LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lang parkeren bij Schiphol Holiday Car Parking

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
t.van.schalkwijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mar 2011 16:00

Lang parkeren bij Schiphol Holiday Car Parking

Ongelezen bericht door t.van.schalkwijk »

Rond 8 Jan. reserveerde ik een plaats voor mijn auto bij Holiday Car Parking. Zij stonden zeer prominent op het Internet waren voordelig en het zag er goed uit. 19 jan. zou ik naar Egypte vertrekken voor een vakantie.
Na 1 week had ik nog niets van hen vernomen, dus ik werd ongerust. Ben de site weer gaan zoeken en kon hem tot mijn verbijstering nergens meer vinden. Ik had wel het adres genoteerd, maar niet het tel. nr. Kon niet bellen en niet mailen.
De site was uit de lucht.
Vervolgens heb ik een ander bedrijf wat aan dezelfde weg ligt gebeld. Die kon ik wel vinden en vroeg hen om info.
Ik kreeg een zeer terughoudende reactie, zij wilden op geen enkele manier met Holiday Car Parking geassocieerd worden.
4 dagen voor mijn vertrek was dit niet erg geruststellend en ik zag mij genoodzaakt een boeking bij een ander bedrijf te maken.

Binnen 10 min. had ik de bevestigings mail binnen die ik niet had van Holiday Car Parking. He, toch een goed email adres ingevuld!!!
Alles verliep bij dit bedrijf prima. Zij maakten wel waar wat zij beloofden. Vlotte heen en terug reis, goede service.

Nu 8 weken later heb ik een factuur van Holiday Car Parkings op de mat liggen en heb 2 mails verstuurd waarin ik heb vermeld dat ik niet van plan ben deze te betalen. Met bovenstaande redenen.

Na mijn 1e mail kreeg ik als reactie dat ik een verkeerd email adres had ingevuld waardoor de vestiging niet was aangekomen.
Wel werd ik door hen gebeld toen ik al op Schiphol was en voor de Gate stond. Een beetje te laat.

Na mijn 2e protest mail was het antwoord dat er altijd direct een automatische bevestiging wordt gestuurd na een reservering.
En dat ik de factuur met een verhoging als ik dit niet binnen een week doe, moet betalen.
Zij draaien de feiten om, waarom zou ik moeilijk doen als ik hem had gehad. Dan zou ik het vertrouwen en was het goed. Dan had ik niet alle negatieve berichtgeving gehoord over hen en de verleende service.

Nu staan zij weer zeer prominent op het Internet, maar mij kunnen zij als klant vergeten. Goedkoop blijkt duurkoop in deze.

ZonnetjeZON
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2011 15:18

Re: Lang parkeren bij Schiphol Holiday Car Parking

Ongelezen bericht door ZonnetjeZON »

Herhaaldelijk komt het voor dat dit heerschap de overenkomst niet nakomt!
Afgelopen dinsdag hebben wij na 1 1/2 uur wachten een taxi genomen en naar het adres gegaan waar de auto geparkeerd stond gegaan. Na veel lawaai is de [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] uit bed gekomen. Na meer dan 2 uur alle auto's uit parkeren konden wij bij onze auto.
Wij waren niet de enigen. Ongeveer 10 personen stonden op Schiphol te wachten.
Ook de politie is ingeschakeld. Deze konden ons melden dat dit niet de eerste keer was en dat ze dit heerschp meer dan zat waren.

NIET DOEN DUS!!
GOEDJKOOP IS DUURKOOP!

schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2011 18:38

Re: Lang parkeren bij Schiphol Holiday Car Parking

Ongelezen bericht door schrijver »

Op vrijdag 1 april 2011 hebben we een reservering gemaakt om twee personenauto’s op 28 april 2011 tot en met vrijdag 6 april 2011 bij dit bedrijf te parkeren. En hierbij tevens ook gebruik te maken van de diensten om met een Shuttlebus gebracht en gehaald te worden van en naar Schiphol Airport.

