ik wil graag kijken wat ik hierin voor je kan betekenen.
Om je van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode en huisnummer via [email protected], o.v.v. Mark1979.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Tele2 Webcare
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele2 klantenservice!
Beste Mark1979,
Een hele tijd geleden, in maart, heb ik je om je gegevens gevraagd. Helaas heb ik toen geen reactie meer van je mogen ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat je probleem inmiddels is verholpen en zal de case hier sluiten. Mocht dit desondanks niet het geval zijn, dan adviseer ik je contact op te nemen met de klantenservice via https://se.tele2.nl/klantenservice/contact.html of via 0900-2411602.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Een hele tijd geleden, in maart, heb ik je om je gegevens gevraagd. Helaas heb ik toen geen reactie meer van je mogen ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat je probleem inmiddels is verholpen en zal de case hier sluiten. Mocht dit desondanks niet het geval zijn, dan adviseer ik je contact op te nemen met de klantenservice via https://se.tele2.nl/klantenservice/contact.html of via 0900-2411602.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Jesscindyka
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 15 sep 2010 16:24
Re: Tele2 klantenservice!
Klantenservice hoort servicegericht en vakkundig te zijn,heb sinds niet al te lange tijd belbundel en men vertelde me dat omdat de chat vaak niet bereikbaar was en ik als mijn teller op de 4 uur stond (heb 300 belminuten) ik contact op kon nemen met 1200 omdat de minuten naar boven worden afgerond dus even beter kon checken dit was ook gratis met mobiel werd gezegd dus dacht...dat is prettig,vroeg voor mij en mijn partner en dit werd na in de wacht te staan doorgegeven in de wacht tsja je bent niet de enige maar gelukkig het was toch gratis...prettige service dacht ik nog,de teller was alleen anders natuurlijk maar ik kon 1200 ervanaf tellen zeg maar dus maakte me niet druk..maar ineens 27,50 extra aan kosten.
Krijg ik eindelijk iemand van de chat te pakken en die gaat ineens naar de site verwijzen,maar verantwoording nemen voor de door tele2 medewerkers veroorzaakte onnodige kosten wegens totaal foutieve informatie... ho maar.
Jaren ben je klant en gaat af op het oordeel wat kan je nog geloven?
Tele2 heeft een 0900 nummer en voor mobiel 1200 maar gratis? niet dus...Ik zit er nu weer 2 jaar aan vast wat een enorme vergissing een belbundel en waar is de ooit zo betrouwbare service van Tele2 gebleven?
Krijg ik eindelijk iemand van de chat te pakken en die gaat ineens naar de site verwijzen,maar verantwoording nemen voor de door tele2 medewerkers veroorzaakte onnodige kosten wegens totaal foutieve informatie... ho maar.
Jaren ben je klant en gaat af op het oordeel wat kan je nog geloven?
Tele2 heeft een 0900 nummer en voor mobiel 1200 maar gratis? niet dus...Ik zit er nu weer 2 jaar aan vast wat een enorme vergissing een belbundel en waar is de ooit zo betrouwbare service van Tele2 gebleven?
Laatst gewijzigd door Jesscindyka op 06 feb 2012 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Tele2 Webcare
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele2 klantenservice!
Beste Jesscindyka,
Wat vervelend dat je foutief bent geinformeerd. Ik wil graag kijken wat ik hierin voor je kan betekenen. Kun je je postcode, huisnummer en het betreffende mobiele telefoonnummer sturen naar [email protected]? Dit kan o.v.v. "Jesscindyka/ trosradar".
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Wat vervelend dat je foutief bent geinformeerd. Ik wil graag kijken wat ik hierin voor je kan betekenen. Kun je je postcode, huisnummer en het betreffende mobiele telefoonnummer sturen naar [email protected]? Dit kan o.v.v. "Jesscindyka/ trosradar".
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Jesscindyka
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 15 sep 2010 16:24
Re: Tele2 klantenservice!
Beste Daniëlle,
Ik heb u mijn gegevens gemaild op bijbehorend adres.
