LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Retour onderdeelexpress

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
apooh
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2011 14:00

Retour onderdeelexpress

Ongelezen bericht door apooh »

Ook onze ervaring met onderdeelexpress.nl is niet positief.
In februari hebben we onderdelen besteld voor de stofzuiger.
Van de 3 onderdelen waren er 2 fout geleverd. Na telefonisch onderhoud hebben wij de foutieve artikelen direct retour gestuurd met het antwoordetiket en retourformulier zoals die op de site staan.
In april hadden we ons geld nog steeds niet terug ontvangen en we zijn toen gaan mailen.
Volgens onderdeelexpress.nl hadden ze onze retouren niet ontvangen.
Helaas hadden we bij het postkantoor ook geen track&trace code gekregen.
Na nogmaals te mailen met onderdeelexpress.nl bleven ze voet bij stuk houden. De klantvriendelijkheid straalt er van af (NOT). Zij hadden niks ontvangen. Inmiddels is bij TNT ook een onderzoek geweest om het pakket te traceren, maar daar is ook niks uitgekomen. Er blijft toch een vervelend gevoel achter, want hoe vaak komt het voor dat een pakket niet aan komt. De waarde van de onderdelen waren ruim 100 euro en dat is flink balen.

WebcareOnderdeelexpr
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 okt 2010 11:35

Re: Retour onderdeelexpress

Ongelezen bericht door WebcareOnderdeelexpr »

Beste Apooh,


Naar aanleiding van uw reactie op deze site hebben we getracht om uw gegevens te traceren in ons systeem. We willen uw lopende klacht nog oplossen.

Voor uw klacht kunt u per e-mail contact opnemen met [email protected]. In uw e-mail graag de volgende gegevens vermelden:

- Naam
- Adres
- Ordernummer/factuurnummer
- Bestelling
- Klacht.

We nemen uw klacht direct in behandeling en zullen u zo snel mogelijk een oplossing aanreiken.


Met vriendelijke groet,


Peter
Afdeling Webcare
Onderdeelexpress.nl

Gesloten