Als in mondelinge tevens schriftelijke overeenkomst is er afgesproken dat wij vanaf de bagage hal contact moesten opnemen met het bedrijf en daarmee het bedrijf zijn dienst zou verlenen ons terug te brengen naar ons eigen vervoer.

Na telefonisch contact op 00.45 zijn wij direct op de afgesproken plaats gaan staan. Daar bleek dat meer dan 15 mensen op het bedrijf stonden te wachten.

Omdat ons beloofd werd dat het bedrijf met 10 minuten aanwezig zou zijn, begonnen we ons om 01:25 zorgen te maken. We hebben daarom telefonisch contact opgenomen met het bedrijf over hun aankomst. Wederom werd ons beloofd dat ze er met 10 minuten zouden zijn. Rond een uur of 02:00 kwamen ze aan. Echter bood hun Shuttle-bus niet voldoende zitplaats en bagageruimte voor het aantal mensen. Wederom moesten we met nota bene een kind van 2 jaar en een zwangere vrouw op de dienst wachten.

Om 03:00 kwam het bedrijf aan om ons en 2 andere mensen te vervoeren. Gezamenlijk hebben we 1,5 uur op uw dienst gewacht.

De auto die het bedrijf aanbood, bood plaats aan 9 personen incl. bestuurder. Wij werden met 12 man incl. bestuurder vervoerd wat wij ontoelaatbaar vinden betreffende de verkeersveiligheid. Tevens waren er geen veilige transportmiddelen beschikbaar voor een 2 jarig kind, welke op schoot moest.

Bij het inladen van de bagage was 1 van de medewerkers geagiteerd doordat we beklag deden over het tijdstip van aankomst. Hierdoor werd er onzorgvuldig omgegaan met bagage zelfs zo erg dat meerdere mensen vroegen of er wat rustiger omgegaan kon worden met onze eigendommen.

Toen iedereen plaats genomen had was de bestuurder geagiteerd en dit was terug te merken aan het rijgedrag van de bestuurder. De bestuurder nam onnodig risico met het nemen van opzettelijk scherpe bochten terwijl er een kind op schoot zit.

Bij aankomst waren we aan het wachten op onze auto en deze bleek onvindbaar. Omdat de medewerker andere mensen naar Schiphol moest brengen en wij onze auto nog niet hadden en tevens ook de eigenaar niet vindbaar bleek, hebben wij de regels gesteld. Wij hebben de medewerker voor de keus gezet zorg te dragen voor de terugkeer van betreffende auto en indien dit niet zou gebeuren zou de politie op de hoogte gebracht worden. Om 03:45 kwam de auto tevoorschijn en zijn we naar huis gereden.

Wij hebben de eigenaar aangesproken op de nalatigheden en slechte service. Ons werd het volgende verwijt: We zouden niet op de afgesproken plek staan, daarna werd ons verweten dat er nog plek genoeg was in de auto maar we er zelf voor kozen deze plekken niet te benutten.

Al met al het bedrijf is agressief, nalatig en gevaarlijk om mee te rijden en je eigendommen aan toe te vertrouwen Wees gewaarschuwd.

Redbaron
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2011 17:45

Re: Lang parkeren bij Schiphol Holiday Car Parking

Ongelezen bericht door Redbaron »

Wij kwamen vorige week ook onze auto ophalen bij Holiday Car Parking na 10 dagen vakantie. Toen wij de auto 10 dagen eerder afleverde leek alles nog goed, maar de chauffeur had wel een erg aggresieve rijstijl.

Echter het gedonder begon bij terugkomst. We kwamen om 21:15 aan en volgens afspraak belde wij naar Holiday Car Parking. Geen gehoor. Een uur later en vele onbeantwoordde telefoontjes verder besloten wij met de taxi naar Holiday Car Parking toe te gaan. Uiteindelijk, na bijna een deur ingetrapt te hebben, kwam er iemand naar buiten. Die had ook een uur nodig (plus een waarschuwing dat ik de politie zou bellen) voordat hij onze auto kon vinden. En toen hij de auto eenmaal gevonden had, bleek dat de twee linker banden lek waren.

