Ik heb een vervelende ervaring met ing betreft een periodieke internet betaling.
Als je dus een internet periodieke betaling schriftelijk wil stop zetten omdat jij niet in je internet bankieren kan komen. Loop je tegen bureacratie op.
Ik had netjes een brief geschreven met me rekening nummer pasnummer mij als opdracht gever alle gegevens die nodig waren om een periodieke betaling stop te zetten. Dus ik hem naar leeuwarden sturen waar jij normaliter periodieke betalingen stop zet. Krijg ik reactie terug sorry meneer wij kunnen deze niet verwerken. Wat was nou het probleem je hebt normale periodieke betaling bekend onder code PO en een internet periodieke betaling GT je kunt dus niet een periodieke betaling die je bij je internet bankieren hebt geactiveerd stoppen met schriftelijke periodieke betaling althans niet na het zelfde adres. Ben nu nog aan het uitzoeken waar ik nou wel schriftelijk mijn internet bankieren periodieke betaling kan stop zetten knap staaltje bureaucratie na mijn mening.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ing internet periodieke betaling
Re: ing internet periodieke betaling
polarbear,
Misschien is het simpeler om te zorgen dat je weer in internetbankieren komt, die weg is waarschijnlijk makkelijker en sneller dan proberen schriftelijk een in internetbankieren aangemaakte automatische overboeking te stoppen.
In welk opzicht kom je niet meer op internetbankieren?
Misschien is het simpeler om te zorgen dat je weer in internetbankieren komt, die weg is waarschijnlijk makkelijker en sneller dan proberen schriftelijk een in internetbankieren aangemaakte automatische overboeking te stoppen.
In welk opzicht kom je niet meer op internetbankieren?
Re: ing internet periodieke betaling
Ik wist het wel de ing is een geweldige bank.
Snelle klanten service hier de oplossing voor het probleem
Graag leggen wij uit hoe u een periodieke overschrijving kunt intrekken.
Allereerst leggen wij graag uit hoe u een periodieke overschrijving kunt herkennen.
Er zijn twee soorten automatische betalingen; automatische incasso's en periodieke overschrijvingen. Een automatische incasso herkent u aan de code IC op uw afschrift en een periodieke overschrijving heeft de code PO of GT, afhankelijk van de manier van invoeren. Als u de periodieke overschrijving schriftelijk heeft ingediend, dan heeft deze de code PO. Heeft u de periodieke overschrijving via Mijn ING ingediend, dan heeft deze inderdaad de code GT.
Wanneer u de periodieke overschrijving via Mijn ING heeft ingediend, kunt u deze alleen via Mijn ING intrekken. Dit kan niet via een Periodieke Overschrijvingskaart.
U geeft aan dat u op dit moment niet in het bezit bent van een mobiele telefoon en dat u daardoor de intrekking niet kan bevestigen met een TAN-code. Wij vragen u daarom telefonisch contact op te nemen met onze Klantenservice. U kunt dan telefonisch opdracht geven om de periodieke overschrijving in te trekken. Wij maken het dan graag direct voor u in orde.
Onze telefonische Klantenservice is van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur bereikbaar op telefoonnummer 0900 0933 (10 cent per minuut).
Snelle klanten service hier de oplossing voor het probleem
Graag leggen wij uit hoe u een periodieke overschrijving kunt intrekken.
Allereerst leggen wij graag uit hoe u een periodieke overschrijving kunt herkennen.
Er zijn twee soorten automatische betalingen; automatische incasso's en periodieke overschrijvingen. Een automatische incasso herkent u aan de code IC op uw afschrift en een periodieke overschrijving heeft de code PO of GT, afhankelijk van de manier van invoeren. Als u de periodieke overschrijving schriftelijk heeft ingediend, dan heeft deze de code PO. Heeft u de periodieke overschrijving via Mijn ING ingediend, dan heeft deze inderdaad de code GT.
Wanneer u de periodieke overschrijving via Mijn ING heeft ingediend, kunt u deze alleen via Mijn ING intrekken. Dit kan niet via een Periodieke Overschrijvingskaart.
U geeft aan dat u op dit moment niet in het bezit bent van een mobiele telefoon en dat u daardoor de intrekking niet kan bevestigen met een TAN-code. Wij vragen u daarom telefonisch contact op te nemen met onze Klantenservice. U kunt dan telefonisch opdracht geven om de periodieke overschrijving in te trekken. Wij maken het dan graag direct voor u in orde.
Onze telefonische Klantenservice is van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur bereikbaar op telefoonnummer 0900 0933 (10 cent per minuut).
Re: ing internet periodieke betaling
Beste Aaten,
Soms zijn de prive omstandigheden zo dat jij je in een situatie begeeft waarin internetbankieren een probleem is. In mijn geval ben ik niet in de mogelijkheid om me inlog gegevens en wachtwoord op te halen bij ing kantoor.
Vandaar dat ik het schriftelijk wou doen al ben ik nu op de hoogte dat ik het ook telefonisch kan doen.
Polarbear.
Soms zijn de prive omstandigheden zo dat jij je in een situatie begeeft waarin internetbankieren een probleem is. In mijn geval ben ik niet in de mogelijkheid om me inlog gegevens en wachtwoord op te halen bij ing kantoor.
Vandaar dat ik het schriftelijk wou doen al ben ik nu op de hoogte dat ik het ook telefonisch kan doen.
Polarbear.