Bovenstaande tekst kreeg ik van de week van MM als antwoord op mijn vraag hoe je kunt bewijzen als partner van niets te hebben geweten. Op basis van ethische overwegingen (eerlijkheid, onder ede iets moeten verklaren) kwam MM met deze alternatieven. Dat roept nu echter wat vragen bij me op die ik met zoekwerk niet één, twee, drie beantwoord krijg.ilse,
Je zult vast meer pijlen op je boog hebben. als alleen de eegalease bewijslast. bv je inkomsten situatie tentijde van afsluiten. je beleggnings doelstelling etc etc etc etc. maw zorgplicht en nog meer van dat soort zaken
Wat wordt precies bedoeld met zorgplicht? Is dat het feit dat je een gezin hebt en is dat ook het feit dat de partner niet heeft meegetekend? Wat heeft je beleggingsdoelstelling er mee te maken? W.b. die financiële situatie: het feit dat de partner, die niet meegetekend heeft kostwinner was ten tijde van aangaan van contract en degene die getekend heeft uitzendkracht, zou dat een basis kunnen zijn om te vernietigen? Hangt daar dan ook die termijn van drie jaar aan? Kun je op basis hiervan een contract vernietigen dat al afgelopen is?
Zie even door de bomen het bos niet meer en zou het heel erg op prijs stellen als iemand me hierover meer duidelijkheid kan geven.
Dank
Ilse