De medewerker was wel zo behulpzaam om een electrische compressor aan ons uit te lenen, maar moest daarna al snel weg om klanten op te halen. Uiteraard haalde die compressor niets uit (de banden waren gescheurd). Uiteindelijk hebben wij zelf een bergingswagen moeten bellen en zijn we met de taxi naar huis gereden. Voordat ik in de bergingswagen stapte besloot ik om de electrische compressor nog braaf terug te brengen. Het verbaasde me niet meer dat ik toen de medewerker van Holiday Car Parking weer slapend aantrof in zijn afgesloten keet. Erg behulpzaam volk daar!

atkg
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2011 20:11

Re: Lang parkeren bij Schiphol Holiday Car Parking

Ongelezen bericht door atkg »

Ook wij hebben naast andere gedupeerden dezelfde slechte ervaring gehad:

> uren wachten met kleine kinderen zowel op Schiphol als op parkeeradres.
> agressief rijgedrag in overvol busje (door rood rijden, overschrijden maximale snelheid, etc)
> taxi naar terrein moeten nemen toen we erachter kwamen dat die 10tallen andere mensen ook al tijden stonden te wachten op dezelfde lift (geen extra taxi-kosten vergoed gehad)
> Politie ingeschakeld toen we zagen wat hier gaande was.
> Politie keurt busje (Holiday car parking) af, omdat de banden tot op het canvas versleten zijn, dus elk moment kunnen knappen.
> Politie bekeurd omdat voertuig onveilig wordt volgeladen met volwassenen maar ook (jonge) kinderen.
> Politie geeft aan dat eigenaar al bekende bij politie is.
> Auto's op parkeerterrein staan letterlijk tegen elkaar aan geparkeerd, trekhaken steken in bumpers.
> Auto's op parkeerterrein hebben allemaal open portieren en de sleutel van het voertuig ligt op de bestuurders/bijrijders-stoel.
> In een zak worden de overige sleutels bewaard.
> Eigenaar weet niet wie welke auto komt ophalen, enig naslagwerk of professionele afhandeling ontbreekt.
> Ook staat auto niet klaar, zoals ik dat wel ken van andere organisaties. Hij heeft geen idee waar je auto eigenlijk is, hij vroeg ons meerdere keren naar type auto en kenteken. Hij doet er erg lang over om onze auto te vinden.
> veel beschadigde auto, niet enkel die van ons ook nog vele andere met nieuwe schade gezien.
> Wanneer ik een schadeformulier eis, geeft hij aan dat ik maar moet aantonen dat hij de schade heeft gemaakt.
> Buurtbewoners doen beklaag bij ons, bij politie en schakelen Gemeente in > auto's van klanten Holiday car parking worden overal in de buurt geparkeerd (dus niet in "afgesloten" parkeerplaats met camera toezicht). Het hek stond open en er was niemand die me tegenhield er stond ook niet vermeld dat ik daar niet mocht komen.
> Daarnaast heeft hij met veel bewoners van de Schipholweg ruzie en rijdt hij met auto's van klanten tegen hun eigendommen of blokkeert hen de uitrit.

Het ergste is dat de eigenaar zelf ervan lijkt te genieten dat 5 politie-agenten en een hoop klanten hem niets kunnen maken. Hij glimlacht volop en lijkt niet onder druk te staan als hij op zoek gaat naar de volgende auto van een klant. Ondanks de ene schade auto na de andere blijft hij, zonder spier te vertrekken, beweren dat hij niet verantwoordelijk is voor de schade aan deze auto's. De diagnose van een antisociale persoonlijkheidsstoornis is wel heel gemakkelijk te stellen zo.

marjo77
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2011 11:33

Re: Lang parkeren bij Schiphol Holiday Car Parking

Ongelezen bericht door marjo77 »

Wij zijn 11 mei terug gekomen van vakantie. En ik kan hier een heel lang verhaal neer zetten over wat wij allemaal hebben meegemaakt. Maar het staat hier boven al vele malen keurig beschreven. Het klopt helemaal.

