LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Trendis.nl, een zaak apart...

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Fen1234

Trendis.nl, een zaak apart...

Ongelezen bericht door Fen1234 »

Afgelopen week na ruim zes maanden(!) over en weer mailen, inschakelen juristen van de Thuiswinkelorganisatie, eindelijk geld ontvangen van Trendis.nl.
(schreef hier eerder in een topic: Webwinkel Trendis.nl is onbetrouwbaar. http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 69&t=85315 )

Ik snap niet dat Trendis.nl weg blijft komen met het keer op keer onheus behandelen (niet of weken over tijd leveren van artikelen, niet reageren op e-mail, telefoon. Niet crediteren, uitstelgedrag enz.) van betalende klanten. Ga er dan ook ernstig vanuit dat Trendis.nl het logo van de Thuiswinkelorganisatie gaat verliezen. Ik heb Trendis.nl naar aanleiding van het afronden van mijn bestelling een bedankmailtje gestuurd, ik wens 'ze' succes met de 'wederopbouw' van Trendis.nl

Ben ook geneigd om opnieuw iets te bestellen, enkel en alleen om te kijken hoe een order deze keer wordt uitgevoerd... Of Trendis.nl zich werkelijk iets aantrekt van een Thuiswinkelorganisatie, ontevreden klanten, ongunstige berichten op internet.
Maar goed...

Voor iedereen die nog altijd negatief met Trendis.nl te maken heeft: volhouden...

jlthkoch

Re: Trendis.nl, een zaak apart...

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Fen1234 schreef:Ga er dan ook ernstig vanuit dat Trendis.nl het logo van de Thuiswinkelorganisatie gaat verliezen.
Ik zag dat ze aspirant lid waren, nog geen lid dus. Als dit werkelijk hun manier van werken is dan zal dat lidmaatschap er niet van komen.

Fen1234

jlthkoch schreef:
Ik zag dat ze aspirant lid waren, nog geen lid dus. Als dit werkelijk hun manier van werken is dan zal dat lidmaatschap er niet van komen
Ik meen dat ze volwaardig lid zijn zie https://beheer.thuiswinkel.org/certific ... 1850bbc333
Zie daar iig geen 'aspirant' vermelding. Of zie ik iets over het hoofd?

jlthkoch

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Fen1234 schreef:
jlthkoch schreef:
Ik zag dat ze aspirant lid waren, nog geen lid dus. Als dit werkelijk hun manier van werken is dan zal dat lidmaatschap er niet van komen
Ik meen dat ze volwaardig lid zijn zie https://beheer.thuiswinkel.org/certific ... 1850bbc333
Zie daar iig geen 'aspirant' vermelding. Of zie ik iets over het hoofd?
Dan moet je maar eens goed naar het Thuiswinkel-logo op hun website kijken, je ziet dus inderdaad iets over het hoofd ;)

Neemt overigens niet weg dat de Thuiswinkel-organisatie zelf inderdaad aangeeft dat ze volwaardig lid zijn.

Trendis is dus nogal misleidend bezig, in dit geval echter ten nadele van zichzelf, best wel uniek :)

Fen1234

jlthkoch schreef:
Dan moet je maar eens goed naar het Thuiswinkel-logo op hun website kijken, je ziet dus inderdaad iets over het hoofd

Neemt overigens niet weg dat de Thuiswinkel-organisatie zelf inderdaad aangeeft dat ze volwaardig lid zijn.

Trendis is dus nogal misleidend bezig, in dit geval echter ten nadele van zichzelf, best wel uniek
Grinnik 8) Het aspirantlogo wel degelijk gezien 8) vandaar (al maanden terug) de 'check' bij de Thuiswinkelorganisatie.

Trendis snijdt zich idd goed in de vingers.

lucie

Ongelezen bericht door lucie »

Al vanaf 1 december wacht ik op de juiste bestelling van Trendis. Aanvankelijk bleek alles naar wens te verlopen en werd mijn bestelling binnen 1 week bezorgd. Echter vanaf dat ik mijn artikelen wilde retourneren en ruilen ging het mis. Tot op heden, dit zijn inmiddels 6 weken na retour zending, heb ik geen geld terug gekregen en ook geen nieuw artikel ontvangen. Via de mail is het moeilijk communiceren. Men beloofd na 1 werkdag te reageren maar men maakt dit niet waar. Is er eenmaal contact dan komt men zijn beloften niet na.
Tevens probeert men het koeriersbedrijf de schuld in de schoenen te schuiven.
Dit was mijn eerste ervaring met Trendis en tevens mijn laatste. Mijn advies is bestel niet via Trendis!

Klappers

Ongelezen bericht door Klappers »

Ik heb gelijk soortige klachten. Zojuist klacht ingediend bij de jurist van Thuiswinkel Waarborg. N.l. geen levering door Trendis, geen tot nauwelijks reactie, telefonisch niet bereikbaar, inmiddels 3 maanden verder en ook betaling wordt niet gestorneerd.

Ik ga nu een aangetekende brief sturen en aangifte doen bij de Politie.

Ik heb tevens richting Thuiswinkel Waarborg in twijfel getrokken waarom het bedrijf Trendis nog wel steeds op de site van Thuiswinkel Waarborg staan als goedgekeurd lid

RemcoFR

Ongelezen bericht door RemcoFR »

Ook ik heb zeer slechte ervaringen met Trendis.

Inmiddels heb ik met diverse instanties contact gehad en het beste is om alle klachten bij de volgende instanties in te dienen.

Stuur je probleem met alle correspondentie naar [email protected]. Kijk ook op www.fraudehelpdesk.nl voor meer info.

Doe aangifte op www.mijnpolitie.nl en dan bij internetoplichting. Hoe meer aangiftes er zijn, hoe eerder de politie actie zal ondernemen.

Daarnaast zou je nog een melding kunnen doen van belastingfraude bij de belastingdienst of de FIOD. Trendis is namelijk uitgeschreven bij de KvK en mag dus geen inkomsten meer hebben uit handelsactiviteiten. De website is echter weer gewoon in de lucht en hij kan dus wel degelijk weer inkomsten krijgen. Ze lichten dus niet alleen zijn klanten, maar ook de belastingdienst op.

Wanneer we de handen ineen slaan is er hopelijk iets te beginnen tegen deze oplichter. Anders blijft hij slachtoffers maken.

Gesloten