Hoi,
Ik heb gehoord dat de dierenverzekeing ,,Dier en Zorg,, tot een van de besten behoord.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Zou het graag van u vernemen.
Groeten kelvin
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dierverzekering Dier en Zorg
Re: Dierverzekering Dier en Zorg
waarom lees je niet even de topic van NHZ???
daar kom je zat ellende tegen over NHZ en voldoende tevreden klanten van ''dier&zorg"
daar kom je zat ellende tegen over NHZ en voldoende tevreden klanten van ''dier&zorg"
Mijn engelse cocker spaniel Angie is verzekerd bij Dier & Zorg, en ik ben er erg tevreden over!! De voorwaarden zijn erg duidelijk, evenals de vergoedingen. Angie had al voordat ik haar verzekerde oorproblemen, deze zijn dus uitgesloten van verzekering, maar dat vind ik niet meer dan logisch.
Wanneer ik een declaratie indien, staat het geld na een paar dagen op mijn rekening. Echt super!!
Wanneer ik een declaratie indien, staat het geld na een paar dagen op mijn rekening. Echt super!!
dier en zorg is prima
nhz nooooooooit doen
lees die topic maar eens
nhz nooooooooit doen
lees die topic maar eens
Dier en Zorg heb ik alleen maar positieven verhalen over gehoord, wordt ook door de meeste dierenartsen aanbevolen.
Maar wil je genaa... en besodemieterd worden dan moet je een verzekering nemen bij NHZ te Enschede (lees hier ook op Forum)
Dus ga daar met een GROTE boog omheen.
Maar wil je genaa... en besodemieterd worden dan moet je een verzekering nemen bij NHZ te Enschede (lees hier ook op Forum)
Dus ga daar met een GROTE boog omheen.
Ik zit bij Dier & Zorg en ben uitermate tevreden. Zie ook NHZ
Ik heb mijn katten verzekerd bij Dier en Zorg. Ik ben erg tevreden over deze organisatie. De maatschappij werd mij aanbevolen door de Dierenarts.
Wij hebben onze twee katten en hond al 5 jaar via Dier en Zorg verzekerd naar volle tevredenheid!! Prima service, duidelijke voorwaarden, declaraties worden supersnel verwerkt. Zeker doen zou ik zeggen...