LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kruidvat naar Duinrell
-
Kruidvat naar Duinrell
Op het huidige moment loopt er een actie van het Kruidvat bij aankoop van bepaalde actieproducten krijg je een entree kaartje gratis voor Duinrell. Nergens staat iets genoemd dat het voor een bepaalde periode zou zijn, wel dat de datums op het kassabonnetje staat. Wij hebben diverse producten gekocht en idd de "houbaarheidsdatum"staat erop. Tot onze verbazing loopt het tot NET voor de zomervakantie, ik kon de datum alleen achterhalen door de producten te kopen en dan constateren dat ik er niets aan heb. Is het niet handig wanneer in het vervolg de datums vermeld worden bij de promotieposters ( al zijn het de kleine lettertjes).
Re: Kruidvat naar Duinrell
Wanneer er een beperking zit op het kaartje dan moet je dat vooraf weten (of kunnen weten) Dat is dus niet correct gegaan.
Het is alleen wel heel gebruikelijk dat de korting geldt tot het hoogseizoen. In het hoogseizoen krijgen ze de boel toch wel vol, dan is het geven van korting niet nodig.
Het is alleen wel heel gebruikelijk dat de korting geldt tot het hoogseizoen. In het hoogseizoen krijgen ze de boel toch wel vol, dan is het geven van korting niet nodig.
-
Vandaag reactie teruggekregen van het Kruidvat. In de mail geeft men aan dat ik naar de internet site had moeten gaan en daar de voorwaarden moeten gaan lezen. Wat als je geen internet hebt en je wilt iets leuks doen met je kinderen?
Wij krijgen van de zomer een aantal Russische kindjes hier en dit zou ons gewoon veel geld schelen, voor ons geen Kruidvat acties meer.
Bij AH loopt de Efteling actie; A hij is tot november geldig dus ook in het hoogseizoen en volgens mij lukt het de Efteling best wel om het park vol te krijgen. B het staat makkelijk vindbaar op de spaarkaart weergegeven wat de actie voorwaarden zijn.
In mijn beleving maakt het Kruidvat op slinksewijze gebruik van de regeltjes om de consument vriendelijk lachend te misleidden.
Wij krijgen van de zomer een aantal Russische kindjes hier en dit zou ons gewoon veel geld schelen, voor ons geen Kruidvat acties meer.
Bij AH loopt de Efteling actie; A hij is tot november geldig dus ook in het hoogseizoen en volgens mij lukt het de Efteling best wel om het park vol te krijgen. B het staat makkelijk vindbaar op de spaarkaart weergegeven wat de actie voorwaarden zijn.
In mijn beleving maakt het Kruidvat op slinksewijze gebruik van de regeltjes om de consument vriendelijk lachend te misleidden.
-
- Contacteer:
Waarom mail je dat verhaal niet gewoon naar kruidvat?Richard Meinders schreef:Wij krijgen van de zomer een aantal Russische kindjes hier en dit zou ons gewoon veel geld schelen, voor ons geen Kruidvat acties meer.
Aangeven wat de reden van meedoen was - juist met het oog hierop?
Niet geschoten is altijd mis.
En, mensen met kinderen die geen internet hebben, of geen toegang tot internet, zullen waarschijnlijk nauwelijks voorkomen. Bedreigde soort?
-
Hallo,
Kruidvat heb ik ook gemaild met mijn eerste mail, als reactie had ik maar op internet moeten zoeken naar de voorwaarden. Wat internet betreft, wanneer de voorwaarden duidelijk met de actie wordt gepubliceerd, zoals bij de Efteling actie van AH, weet iedereen direct waar hij aan toe is.
Kruidvat heb ik ook gemaild met mijn eerste mail, als reactie had ik maar op internet moeten zoeken naar de voorwaarden. Wat internet betreft, wanneer de voorwaarden duidelijk met de actie wordt gepubliceerd, zoals bij de Efteling actie van AH, weet iedereen direct waar hij aan toe is.
Blijkt dat je deze kaartjes op bepaalde datums niet kunt gebruiken(anders vermeld dan op de E Ticket van Kruidvat/Duinrell ) Open datum T/M 18 juli meen ik
Ik moet zeggen Kruidvat en Duinrell zitten gewoon effe verkeerd,en wij konden vandaag dan ook met kruidvat kaartjes gewoon een erg rustig park op
Top geregeld door het Kruidvat team ,die fout hebben ze natuurlijk aan zien komen.
Op het papieren mappie die je schijnbaar van het kruidvat krijgt(waar jij je toegangsbonnen in krijgt)staan de voorwaarde,op het toegang bonnetje van Kruidvat staat iets heel anders!!!!! waarmee je dus toegang heb tot Duinrell.
Je moet dus wel de voorwaarde(papieren mappie)kwijt zijn.
Beetje gemeen,maar ik ben wel kruidvatgratis naar een uitgestorfen Duinrell geweest.
Ik moet zeggen Kruidvat en Duinrell zitten gewoon effe verkeerd,en wij konden vandaag dan ook met kruidvat kaartjes gewoon een erg rustig park op
Top geregeld door het Kruidvat team ,die fout hebben ze natuurlijk aan zien komen.
Op het papieren mappie die je schijnbaar van het kruidvat krijgt(waar jij je toegangsbonnen in krijgt)staan de voorwaarde,op het toegang bonnetje van Kruidvat staat iets heel anders!!!!! waarmee je dus toegang heb tot Duinrell.
