bastianne,het is helemaal niet raar dat jij nog weinig of niks voelt hoor,je bent pas 3 weken bezig..
ik zal even mijn verhaaltje vertellen..
ik ben vandaag 4 weken bezig en ik ben begonnen met 2 weken 10 mg en daarna 1 week 15 mg en nu sinds afgelopen zaterdag 20 mg.
ik heb er dagen bij zitten dat ik me iets beter begin te voelen maar vanmorgen was het hier bij mij ook knudde hoor pppfff,ik heb erg last van trillingen,maar ook dat gaat over,ik weet het zeker.
dat komt omdat de dosis afgelopen zaterdag is verhoogd en dan krijg je iets meer bijwerkingen..
maar we moeten doorzetten,ik weet het want ik heb ze al eens eerder geslikt (3 jaar) en was afgelopen januari gestopt op advies van een andere arts,maar dat is de grootste fout geweest die ooit in mijn leven begaan heb..
ik heb het vanmorgen toevallig nagekeken (oude agenda)en ik was in maart 2008 begonnen en eind januari 2011 dus gestopt.
maar als ik nu goed terug kijk,is het de 1e keer pas na 2 maanden, dat ik kon zeggen,nu voel ik me pas goed en dat weet ik nog zo goed omdat wij toen eind mei verhuisd zijn..
hoe hoog is de dosering bij jou??
dus nog even vol houden hoor,het komt allemaal goed,en heb jij ook oxazepam er bij gekregen van de huisarts?
dat scheelt al een hoop tegen de bijwerkingen,dan blijf je wat rustiger!
dochter 38, ik vind het fijn dat het gister met jouw moeder al wat beter ging,en zo krijgt ze dadelijk steeds betere dagen,het is echt waar..
ik heb me voorgenomen dat ik nooit maar dan ook nooit meer met dat spul stop,als gaat een andere dokter op zijn kop staan,want ik zit nu met de gebakken peren
ik ben blij dat het forum hier weer wat begint te lopen,dan hebben we tenminste steun aan elkaar