LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T Mobile internationale klacht

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
moi_01
Berichten: 42
Lid geworden op: 30 jan 2010 14:36

T Mobile internationale klacht

Ongelezen bericht door moi_01 »

heb al geruime tijd een t-mobile internationale kaart, omdat mijn verloofde in het buitenland verblijft heb ik dus een prepaid kaart om goedkoper te kunnen bellen, en je tevens een verdubbeling van je beltegoed krijgt.

Nu heb ik al geregeld problemen dat de verdubbeling een dag op zich laat wachten, en dat opeens mijn tarief per minuut van 0,29 naar 0,41 is gestegen. Ik heb berekend al een stuk of 6 keer nu te veel betaald, tevens is het zo dat ik paar keer per week opwaardeer en dit echt een groot verschil is. ze brengen per minuur E0,12 te veel in rekening en misschien wel meer.
Ik heb een mail verzonden en nog geen reactie en de klantenservice heeft een "case" verzonden naar de IT afdeling.
Ik ben hier echt ontevreden over en denk erom om niet meer via hun te bellen, ik wil niet voor iets gaan betalen wat onterecht is. en denk erover niet meer klant te zijn bij hun.

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: T Mobile internationale klacht

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste moi_01,

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard ' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Richard
T-Mobile Webcare

moi_01
Berichten: 42
Lid geworden op: 30 jan 2010 14:36

Re: T Mobile internationale klacht

Ongelezen bericht door moi_01 »

zonet een email verzonden naar [email protected]

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: T Mobile internationale klacht

Ongelezen bericht door atesli »

Ik gebruik ook internationaal bij T-Mobile, heb er eigenlijk nooit op gelet, alleen gisteren.

Ik heb gister nog naar Turkije gebeld extra lang omdat het nu maar 1 cent per minuut is en dat is bij mij zo berekend.

Maar welk land bel jij als er fout berekend wordt?

Ik zal het eens in de gaten houden.

moi_01
Berichten: 42
Lid geworden op: 30 jan 2010 14:36

Re: T Mobile internationale klacht

Ongelezen bericht door moi_01 »

nog steeds niet opgelost, gister eindelijk een telefoontje van klantenserivce en die persoon zou mijn klacht doorsturen? ze wist niet eens dat mijn klacht al eerder al doorgegeven is. heel slecht! ik ben al tientallen euro's kwijt geraakt aan beltegoed. Ik heb nu het gevoel dat dit express is gegaan en en er elke keer 3 tot 5 euro beltgoed meer wordt afgeschreven.

Trouwens de webcare van t-mobile lossen niks op! ze kunnen makkelijk op forums reageren maar daar houdt het dan ook op! Ze willen blijkbaar hun klanten 'koest' houden. ongeloofelijk. Logisch dat joup van het hek hun zo slecht in het nieuws had gebracht.

Ik ben erg boos en wacht nu al een tijd op correctie op mijn tarief en de te veel ingehouden geld terug betalen. Hoe moeilijk kan zo'n service zijn?? Dus mensen let goed op de beltgoed van t-mobile!

Gesloten