Schade aan de auto's, er is mee gereden, auto stond niet op het terrein zelf maar moest nog even opgehaald worden, 2 uur gewacht voordat we opgehaald werden. Een beetje jammer.

Betaal maar gewoon 15 euro meer en krijg een goede service!
Wij hebben in iedergeval niet vooraf betaald en achteraf ook niet meer.
Een kleine pleister op de wond.

D&BB&D
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 apr 2011 14:04

Re: Lang parkeren bij Schiphol Holiday Car Parking

Ongelezen bericht door D&BB&D »

Holy sh*t, bij holiday car parking ga ik dus nooit parkeren. Dat zijn een beetje teveel horror verhalen om toeval te zijn.

Heeft iemand juist een hele goede (en vooral ook recente) ervaring met een parkeeraanbieder rond Schiphol? Ik kom er niet onder uit om bijna een maand (eind juni - eind juli) mijn auto te parkeren dus het is wel echt belangrijk dat het een betrouwbare partij is. Mag dan ook best iets meer kosten. Schiphol zelf kan ook maar dat is dan wel al weer echt een stuk duurder. Ik kom op parkerenluchthavenschiphol wel hele uitgebreide informatie tegen maar er zijn nog niet zo veel ervaringen geplaatst dus dan blijft het gokken. Het gaat me juist om de ervaringen en die kom ik hier ook nog maar beperkt tegen. Of er zijn in korte tijd heel veel nieuwe partijen bijgekomen, het is booming business geloof ik (nog een reden om niet zomaar iedereen te vertrouwen).

Momenteel neig naar sky-park west maar als iemand goede redenen heeft om dat niet te doen hoor ik het graag!

aardekind
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2011 19:44

Re: Lang parkeren bij Schiphol Holiday Car Parking

Ongelezen bericht door aardekind »

Mensen kijk uit met al deze louge aanbieders van "goedkoop" parkeren
dat moet ergens vanaf hangen want ze moeten deze plekken ook allemaal huren van de gemeente, dus vaak erg klein en mega veel auto tegen elkaar.
NIET DOEN DUS.....schade aan auto's, scheuren met je mooie dure auto in de buurt rond bij geen plaats op eigen terein word hij ergens in een buurt gedumpt!, komen niet opdagen, busjes deugen niet en niet alleen bij holiday car parking! er zijn er meerdere.....politie weet hier alles van en doen eigenlijk helemaal niets.

Wij gaan altijd (als het even kan niet op schiphol vliegen) maar dat kan niet altijd, naar van der valk bij schiphol. omdat we altijd lekker onhandig vliegen, rijden we een dagje eerder daar naar toe, slapen daar heerlijk, een hele mooie schutlle bus breng ons weg naar schiphol in 10 minuten en gaan zonder al te veel stress op vakantie en let op de auto mag daar bewaakt 31 max! gratis staan....en dat voor 109 euro voor 2 personen.....dus doe niet moeilijk en doe dit maar.
Van de valk is echt het allergoedkoopste alternatief en heeeeeel prima geregeld.

Fijne vakantie :shock:

D&BB&D
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 apr 2011 14:04

Re: Lang parkeren bij Schiphol Holiday Car Parking

Ongelezen bericht door D&BB&D »

Van de Valk klinkt op zich goed alleen ik hoef niet te overnachten... En nu moet ik toevallig ook bijna een maand mijn auto kwijt maar als je korter staat lijkt van de Valk me toch wel weer duurder dan de andere aanbieders.