Mensen ik kreeg een mailtj zo'n standaard mail en ik wacht nu deze mevrouw af maar wil toch graag de duffe reactie met u delen alsof we dat niet zouden weten,als u ergens het probleem 1200 klantenservice is gratis kunt terugvinden of niet gratis dan hoor ik het graag.In elk geval de misleiding wordt niet toegegeven door mevrou B,enkel wordt gewezen op hun voorwaarden,om ziek van te worden
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Naar aanleiding van uw e-mail met referentienummer 14182081, stuur ik u hierbij dit bericht.
Het is vervelend dat u van mening bent misleide informatie te hebben ontvangen. Echter onze tarieven en verdere informatie staan vermeld op het internet onder het kopje tarieven:
" De voordeelbundels bevatten alleen belminuten naar Nederlandse mobiele nummers, vaste telefoonnummers en naar voicemail. Een minuut bellen buiten de bundel kost bij Tele2 €0,25 per minuut. De gesprekskosten worden naar boven afgerond op hele minuten. Uw belminuten vervallen na 1 maand . Sms en andere diensten zullen als buiten de bundel kosten verrekend worden."
Er wordt van uit gegaan dat iedereen die een contract afsluit op de hoogte is van alle informatie op de website en van de algemene voorwaarden.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Caroline B
Tele2 Klantenservice
Ik heb u mijn gegevens gemaild op bijbehorend adres.
Mensen ik kreeg een mailtj zo'n standaard mail en ik wacht nu deze mevrouw af maar wil toch graag de duffe reactie met u delen alsof we dat niet zouden weten,als u ergens het probleem 1200 klantenservice is gratis kunt terugvinden of niet gratis dan hoor ik het graag.In elk geval de misleiding wordt niet toegegeven door mevrou B,enkel wordt gewezen op hun voorwaarden,om ziek van te worden
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Naar aanleiding van uw e-mail met referentienummer 14182081, stuur ik u hierbij dit bericht.
Het is vervelend dat u van mening bent misleide informatie te hebben ontvangen. Echter onze tarieven en verdere informatie staan vermeld op het internet onder het kopje tarieven:
" De voordeelbundels bevatten alleen belminuten naar Nederlandse mobiele nummers, vaste telefoonnummers en naar voicemail. Een minuut bellen buiten de bundel kost bij Tele2 €0,25 per minuut. De gesprekskosten worden naar boven afgerond op hele minuten. Uw belminuten vervallen na 1 maand . Sms en andere diensten zullen als buiten de bundel kosten verrekend worden."
Er wordt van uit gegaan dat iedereen die een contract afsluit op de hoogte is van alle informatie op de website en van de algemene voorwaarden.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Caroline B
Tele2 Klantenservice
Re: Tele2 klantenservice!
Je zou toch denken dat degenen die een betaalde baan bij Tele2 hebben op de hoogte zijn van alle informatie en de algemene voorwaarden??Jesscindyka schreef:Er wordt van uit gegaan dat iedereen die een contract afsluit op de hoogte is van alle informatie op de website en van de algemene voorwaarden.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Caroline B
Tele2 Klantenservice
Of is een prettige telefoonstem voldoende?
-
Tele2 Webcare
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele2 klantenservice!
Beste Jesscindyka,
Bedankt voor je email! Het spijt me dat je een standaardmail ontvangen hebt waarbij nog niet ingegaan is op je probleem. Ik zie dat ik je gegevens onder een andere gebruikersnaam ook ontvangen heb via Twitter, daar heb ik je bericht al opgepakt. Mijn collega heeft je telefonisch helaas nog niet bereikt om dit te bespreken. De belpoging wordt nog herhaald. Ik zal je verder op de hoogte houden via Twitter!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Bedankt voor je email! Het spijt me dat je een standaardmail ontvangen hebt waarbij nog niet ingegaan is op je probleem. Ik zie dat ik je gegevens onder een andere gebruikersnaam ook ontvangen heb via Twitter, daar heb ik je bericht al opgepakt. Mijn collega heeft je telefonisch helaas nog niet bereikt om dit te bespreken. De belpoging wordt nog herhaald. Ik zal je verder op de hoogte houden via Twitter!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
