Per 23 december 2010 heb ik mijn abonnement (internet en bellen) bij Tele 2 beëindigd. Hier heb ik op 1 december 2010 een bevestigingsmail van ontvangen van Tele 2. Nu kom ik er echter achter dat de inhouding voor het veiligheidspakket van Tele 2 vanaf die datum gewoon doorloopt. Deze wordt dus met mijn opzegging van het abonnement niet beëindigd. Ik heb hierover telefonisch contact opgenomen met Tele 2. Zij deelde mij mee dat dit apart moest worden opgezegd. Dit had ik in de algemene voorwaarden kunnen lezen.
Dit is echt absurd. De inhouding van het veiligheidspakket loopt dus door, terwijl je geen gebruik meer kunt maken van internet via Tele 2 (want deze was al beëindigd) en dus ook niet meer beschikt over het veiligheidspakket. Waarom moet ik het veiligheidspakket apart beëindigen, terwijl ik er niet meer over kan beschikken?????
Ik betaal dus voor iets dat ik niet meer heb!!!! Ik vind dit echt schandalig. Op mijn vraag of ze dit niet in de opzeggingsmail hadden kunnen benadrukken, dan had ik dit natuurlijk ook direct kunnen beëindigen, verwijst Tele2 mij naar de algemene voorwaarden. Wat een flauwe reactie! Ik snap nu wel waarom ik destijds mijn abonnement bij Tele2 heb opgezegd.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 veiligheidspakket
-
piet jagers
Re: Tele2 veiligheidspakket
die grote bedrijven noem ze maar op allemaal
zijn jullie allemaal aan het kaalplukken
hetzij hoge rekeningen
dan weer met algemene voorwaarden
niets is meer duidelijk allemaal hebben ze onduidelijke voorwaarden
zijn jullie allemaal aan het kaalplukken
hetzij hoge rekeningen
dan weer met algemene voorwaarden
niets is meer duidelijk allemaal hebben ze onduidelijke voorwaarden
-
Tele2 Webcare
Re: Tele2 veiligheidspakket
Beste klacht112,
Erg vervelend dat je veiligheidspakket niet is opgezegd. Ik wil dit graag voor je oppakken. Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer naar [email protected] o.v.v. klacht112/trosradar willen sturen? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Erg vervelend dat je veiligheidspakket niet is opgezegd. Ik wil dit graag voor je oppakken. Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer naar [email protected] o.v.v. klacht112/trosradar willen sturen? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2