Niet al die parkeerterreinen zijn toch aftandse terreinen? Holiday Car Parking is intussen wel duidelijk. Schipholparking24 hoor ik ook meer negatieven dan positieve verhalen over, maar er zitten toch ook wel een paar goede tussen toch? Ik ga ook maar eens even op de rest van het forum spitten maar tips nog steeds welkom!

luna84
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2011 13:33

Re: Lang parkeren bij Schiphol Holiday Car Parking

Ongelezen bericht door luna84 »

ik zou er niet pakeeren we kregen een weekje weg voor onze huurlijksreis en hebben onze auto daar een week laten staan
na een week kreegen we hem terug met een flinke kras er op
ze bellen niet terug laten niks horen we zijn nog steets aan vechten voor dat ze de schaden gaan betalen hun rijden de auto weg en halen hem weer op
dus kijk uit er mee

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Lang parkeren bij Schiphol Holiday Car Parking

Ongelezen bericht door sprookje »

Wij parkeren onze auto altijd bij auto hotel en zijn hier zeer tevreden.Brengen je netjes en halen je ook weer op en auto steeds in orde en staat klaar voor vertrek.

x765500
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2011 09:03

Re: Lang parkeren bij Schiphol Holiday Car Parking

Ongelezen bericht door x765500 »

Helaas heb ik deze site niet eerder bezocht. Ook wij hebben onze auto geparkeerd bij Holidaycarparking/schiphol24uur blijken dezelfde firma te zijn.
Wij hebben op Schiphol 1,5 uur moeten wachten voordat we werden opgehaald.
Bij aankomst parking moesten we weer 1 uur wachten alvorens de auto uit de propvolle parking werd gehaald. We hebben zelf gezien hoe de auto's als speelgoedautootjes in en uit werden gemanouvreerd. Het was letterlijk millimeterwerk. We zijn er zelfs getuige van geweest hoe ze met het manouvreren 2 auto's behoorlijk hebben beschadigd, een de bumper en de ander een deuk in de deur hebben bezorgd. Het zal je auto maar zijn!! Ook wij hadden enkele beschadigingen, maar na hier een opmerking over te hebben gemaakt, krijg je als antwoord; stuur maar een mailtje. Na de vraag wie is hier de eigenaar; die is niet aanwezig; heet schijnbaar Jelle Maas.
De berichten hierboven kloppen als een bus!!!!!!!!!!
Ga NOOIT met deze oplichters in zee.
Goedkoop is inderdaad duurkoop.

Carrene
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2011 14:11

Re: Lang parkeren bij Schiphol Holiday Car Parking

Ongelezen bericht door Carrene »

Ook wij hebben slechte ervaringen met schipholparking 24, voorheen holiday car parking. Bij aankomst hebben we ruim 1 uur staan te wachten om vervolgens met gierende banden naar schiphol te rijden met de shuttlebus. Hierbij zat de chauffeur te bellen, miste de afslag waardoor we dus weer moesten keren.
Bij terugkomst hebben we ruim 1 1/2 uur moeten wachten om schiphol.
Verschillende keren gebeld naar het bedrijf, waarbij we of werden weggedrukt of ons steeds gezegd werd dat de bus er binnen 15 minuten zou zijn.
Uiteindelijk kwam er een busje (voor 3 personen) terwijl er 6 al geruime tijd stonden te wachten. De chauffeur gaf aan dat we maar koffie moetsen gaan drinken en hij binnen een half uur terug zou zijn. Andere klanten hadden hun auto bij schiphol overgedragen aan het bedrijf. Uiteindelijk na lange tijd in de kou gewacht te hebben zijn we met de auto van een klant naar het terrein gebracht. Daar stond onze auto nog steeds niet klaar en medewerkers hebben vervolgens de halve garage moeten verplaatsen, zodat we onze auto mee konden nemen.
Daags erna gebeld met het bedrijf dat ik zeer slecht te spreken was over de manier van handelen en dat ik mijn geld terugeiste.
Ze lieten niets meer van zich horen.

