LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] • WAARSCHUWING ADSL >> VDSL (KPN) •

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Kan de ruis die KPN heet niet gewoon heel snel failliet gaan?

Liever niet
1
20%
Mwa
1
20%
Ja
1
20%
Heel graag
2
40%

Totaal aantal stemmen: 5

Eenklant

• WAARSCHUWING ADSL >> VDSL (KPN) •

Ongelezen bericht door Eenklant »

Geachte lezer(s),

Ik wil u via deze weg waarschuwen met betrekking op het overstappen van een dienst bij de KPN.
Het betreft hier de internet dienst VDSL. In brieven proberen ze de klant over te halen om gratis en voor niets over te stappen op deze snellere dienst, bijvoorbeeld van ADSL naar VDSL.

DOE DIT NIET !!!

KPN heeft nog geen idee waar zij mee bezig is als het gaat om dit soort brieven naar klanten te versturen terwijl zij er nog lang niet klaar voor zijn en het netwerk nog niet geschikt gemaakt is. Technisch zijn ze er niet klaar voor, dit heeft te maken met uitgifte van nieuwe IP-adressen (technisch verhaal.) Als je toch de gok neemt eindig je net als mij zonder internet. Terug naar ADSL kan dan ook niet meer.

Kortom: een ijskoude douche voor KPN. Ik snap dat ze de concurentiepositie steeds willen versterken maar denk eerst even na of zaken wel haalbaar zijn.

Verder kondigde Apple gisteren 'iMessage' aan, een programma ala WhatsApp. So long, KPN !

Ulbe

Re: • WAARSCHUWING ADSL >> VDSL (KPN) •

Ongelezen bericht door Ulbe »

ADSL en VDSL is eigenlijk al ouwe meuk!,

De snelheden tegenover kabel en glasvezel liggen nu al hopeloos achter bij ADSL en VDSL,

KPN rolt nu krampachtig nieuwe glasvezel uit om hiermee de markt te veroveren,

ADSL is gemakkelijk bij low-budget internet en is voor een redelijk prijsje heel acceptabel, VDSL echter is zonde van het geld, de waarden waarmee gespiegeld wordt, zullen bijna nooit gehaald worden!,

Bij kabel ligt dit anders!, in mijn situatie heb ik vrijwel altijd netto! de opgegeven internetsnelheid die ik gebruiken kan!,

Bij ADSL en VDSL is dit praktisch onmogelijk!, door transportverliezen van de centrale naar uw huis,

In deze situatie kunt u beter overstappen naar een kabelabonnement, dit is nu nog de beste optie,

TV én internet en telefoon via de ouderwetse telefoonlijn is gedateerd, deze meuk zal spoedig verdwijnen en plaats gaan maken voor glasvezel,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Gesloten