LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voor de redactie van Radar

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
dominic
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 feb 2004 23:44

Voor de redactie van Radar

Ongelezen bericht door dominic »

Gisteren hoorde ik over wat er in jullie programma was geweest.
Heb me meteen aangemeld en ook een berichtje op het forum geschreven over ons probleem van een effecten lease contract.
Nu hoorde ik dat er op jullie site ook iets is over twee brieven die je kon uitprinten en opsturen naar de banken waar het om gaat in ons geval DEFAM met een effectenleasecontract en de AMEV rentekredietlening waar de andere aan vast gekoppeld zit.

Nu is mijn vraag eigenlijk waar kan ik die brieven vinden of wat moet ik doen om mijn klacht ook te melden zodat ook wij eventueel in aanmerking kunnen komen voor de kwijtschelding of andere zaken waar het in Uw programma overging.
Helaas hadden wij de tv te laat aangezet zoadat wij eigenlijk niet alles hebben kunnen horen wat er werd gezegd over het Legiolease, en de Commissie Oosting.

Maar volgens ons zijn wij dus ook een van de vele gedupeerden in Nederland die misleid zijn.

martin65
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:42

Re: Voor de redactie van Radar

Ongelezen bericht door martin65 »

Hallo Dominic
Kijk even op deze link. Daar staan alle topcs wat hje wilt weten

http://home.hccnet.nl/l.blok/TopicsN.html

Succes,

Martin

dominic
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 feb 2004 23:44

Re: Voor de redactie van Radar

Ongelezen bericht door dominic »

Martin,

bedankt voor je advies maar er echt uit kkomen doe ik nog steeds niet.
Ik zou graag met jouw willen bellen of chatten over hoe dit allemaal precies werkt
Mijn msn is [email protected]
Ik hoop dat je ook msn hebt en dat je me wilt helpen.
Alvast bedankt.

Een wanhopende dominic

martin pulles
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 feb 2004 14:41

Re: Voor de redactie van Radar

Ongelezen bericht door martin pulles »

Hallo Dominic, ik heb wele enkele brieven staan. Als je me mailt op [email protected] of [email protected], dan stuur ik je ze toe. Groetjes, Martin Pulles

Gesloten