LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met OPGELOST!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Tammy2011

Re: Problemen met OPGELOST!

Ongelezen bericht door Tammy2011 »

Wie o wie kan mij helpen aan het telefoonnummer van de directeur? Deze site moet uit de lucht gehaald worden!!!!!!! Ik heb 2 weken terug een speen besteld en nog steeds niets, mailen heeft geen nut, geen reactie en bellen naar het nummer op dit forum ook niet (neemt niemand op)

BOOS dat dit zomaar kan

smnth-013

Ongelezen bericht door smnth-013 »

Hallo allemaal..
Ook wij zijn opgelicht via mijnspeen.nl
we hebben een bestelling gedaan..gelijk betaald via ideal etc.
kvk ingeschakeld..die hadden een tel.nr maar die is afgesloten..
ik heb een topic gemaakt op www.opgelichtopinternet.nl en daar zijn nog meer gedupeerden..
wie heeft er voor mij wel een goed telefoonnummer of advies wat we nu kunnen doen?
alvast bedankt

inork

Ongelezen bericht door inork »

Ik heb ook een bestelling gedaan bij mijnspeen. meerdere keren gemailt en ook meerdere keren gebeld. Er is ooit eens beloofd dat ze het bedrag zou terug betalen maar dat is na 3 maanden nog steeds niet gebeurd.

inork

Ongelezen bericht door inork »

Het probleem is opgelost! Een goede tip van mij: Als u ook 3 maanden of langer op uw geld zit te wachten moet u ook gewoon een bericht hier achter laten hoe het bij u gelopen is. werkt enorm goed!

smnth-013

Ongelezen bericht door smnth-013 »

Ook onze zaak is inmiddels opgelost...werkt idd erg goed om opgelichtopinternet.nl erbij te halen!

Gesloten