Uiteindelijk op zoek gegaan naar referenties ove dit bedrijf. Ik schrok van de ervaringen van anderen (zie http://www.schipholparkandfly.nl/holiday-car-parking).
Als ik dit van te voren geweten had, dan had ik liever meer betaald!

angel13
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2011 17:39

Re: Lang parkeren bij Schiphol Holiday Car Parking

Ongelezen bericht door angel13 »

Hallo medegedupeerde

Ook wij een negatieve ervaring rijker incl autoschade bij dit bedrijf.
Bij terugkomst op 8 juni jl, eerst 45 minuten moeten wachten in de stromende regen op het busje.
Vervolgens ingestapt, en nadat er wat verlate reizigers aankwamen met 11 !!! personen naar de parking gereden, chauffeur vond alles goed, de banden van het busje hadden aan de voorkant totaal geen grip op het natte wegdek
Bij aankomst was de auto nog niet uit de parking gereden, wachten in de regen tot gevolg.
Doordat de auto achter ons nogal wat haast had en de medewerkers als kippen zonder kop rondliepen vervolgens ingestapt en naar huis gereden, ow wat stom achteraf!
In 1 streep naar huis gereden en de volgende dag parkeerschade aangetroffen.
Gebeld met bedrijf, zouden daarna worden teruggebeld...niet dus.
Wederom gebeld...enz enz.
De aanhouder wint dacht ik.
Toen kreeg ik de ,jawel, eigenaar aan de telefoon en deed mijn verhaal.
Met een lachende stem vroeg deze heer mij..heeft u met uw eigen ogen gezien dat mijn medewerker schade maakte?
Nee?
Dan zal mijn verzekering niks uitkeren, tot ziens bij de Rechter die mij gelijk zal geven.
Vervolgens navraag gedaan bij politie Kennemerland en die beaamde dat ze het bedrijf kenden, maar niks voor ons (ook niet mbt de 11 inzittenden)konden doen, en adviseerde me de marecaussee schiphol te vertellen over onze ervaring mbt het aantal inzittenden.
Maar..onze schade wordt er niet minder door, de voorwaarden op hun site zou iedereen voordien (ook ik!) moeten lezen, enkele reviewsite's hebben inmiddels besloten dit bedrijf niet langer te vermelden ivm te veel negatieve reacties.
Bezint eer je begint.

Mikewerkt
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jun 2011 13:40

Re: Lang parkeren bij Schiphol Holiday Car Parking

Ongelezen bericht door Mikewerkt »

Noem me argwanend maar als ik iets intussen geleerd heb is even voordat ik vertrek een paar foto's van mijn auto (met datum) maken en als ik hem ophaal ook een paar foto's maken. Ik parkeer regelmatig in de buurt van Schiphol (nooit bij holiday car parking of schipholparking24, maar de reacties liegen er niet om) en het is een goede gewoonte van me geworden, anders kun je inderdaad niets bij schade tenzij je het direct constateert en de politie er bij haalt. Als je namelijk wel kunt bewijzen dat de schade tijdens hun beheer is ontstaan zijn ze daar namelijk gewoon voor verzekerd!

cor9957
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2011 12:01

Re: Lang parkeren bij Schiphol Holiday Car Parking

Ongelezen bericht door cor9957 »

Ook ons hebben ze te pakken gehad.
We zijn 30-6-2011 terug gekomen van onze vakantie. We hadden onze auto bij dit bedrijf geparkeerd en van de "Valet parking" optie gebruik gemaakt. Er zou bij vertrek iemand op Schiphol staan om onze auto weg te brengen en bij terugkomst zou onze auto weer netjes staan te wachten op Schiphol.
Tijdens ons vertrek ging het allemaal nog goed, maar toen we terug kwamen is het mis gegaan.
Toen we onze koffers hadden heb ik ze gebeld, de meneer die ik aan de telefoon kreeg had nog nooit van het type van onze auto gehoord (Honda Insight) nadat ik het kenteken had doorgegeven ging er een lichtje branden.
Hij vertelde me dat we maar "even een bakkie moesten gaan doen" want de chauffeur was net onderweg naar Schiphol, mijn protest haalde niet veel uit omdat hij de chauffeur niet meer terug kon halen.
Na 45 minuten wachten kwam er eindelijk iemand met onze auto opdagen. Tijdens de controle van de auto zag mijn vrouw dat er een paar kleine krasjes achter op de bumper zaten. Navraag bij de chauffeur leverde niet veel op "dan moet u mijn baas maar bellen meneer" was het enige dat eruit kwam.
Toen ik de baas aan de telefoon kreeg was het enige dat hij kon zeggen "Dat kan niet door ons komen" Omdat het krasjes zijn die ik zelf wel kan weg poetsen wil ik er verder geen ophef over maken, maar het feit dat ik schade heb + 45 minuten wachten is voor mij voldoende om te zeggen "Mensen ga niet bij die oplichters parkeren!!!"

