LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ***BROKKENMAFFIA****
Re: ***BROKKENMAFFIA****
en bulletje,
overal wat achterzoekend persoontje,
als ik iets met opzet op dit topic zou zetten dan dacht ik misschien net als jij.....
''oh, nog even wachten, ik kan nooit zo snel van de dierenarts terug komen...''
nou bullenmans ZOALS DE WAART IS VERTROUWD DIE ZIJN GASTEN
overal wat achterzoekend persoontje,
als ik iets met opzet op dit topic zou zetten dan dacht ik misschien net als jij.....
''oh, nog even wachten, ik kan nooit zo snel van de dierenarts terug komen...''
nou bullenmans ZOALS DE WAART IS VERTROUWD DIE ZIJN GASTEN
Ik snap nu werkelijk hier geen jota van.Ik ben even perplex.Maar snap nu wel dat chaotische verhaal en voel me stom om er op te reageren.Ik vond het hele verhaal al niet zo kloppen en toch ben ik er weer ingestonken nel
-
waarom reageer je niet dat je je hond bij een junkie hebt gekocht?
nel laat je niet kisten meid
nel laat je niet kisten meid
-
billie
Re:kwaaltjes
« Antwoord #6 Gepost op: vandaag om 13:10:53 »
------------------------------------------------------------------------
nou ja zeg, waarom zou je in amsterdam geen hond van een junk kunnen kopen???????????
Nou billie mijn verhaal berust toch wel helemaal op waarheid zoals je zelf al op een ander Forum toegeeft in Amsterdam een hond van een JUNK gekocht te hebben of heb je zelf opdracht gegeven want dat gebeurt ook nog al eens.
IK wist trouwens niet dat je uit Amsterdam kwam wat DOM DOM DOM.
sta jij ook bij de EUROPARKING te wachten en te kijken of er wat van je gading bij zit.
Je moet wel heeeeeel rot in elkaar zitten om inderdaad een Hond van een JUNK te kopen,en je zal wel een JackRUSSEL hebben want die zijn in Amsterdam niet veilig worden zelf met geweld uit je handen gerukt.
Ik hoop dat de virus van je hondje overslaat op jou en een heel buisje Norit niet meer kan helpen.
Re:kwaaltjes
« Antwoord #6 Gepost op: vandaag om 13:10:53 »
nou ja zeg, waarom zou je in amsterdam geen hond van een junk kunnen kopen???????????
Nou billie mijn verhaal berust toch wel helemaal op waarheid zoals je zelf al op een ander Forum toegeeft in Amsterdam een hond van een JUNK gekocht te hebben of heb je zelf opdracht gegeven want dat gebeurt ook nog al eens.
IK wist trouwens niet dat je uit Amsterdam kwam wat DOM DOM DOM.
sta jij ook bij de EUROPARKING te wachten en te kijken of er wat van je gading bij zit.
Je moet wel heeeeeel rot in elkaar zitten om inderdaad een Hond van een JUNK te kopen,en je zal wel een JackRUSSEL hebben want die zijn in Amsterdam niet veilig worden zelf met geweld uit je handen gerukt.
Ik hoop dat de virus van je hondje overslaat op jou en een heel buisje Norit niet meer kan helpen.
wat zoeken jullie toch een slechte dingen achter de mensen
ik vraag me af wat voor karakter jullie (bullenmans en naomi)
zelf hebben
niet zo mooi zo te lezen
geschreven door een verbijsterde lezer
ik vraag me af wat voor karakter jullie (bullenmans en naomi)
zelf hebben
niet zo mooi zo te lezen
geschreven door een verbijsterde lezer
oh bullenmans, ik hoef jou helemaal geen verantwoording af te leggen,
maar om te laten zien dat je helemaal geen idee hebt alleen maar een rijke fantasie,
met je eeuwige snelle conclusies
niet te geloven
ik kom helemaal niet uit amsterdam
ik ben daar geweest, dat is heel wat anders
en dan je idee dat dit een jack russel moet zijn.
hoe kom je erop ik heb een gewone bastaard, geen idee wat het is.
het was alleen wel op sterven na dood, als jij een brood magere hond over straat ziet strompelen en zijn baas geeft zijn geld uit aan rotzooi voor zijn neus of joost mag weten wat, laat jij die hond lopen dan???
nou ik dus niet!
en of je me dan een slecht mens vind, maakt mij niet uit.
je mag schelden, je mag me toe wensen wat je wil
het laat mij wel zien wat voor mens jij bent
en nu reageer ik niet meer op je beschuldigende berichten
billie
maar om te laten zien dat je helemaal geen idee hebt alleen maar een rijke fantasie,
met je eeuwige snelle conclusies
niet te geloven
ik kom helemaal niet uit amsterdam
ik ben daar geweest, dat is heel wat anders
en dan je idee dat dit een jack russel moet zijn.
hoe kom je erop ik heb een gewone bastaard, geen idee wat het is.
het was alleen wel op sterven na dood, als jij een brood magere hond over straat ziet strompelen en zijn baas geeft zijn geld uit aan rotzooi voor zijn neus of joost mag weten wat, laat jij die hond lopen dan???