Je moet dus wel de voorwaarde(papieren mappie)kwijt zijn.
Beetje gemeen,maar ik ben wel kruidvatgratis naar een uitgestorfen Duinrell geweest.
Neem wel je aankoop bonnetje van kruidvat mee
-
- Contacteer:
Heb er nog 2 waarop de geldigheid staat van 22 april t/m 22 juli.
Nu meen ik mij te heugen dat deze datums ook in een folder van destijds stonden.
Nu meen ik mij te heugen dat deze datums ook in een folder van destijds stonden.
Dat ken goed 22 Juli wezen Thanks(Ik heb mijn kaartjes vandaag verzilverd)
Zit juridische iets niet helemaal lekker,ken nog wel eens druk worden morgen overmorgen en de pinkster.
Wij hadden een TOP dag.
Groet Willem.
Zit juridische iets niet helemaal lekker,ken nog wel eens druk worden morgen overmorgen en de pinkster.
Wij hadden een TOP dag.
Groet Willem.
-
- Contacteer:
Nogmaals gekeken maar op de kaartjes staan geen uitzonderingsdagen gemeld zoals pinksteren of weekenden oid.
Zal ind lekker druk worden zo...
Zal ind lekker druk worden zo...
Hoe ken dit , en wie heeft hier over nagedacht?
Lachende 3de
Lachende 3de
-
- Contacteer:
Een van de 2 ( kruitvat od duinrell ) heeft liggen slapen. Denk KV omdat deze wel vaker in de mist is gegaan met akties.
Misschien anders eens een reactie sturen naar Duinrell zelf met het verhaal.. Eerlijk gezegd vind ik de actie behoorlijk onduidelijk over de geldigheidsperiode van de kaartjes.
Overigens was de actie van de Efteling ook niet voor iedereen even duidelijk. Ik heb 2 jaar geleden hele volksstammen bij de kassa zien staan met de volgeplakte spaarkaart en vervolgens korting willen op het toegangskaartje, terwijl toch duidelijk op de achterkant van de spaarkaart staat dat je het kaartje bij de AH zelf moet kopen en daar al de volle spaarkaart moet inwisselen. Allerlei mensen met teleurgestelde kids.. ja leuk dagje uit, maar ze hadden zelf niet goed gelezen. En bijna niemand die eraan dacht eventjes naar de dichtsbijzijnde appie te rijden om daar ff de kaartjes te gaan kopen (het was immers een doordeweekse dag). Althans men reageerde nogal verbaasd toen ik dit idee opperde tegen een aantal mensen om me heen welke een discussie stonden te voeren over wat te doen. Ze vonden het nog geen gek idee want ik kwam ze toevallig later tegen in een rij en ze zeiden nog bedankt voor de tip want ze waren even naar een appie gegaan.
Nu kun je wel verwachten dat aan de Kruidvat actie meer restricties verbonden zijn, gezien het voordeel. Bij deze Duinrell actie krijgt men een volledige toegangskaart gratis. Bij de Efteling actie gaat het om 8 of 9 ? euro korting op een veel duurdere kaart, toch wel een wezenlijk verschil.
NOS
Overigens was de actie van de Efteling ook niet voor iedereen even duidelijk. Ik heb 2 jaar geleden hele volksstammen bij de kassa zien staan met de volgeplakte spaarkaart en vervolgens korting willen op het toegangskaartje, terwijl toch duidelijk op de achterkant van de spaarkaart staat dat je het kaartje bij de AH zelf moet kopen en daar al de volle spaarkaart moet inwisselen. Allerlei mensen met teleurgestelde kids.. ja leuk dagje uit, maar ze hadden zelf niet goed gelezen. En bijna niemand die eraan dacht eventjes naar de dichtsbijzijnde appie te rijden om daar ff de kaartjes te gaan kopen (het was immers een doordeweekse dag). Althans men reageerde nogal verbaasd toen ik dit idee opperde tegen een aantal mensen om me heen welke een discussie stonden te voeren over wat te doen. Ze vonden het nog geen gek idee want ik kwam ze toevallig later tegen in een rij en ze zeiden nog bedankt voor de tip want ze waren even naar een appie gegaan.
Nu kun je wel verwachten dat aan de Kruidvat actie meer restricties verbonden zijn, gezien het voordeel. Bij deze Duinrell actie krijgt men een volledige toegangskaart gratis. Bij de Efteling actie gaat het om 8 of 9 ? euro korting op een veel duurdere kaart, toch wel een wezenlijk verschil.
Tja kan wel zo zijn dat ze hebben zitten slapen maar als het park vol is, is het echt vol en komt er niemand meer in. Op 5 mei was het zo druk dat Duinrell een oproep deed om vooral maar niet meer naar het park te komen die dag. Maarja zag deze toch duidelijk staan op de site van het Kruidvat.:Teunbosseman schreef:Nogmaals gekeken maar op de kaartjes staan geen uitzonderingsdagen gemeld zoals pinksteren of weekenden oid.
website Kruidvat schreef:Geldigheid?
•De periode waarin het kaartje geldig is staat op de extra kassabon.
•De actie geldt niet tijdens Hemelvaart 02 t/m 05 juni en Pinksteren 10 t/m 13 juni 2011.
In totaliteit 8% Nederlanders nooit op internet.. Dit zegt overigens niets over de groep mensen..Guardian72 schreef:En, mensen met kinderen die geen internet hebben, of geen toegang tot internet, zullen waarschijnlijk nauwelijks voorkomen. Bedreigde soort?
NOS