| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afgesloten door TELFORT na 1 factuur te hebben gemist
afgesloten door TELFORT na 1 factuur te hebben gemist
Gisteren ben ik afgesloten door Telfort. Na internet inzage vanmorgen blijkt dat ze de factuur van 6 mei niet hebben kunnen incasseren. De rekening was door enele automatische afboekingen door zijn maximale roodstand gezakt. Ik wil niet teveel geld op mijn excasso rekeningen hebben staan vanwege fantastische ervaringen in het verleden met marktplaats en andere criminelen. Gisteravond was ik leider bij een dropping midden in het bos en kilometers van de bewoonde wereld met een groep basisschool kinderen. Ik ben ongeschonden, na uren extra gelopen te hebben (ja internet deed het dus ook niet meer en mijn gps werkt blijbaar alleen als er een online verbinding is) met mijn groep veilig thuis gekomen maar dit had een drama kunnen worden.
Ik heb nu alleen een prepaid bij de hand, waarbij ik 1,35 per minuut moet betalen (vanaf 2e minuut 1,15 wouw!!). Maar er staat dus niet genoeg op om een fatsoenlijk gesprek te kunnen voeren, laat staan een klantenservice gesprek te voeren. Ik ben dus boos, met name omdat ze niet eens een factuur of sms of wat dan ook sturen. Wat een ongelooflijke k*t bedrijven zijn er toch!
Ik heb nu alleen een prepaid bij de hand, waarbij ik 1,35 per minuut moet betalen (vanaf 2e minuut 1,15 wouw!!). Maar er staat dus niet genoeg op om een fatsoenlijk gesprek te kunnen voeren, laat staan een klantenservice gesprek te voeren. Ik ben dus boos, met name omdat ze niet eens een factuur of sms of wat dan ook sturen. Wat een ongelooflijke k*t bedrijven zijn er toch!
Re: afgesloten door TELFORT na 1 factuur te hebben gemist
Heel vervelend voor je maar je moet als je met een groep kinderen 's nachts het bos in gaat, ook niet alleen vertrouwen op je mobiel. Sorry hoor. Vroeger hadden we ook geen mobiel en deden we ook droppings. We kwamen altijd thuis, ook na 'uren lopen'.
Heb je die reclame op tv niet gezien, dat die kinders allemaal hun mobiel in moeten leveren, juist om ze te leren dat je op stand van maan/sterren of desnoods soort begroeiing ook kan navigeren?
Heb je die reclame op tv niet gezien, dat die kinders allemaal hun mobiel in moeten leveren, juist om ze te leren dat je op stand van maan/sterren of desnoods soort begroeiing ook kan navigeren?
Tja, wanneer je een dropping te spannend vindt zonder gps op zak....
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
@rudodudo,
Graag kijk ik wat ik voor u kan betekenen. In een privebericht kunt u uw NAW-gegevens, Telfort 06-nummer, eventueel alternatief contactnummer en uw e-mailadres kenbaar maken.
Hugo
Graag kijk ik wat ik voor u kan betekenen. In een privebericht kunt u uw NAW-gegevens, Telfort 06-nummer, eventueel alternatief contactnummer en uw e-mailadres kenbaar maken.
Hugo
Binnen twee uur een reactie van telfort. Netjes 
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
crazyme schreef:Binnen twee uur een reactie van telfort. Netjes
Op dit moment alleen nog steeds niks van rudodudo gehoord. Komt u maar!
Hugo
Nog aan het dwalen zeker.....Telfort webcare schreef:crazyme schreef:Binnen twee uur een reactie van telfort. Netjes![]()
Op dit moment alleen nog steeds niks van rudodudo gehoord. Komt u maar!
Hugo
Met alle respect, maar als het betalen van 1 factuur iets mis gaat, wordt je echt niet gelijk afgesloten.
Voor afsluiting gaat veel meer aan vooraf.
Voor afsluiting gaat veel meer aan vooraf.