| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] niet bestaande incassokosten
-
wilson2003
niet bestaande incassokosten
Wie heeft er slechte ervaringen met incassoburo Fiditon uit Amsterdam?
Een tijd geleden kreeg ik een rekening van 132 euro van hun,de opdrachtgever Nationale Nederlanden is mij niet bekend dat ik daar een verzekering heb lopen.
Ik heb Fiditon toen een 1e en een 2e mail gestuurd hoe dit kan,maar ik kreeg geen antwoord van hun.
In een 3e mail vermeldde ik erbij als ze nu niet reageren dan schakel ik andere instanties zoals Radar of Consumentenbond in en jawel ik kreeg antwoord.
Hun reactie was,wij zullen uw mail van datum van de 3e mail in behandeling nemen.
Nu vroegen ze om hun kenmerk,ik zei die staat in de 1e mail aan jullie,dus ik kreeg weer een mail,wij hebben het kenmerk nodig,ik boos terugmailen van alstublieft waar zijn jullie mee bezig en afgesloten met groeten en mijn naam.
Ik heb na die laatste mail niets meer vernomen,niet per mail,per telefoon of post.
Wat kan ik hier tegen doen,kan ik hier meer mee,want ik voel me door steeds meer instanties als burger niet serieus genomen en wat doet de overheid hieraan,ook nul komma nul
Een tijd geleden kreeg ik een rekening van 132 euro van hun,de opdrachtgever Nationale Nederlanden is mij niet bekend dat ik daar een verzekering heb lopen.
Ik heb Fiditon toen een 1e en een 2e mail gestuurd hoe dit kan,maar ik kreeg geen antwoord van hun.
In een 3e mail vermeldde ik erbij als ze nu niet reageren dan schakel ik andere instanties zoals Radar of Consumentenbond in en jawel ik kreeg antwoord.
Hun reactie was,wij zullen uw mail van datum van de 3e mail in behandeling nemen.
Nu vroegen ze om hun kenmerk,ik zei die staat in de 1e mail aan jullie,dus ik kreeg weer een mail,wij hebben het kenmerk nodig,ik boos terugmailen van alstublieft waar zijn jullie mee bezig en afgesloten met groeten en mijn naam.
Ik heb na die laatste mail niets meer vernomen,niet per mail,per telefoon of post.
Wat kan ik hier tegen doen,kan ik hier meer mee,want ik voel me door steeds meer instanties als burger niet serieus genomen en wat doet de overheid hieraan,ook nul komma nul
Re: niet bestaande incassokosten
Heb je in het verleden ook niks te maken gehad met NN?
-
wilson2003
Sephora,dank je voor je reactie.
Nee ik persoonlijk heb nooit iets te maken gehad met NN.
Alleen met de RVS en ik neem aan dat deze niet gefuseerd is met NN.
Maar ik begrijp niet dat dit incassoburo Fiditon helemaal niet reageert op mails en na mijn 3e mail dus helemaal niet meer.
Het geeft ze wel een slechte naam op deze manier.
Groet Wilson
Nee ik persoonlijk heb nooit iets te maken gehad met NN.
Alleen met de RVS en ik neem aan dat deze niet gefuseerd is met NN.
Maar ik begrijp niet dat dit incassoburo Fiditon helemaal niet reageert op mails en na mijn 3e mail dus helemaal niet meer.
Het geeft ze wel een slechte naam op deze manier.
Groet Wilson
Misschien hebben ze toch via jouw mail het kenmerk van hun schrijven gevonden en zijn ze 1 en ander aan het uitpluizen.
Zolang je niks hoort of leest van hen is 't goed toch?
Zolang je niks hoort of leest van hen is 't goed toch?
Waarom heb je niet alsnog het kenmerk naar ze gemaild in je respons mail?
-
wilson2003
Kuklos,
Nee dat heb ik niet gedaan omdat hun dat terug kunnen vinden in de 1e mail,wat ik wel aan gegevens heb verzonden zijn die op de giro staan,betalingskenmerk en ze hoeven mijn naam maar in de computer te voeren en daar komen alle gegevens tevoorschijn hoor.
Laat hun die moeite maar doen,ik ben het zat met dat soort instanties.
En krijg ik geen bericht dan is dat goed bericht.
Er zijn wel exen van mij die ook mijn rekeningnummer weten en misschien dat het van hun afkomstig is,mij dus een loer willen draaien,ik heb 2 van die exen.
Maar ik lig er niet wakker van.
Nee dat heb ik niet gedaan omdat hun dat terug kunnen vinden in de 1e mail,wat ik wel aan gegevens heb verzonden zijn die op de giro staan,betalingskenmerk en ze hoeven mijn naam maar in de computer te voeren en daar komen alle gegevens tevoorschijn hoor.