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Lang parkeren bij Schiphol Holiday Car Parking

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Nu te zien op NL1 in de groeten van MAX

dochter38
Berichten: 87
Lid geworden op: 30 apr 2011 13:59

Re: Lang parkeren bij Schiphol Holiday Car Parking

Ongelezen bericht door dochter38 »

ook wij hebben een zeer slechte ervaring met dit bedrijf.

na het zien van de uitzending van De groeten van max ben ik eens op het internet gaan speuren en dan lees je heeeeeeeeeeeeeeel veel slechte recentie's

alles wat er al staat geschreven klopt als een bus .

ook wij hebben midden in de nacht 3 uur staan te wachten tot ze ons een keer kwamen halen (daar zonden we dan met 4 kinderen midden in de nacht )

toen we eindelijk aan kwamen waren onze auto moest staan waren ze onze auto kwijt. en toen hebebn we ook weer dik een uur op ene donker weggetje staan wachten tot dat die knul een keer kwam hij was nergens meer te bekennen , opeens komt hij hard aan scheuren met een andere auto (waarschijnlijk van een andere klant die zijn auto in vertrouwen achter laat)hij mompelde iets van jullie accu is leeg ik ben zo terug , hij stapt uit de auto laat alle lichten branden ,deurenm open en loopt zijn terein op ..mijn man er achter aan want we waren het zat ..opeens scheurt hij weer met een andere auto het terein af en laat dus die andere auto met lichten aan achter .. en wij weer wachten mbellen geen gehoor . uit eindelijik komt hij met onze auto aan rijden .helemaal vies ,beschadigd. klein geld er uit gejat enz enz . maar je bent dan zo moe en zo gaar we wilde zo snel mogelijk weg . en dat hebben we ook gedaan ..maar deze idioten moeten stoppen .
NOOIT RESERVEREN BIJ HUN LEES GOED DE RECENTIES , 1 van onze kinderen heeft Diabetes hij voeld ezicht steeds beroerder ook door angst en spaning en oververmoeid heid van al dat wachten en wat moet je dan als je ergegs achter af staat je kena nergens naar binnen en je weet niet waar je auto is het is vreselijk gewoon . het was voor ons ene horror nacht

Yooy
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 jun 2011 13:57

Re: Lang parkeren bij Schiphol Holiday Car Parking

Ongelezen bericht door Yooy »

Nou lekker al die berichten.. Ik ben op dit moment eigenlijk op zoek naar een goed bedrijf waar ik mijn auto voor 2 weken vertrouwd kan parkeren.

Ik heb al wel een aantal bedrijven gevonden maar weet niet echt niet meer wat ik moet geloven.. Ik hoor zoveel slechte verhalen!

Ik heb gezocht naar bedrijven die overdekt parkeren hebben en de goedkoopste waren:

-Schipholparking24
-Travelparkingservice
-24:7 Parking

Zijn er hier mensen die met deze bedrijven al ervaringen heb??

Bron: www.parkerenluchthavenschiphol.nl

JayPee
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2011 13:23

Re: Lang parkeren bij Schiphol Holiday Car Parking

Ongelezen bericht door JayPee »

Ik heb dezelfde slechte ervaring bij dit 'bedrijf'. Schade, kilometers op de teller etc.
Geen aanrader dus!

Gesloten