LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderdeelexpress

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
kabouter
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 feb 2011 20:16

Onderdeelexpress

Ongelezen bericht door kabouter »

Hallo,

Heeft iemand onlangs nog iets besteld bij onderdeelexpress.nl?
Ik heb daar eind januari een bestelling gedaan en meteen betaald via iDeal. Op moment van bestellen was alles op voorraad. De dag na mijn bestelling en betaling waren de spullen opeens niet meer op voorraad en was mijn bestelling minimaal 5 werkdagen vertraagd!
Vervolgens krijg ik een mail met daarin wéér de melding dat er 1 à 2 werkdagen vertraging is. We zijn nu alweer ruim een week verder. Als ik ze mail, krijg ik een mail terug dat men niet aanwezig is en op de vraag of ik teruggebeld kan worden over de stand van zaken, wordt niet gereageerd.
Ik begin nu toch wel mijn bedenkingen te hebben bij deze firma, ondanks hun webshop keurmerk...

Hoe zijn jullie ervaringen met dit bedrijf?

Gr.

Femke

Bnaads
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2011 12:00

Re: Onderdeelexpress

Ongelezen bericht door Bnaads »

Hallo kabouter,

Op 23 februari 2011 heb ik een bestelling gedaan en via iDeal betaald. Ik heb het gewenste onderdeel ontvangen op 5 maart, maar dat ging bepaald niet vanzelf.
Na een bevestiging van verzending op 24 februari werd de zending nooit zichtbaar in het traceersysteem van TNT.
Mijn eerste navraag via [email protected] werd automatisch beantwoord met "Niet aanwezig". Later kwam er een antwoord met het excuus: "het onderdeel bevindt zich nog in het verdeelcentrum van TNT". Ik vond dat niet erg geloofwaardig.
Toen er op 3 maart nog niets ontvangen was, heb ik nadrukkelijk verzocht om het onderdeel opnieuw te verzenden. Twee dagen later arriveerde het pakketje met een nieuwe traceercode die ook niet te vinden was in het systeem van TNT.

Ik heb mijn twijfels over deze firma.

WebcareOnderdeelexpr
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 okt 2010 11:35

Re: Onderdeelexpress

Ongelezen bericht door WebcareOnderdeelexpr »

@ Kabouter:

Naar aanleiding van uw schrijven via dit forum, constateren we dat u bedenkingen heeft over onderdeelexpress.nl

In de onderstaande link staan de voorwaarden van de levering vermeld.
http://www.onderdeelexpress.nl/Verzendi ... osten.html

Ondanks onze grote assortiment, kan het voorkomen dat het bestelde onderdeel niet op voorraad is. U kunt uw bestelling binnen 5 a 10 werkdagen verwachten.

Als er onverhoopt vertraging kan ontstaan, wordt u per e-mail direct op de hoogte gehouden.

Als u nog vragen heeft kunt u altijd contact opnemen via [email protected].



@ Bnaads

We hebben tot onze spijt in februari en maart leveringsproblemen gehad.

Daardoor hebben we met TNT een paar keer om de tafel moeten zitten. De klant moet natuurlijk hier niet de dupe van zijn.

Uiteindelijk hebben we de niet geleverde pakketten die we reeds verzonden hebben opnieuw verzonden.

Voor vragen kunt u contact opnemen via [email protected].

Met vriendelijke groet,

Peter
Afdeling Webcare
Onderdeelexpress.nl

Gesloten