LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderdeelexpress

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Alexander1953
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2011 20:33

Onderdeelexpress

Ongelezen bericht door Alexander1953 »

Op 17 februari 2011 heb ik bij dit bedrijf een afdichtingsrubber voor het zeepbakje van een afwasmachine bestelt. Het artikel kostte euro 8,50 en de verzendkosten waren euro 6,50. Na een heleboel gehannes over het zogenaamd niet hebben ontvangen van een Ideal betaling werd dit artikel afgeleverd als brievenbusstuk. Dus met minimale verzendkosten. Bij het plaatsen van het afdichtingsrubber ontdekte ik, dat er nog een mankement was aan het zeepbakje en besloot om het rubber terug te sturen en als vervangend artikel een geheel nieuw zeepbakje te bestellen. Ik heb het afdichtingsrubber met het retourformulier in een gewone envellop gestopt en dezelfde dag nog teruggestuurd met gebruikmaking van het antwoordnummer. Ook nu weer verwarring over het al dan niet hebben ontvangen van de retourzending. Tot mijn verbazing werd mij hiervoor opnieuw euro 6,50 in rekening gebracht terwijl de retourzending minder woog dan 20 gram. Ik heb hierover mijn beklag gedaan bij Onderdeelexpress en aangegeven dat ik mijn bestelling van het vervangende artikel annuleerde als zij vasthielden aan deze belachelijk hoge verzendkosten. Hun reactie was dat euro 6,50 een standaardbedrag was en dat annuleren niet meer mogelijk was, terwijl dit bedrijf mijn beklag nog geen half uur na mijn bestelling had ontvangen. Hoewel het over een relatief klein bedrag gaat, is mijn oordeel dat Onderdeelexpress absoluut klantonvriendelijk rommelig bedrijf is, zeker als het gaat om het retourneren van artikelen. Dus wees gewaarschuwd. :(

WebcareOnderdeelexpr
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 okt 2010 11:35

Re: Onderdeelexpress

Ongelezen bericht door WebcareOnderdeelexpr »

Beste Alexander1953,

Tot onze spijt constateren we dat u een klacht heeft jegens onderdeelexpress.nl betreft de verzendkosten en retourzending.

Via de onderstaande link kunt u zien dat de verzendkosten een onderdeel zijn van de complete onderbehandelingskosten. De orderbehandelingskosten bestaan uit:

- Verzendkosten
- Verpakkingskosten
- Verzendkosten

http://www.onderdeelexpress.nl/Verzendi ... osten.html


Via de onderstaande link kunt u zien dat bij een vergissing of een verkeerd besteld artikel de verzendkosten voor de klant zijn.

- Voor eventuele terugbetaling rekenen we €5,95. Dit is voor de retourkosten naar ons antwoordnummer.
- Bij het opnieuw verzenden van een vervangend artikel zijn de terugkomende orderbehandelingskosten voor uw rekening

http://www.onderdeelexpress.nl/Retourne ... ecten.html

Bij vragen kunt altijd contact opnemen via [email protected]

Met vriendelijke groet,

Peter
Afdeling Webcare
Onderdeelexpress.nl

Gesloten