LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verlenging stopzetten of niet?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
richard789

verlenging stopzetten of niet?

Ongelezen bericht door richard789 »

hallo lotgenoten,
Ivm het niet kunnen voldoen van de restschuld heb ik anderhalf jaar geleden mijn aflopende overeenkomst met legio verlengd met maximaal 3 jaar....ik betaal nu dus nog steedsm maadelijks rente
Achteraf gezien is dit heel dom geweest maar wat nu?.
Alsnog stopzetten en restschuld niet betalen....wat gebeurd er dan???
of zijn er andere alternatieven
Bij voorbaat dank voor reakties.
Richard

Dirk-1

Re: verlenging stopzetten of niet?

Ongelezen bericht door Dirk-1 »

Richard789,

Ooit stond ook ik ongeveer voor dezelfde keus.

Je moet mijns inziens wel duidelijk zijn naar de andere partij.

Blijf je dus doorgaan met maandelijkse betalingen, dan geef je daarmee aan dat je het wel eens bent met de leaseconstructie. Je wacht alleen op betere tijden (het meer waard worden van je aandelen).

Als je dat doet, moet je ook niet zeuren, gewoon blijven betalen en niets doen. Hoe langer je dit blijft doen hoe ongeloofwaardiger je wordt als je daarna alsnog gaat stoppen.

Dus direct stoppen of doorgaan. Een alternatief is er volgens mij niet.
Als je bent aangesloten bij een van de stichtingen of eegaleaser bent, kun je volgens mij so wie so niet meer doorgaan met maandelijkse rente betalingen (al dan niet verlengd). Overbodig lijkt me om hier nog aan te geven waarom.

Je moet zelf je keuze maken........ Sterkte en suc6.

Wat er gebeurd als je stopt met betalen kun je op dit forum vinden.

Ik wil mezelf recht kunnen blijven aankijken en zeker weten dat ik er alles aan heb gedaan om het onrecht, mij in het verleden aangedaan, recht te zetten.

Ik ga alleen weer betalen als een rechter zegt dat ik dat moet. Maar het begint er steeds meer op te lijken dat dat wel zal meevallen :lol:

Groet..Dirk-1

Gesloten