LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ADSL naar VDSL

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Tevreden over VDSL van KPN

Ja
1
14%
Een beetje
0
Geen stemmen
Nee
2
29%
Geen mening
4
57%

Totaal aantal stemmen: 7

Eenklant

ADSL naar VDSL

Ongelezen bericht door Eenklant »

Geachte lezers,

Ik wilde via deze weg een draadje openen omtrent de levering van KPN betreffende haar VDSL signaal.
Sinds donderdag 26 mei tot op heden 1 juni 2011 heb ik geen internet meer. Klaarblijkelijk zijn er nog zo'n 10000 mensen die dit zelfde probleem hebben.

KPN houd dit uit de media, sterker nog ze maken er ook geen melding van op de speciale storings sectie op haar eigen site, sterker nog, zelfd de helpdeskmedewerkers waren hier tot gisteren 31 mei 2011 niet van op de hoogte en de meeste nog steeds niet.

Hoe kan dit?

Webwereld.nl en Tweakers.net (niet de minste sites) maken er melding van en dat is het.
Weet iemand wat nou daadwerkelijk het probleem is bij KPN als je overstapt van ADSL naar VDSL?
En waarom moet dit voor privé gebruikers en zakelijke gebruikers (lees ZZP'ers) zo lang duren? Het schijnt nog zeker een week te duren tot dat KPN het heeft opgelost zo klinkt op internet.
Ik hoop dat er lezers zijn die mij iets meer op weg kunnen helpen van deze enorme misser van het voormalige staatsbedrijf.

stofzuigertje

Re: ADSL naar VDSL

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

VDSL is nieuw en die kinderziektes krijg je er dan natuurlijk ook bij.

gewoon terug naar oude vertrouwde ADSL die vaak maar nauwelijks trager is wegens het laatste stukje koper kabel die de oorzaak is dat er soms totaal geen winst te behalen valt, behalve voor KNP die meer geld voor hetzelfde mag rekenen....

dubbelpp

Re: ADSL naar VDSL

Ongelezen bericht door dubbelpp »

ADSL of VDSL, beide raken toch echt langsaam achterop.

het enige voordeel wat adsl eventueel zou kunnen hebben is dat het stabieler kan zijn. Maar dit is voor sommigen natuurlijk ook niet het geval.

op basis van snelheid moeten ze nu toch echt afhaken met overige aanbieders zoals kabel en glasvezel.

Gesloten