Laat hun die moeite maar doen,ik ben het zat met dat soort instanties.
En krijg ik geen bericht dan is dat goed bericht.
Er zijn wel exen van mij die ook mijn rekeningnummer weten en misschien dat het van hun afkomstig is,mij dus een loer willen draaien,ik heb 2 van die exen.
Maar ik lig er niet wakker van.
Als je 100% zeker weet dat je niks verschuldigd bent aan NN zou ik er ook niet van wakker liggen. Ze bekijken maar lekker.
Maar irritant is het wel
Maar irritant is het wel
Als je er echt van af wil komen dan kan je nog een laatste mail sturen.
waarin je het kenmerk vermeld en ook vermeld dat jij van hun een onderbouing verwacht, bijvoorbeeld binnen 4 weken en anders de zaak als afgedaan beschouwt.
Ik vind het verbazingwekkend dat je wel tijd neemt om hun te beantwoorden, maar niet om dat kenmerk erbij te vermelden. Zodat de bal nu echt enkel en alleen bij hen ligt.
waarin je het kenmerk vermeld en ook vermeld dat jij van hun een onderbouing verwacht, bijvoorbeeld binnen 4 weken en anders de zaak als afgedaan beschouwt.
Ik vind het verbazingwekkend dat je wel tijd neemt om hun te beantwoorden, maar niet om dat kenmerk erbij te vermelden. Zodat de bal nu echt enkel en alleen bij hen ligt.
-
wilson2003
ik kan ook de eerste mail niet meer terugvinden,maar hun hebben het betalingskenmerk en via dit nummer kunnen ze echt wel de gegevens bekijken.
En de brief met het kenmerk ligt al in de versnipperaar.
Ik ben het toch al zat met dit papierenland,ik zal ze een kort berichtje sturen of ze de 1e mail al gevonden hebben,laat hun maar zoeken,dat is mijn instelling en zo ga ik met dat soort instanties om.
Ik ben een kleine anarchist en ik neem geen blad voor mijn mond als het om onrecht aangaande de burger gaat,we willen met respect worden behandeld.
En niet van dat zoekt de burger maar lekker zelf uit.
De overheid is er ook zo een.
Ik ben het toch al zat met dit papierenland,ik zal ze een kort berichtje sturen of ze de 1e mail al gevonden hebben,laat hun maar zoeken,dat is mijn instelling en zo ga ik met dat soort instanties om.
Ik ben een kleine anarchist en ik neem geen blad voor mijn mond als het om onrecht aangaande de burger gaat,we willen met respect worden behandeld.
Zolang er niets duidelijk is ,zou ik niets weggooien of versnipperen.wilson2003 schreef:ik kan ook de eerste mail niet meer terugvinden,maar hun hebben het betalingskenmerk en via dit nummer kunnen ze echt wel de gegevens bekijken.
Het is wel zo slim om alles te bewaren en in een map (volgorde) te doen.
Je kan jezelf wel heel trots een kleine anarchist noemen, maar voorlopig handel je heel erg dom.
Als ze een zaak hebben hebben ze recht op hun geld. En als ze geen zaak hebben vernietig jij de informatie die je hebt gekregen om je gelijk te bewijzen.
Als ze een zaak hebben hebben ze recht op hun geld. En als ze geen zaak hebben vernietig jij de informatie die je hebt gekregen om je gelijk te bewijzen.
-
wilson2003
allen de 1e mail heb ik niet meer,de 2e en de rest nog wel.
Hun hadden dat geld allang binnen moeten hebben en in die 4 weken had ik wel een brief gehad van hun,niets ontvangen dus zit goed.
Het rekeningnummer op de giro die ik ontvangen heb klopt ook niet met hun nummer.
Hun hadden dat geld allang binnen moeten hebben en in die 4 weken had ik wel een brief gehad van hun,niets ontvangen dus zit goed.
Het rekeningnummer op de giro die ik ontvangen heb klopt ook niet met hun nummer.
-
Guardian72
- Contacteer:
En op deze wijze, bij het doorzetten van hun incassopoging, en een eventuele rechtszaak - heb je geen poot om op te staan als ze vragen of je hebt geprobeerd een en ander te voorkomen.wilson2003 schreef:ik kan ook de eerste mail niet meer terugvinden,maar hun hebben het betalingskenmerk en via dit nummer kunnen ze echt wel de gegevens bekijken.
Tijd om de snippers aan elkaar te plakken, de 'sent items' na te pluizen om je eerste mail te achterhalen - en nogmaals, formeel, en met alle gegevens een klachten mail te sturen.