nou ik dus niet!
en of je me dan een slecht mens vind, maakt mij niet uit.
je mag schelden, je mag me toe wensen wat je wil
het laat mij wel zien wat voor mens jij bent
en nu reageer ik niet meer op je beschuldigende berichten
billie
billie,
waarom heb je je afgemeld bij barf?
je moet je toch niet door 1 opmerking uit het veld laten slaan?!
er zijn reacties binnen gekomen die heel serieus zijn.
gewoon even doorzetten
waarom heb je je afgemeld bij barf?
je moet je toch niet door 1 opmerking uit het veld laten slaan?!
er zijn reacties binnen gekomen die heel serieus zijn.
gewoon even doorzetten
Wat is dit nou weer!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier word ik niet goed van,want even voor de goede order wie is nu wie????? Ik ga weer om op mijn eigen te schelden . Groetes nellie
Hier word ik niet goed van,want even voor de goede order wie is nu wie????? Ik ga weer om op mijn eigen te schelden . Groetes nellie
hoi ik ben Lupa
ik ben er weer lupa,
je hebt gelijk en met een beetje geluk komt de oplossing via die weg binnen.
bedankt
billie
je hebt gelijk en met een beetje geluk komt de oplossing via die weg binnen.
bedankt
billie
laat ze kletsen billie
je bent in mijn ogen 10 x beter dan zo'n bullenmans die zo'n hondje wel had laten lopen
zorg maar goed voor hem
''gast''
je bent in mijn ogen 10 x beter dan zo'n bullenmans die zo'n hondje wel had laten lopen
zorg maar goed voor hem
''gast''
-
Je koopt een hond van een JUNK die op sterven na dood is ,en geeft de schuld aan het vers voer!!!!!!
Waarom zet de hier geposte verhalen niet op BARFPLAATS kijken hoe ze er daarop reageren.
Je bent hier nu een paar dagen onrust aan het stoken met mijn HOND moet kotsen van vers en gaat een keer per week aan de schijt .
Je bent nu al de zoveelste die probeert te verkondigen dat brokken beter zijn dan vers waar halen jullie het in godsnaam vandaan koop lekker je C1000 brokken, kan je waarschijnlijk ook bij een JUNK krijgen!!!!!!! of laten halen.
En over het fijt dat jouw Hond aan de diaree gaat van vers kan wel kloppen omdat hij altijd brokken of ander troep heeft gehad.
Mijn schoonmaakster is ook 1 keer in de week aan de schijt ,want dan heb ik een verse JUS ORANGE voor haar gemaakt..... waar ze niet tegen kan drinkt alleen Red Bull en is vaste bezoekster van de SNACKBAR.
En als je die JUNK van jou een sinasappel zou geven kan je hem meteen begraven, maarja dan kan je niets meer van hem kopen.
En LUPA er wordt hier wel over de brokken MAFFIA gesproken maar het is geen ITALIE het kan hier, je mag je bek open trekken i.t.t. Italie .
we zitten hier echt op die rare types zoals bij junken kopende billi te wachten en jij gaat er nog serieus op in en moedigt ze aan om naar barfplaats te gaan. Nee daar zitten ze te wachten op dit soort rare gasten
Waarom zet de hier geposte verhalen niet op BARFPLAATS kijken hoe ze er daarop reageren.
Je bent hier nu een paar dagen onrust aan het stoken met mijn HOND moet kotsen van vers en gaat een keer per week aan de schijt .
Je bent nu al de zoveelste die probeert te verkondigen dat brokken beter zijn dan vers waar halen jullie het in godsnaam vandaan koop lekker je C1000 brokken, kan je waarschijnlijk ook bij een JUNK krijgen!!!!!!! of laten halen.
En over het fijt dat jouw Hond aan de diaree gaat van vers kan wel kloppen omdat hij altijd brokken of ander troep heeft gehad.
Mijn schoonmaakster is ook 1 keer in de week aan de schijt ,want dan heb ik een verse JUS ORANGE voor haar gemaakt..... waar ze niet tegen kan drinkt alleen Red Bull en is vaste bezoekster van de SNACKBAR.
En als je die JUNK van jou een sinasappel zou geven kan je hem meteen begraven, maarja dan kan je niets meer van hem kopen.
En LUPA er wordt hier wel over de brokken MAFFIA gesproken maar het is geen ITALIE het kan hier, je mag je bek open trekken i.t.t. Italie .
we zitten hier echt op die rare types zoals bij junken kopende billi te wachten en jij gaat er nog serieus op in en moedigt ze aan om naar barfplaats te gaan. Nee daar zitten ze te wachten op dit soort rare gasten
-
laat ze kletsen billie
zorg maar goed voor hem
''gast''
nou .. het moraal is hier weer ver te zoeken.
ik wil me even distantiëren van het feit dat er op mijn topic aangemoedigd wordt om honden bij junken te kopen.
ik vind deze aansporing een zeer kwalijke zaak.
Je behoort namelijk Niets van een junk te kopen en als jij vermoedt dat wie dan ook zijn dieren verwaarloost behoor je daarvoor de offciele weg te bewandelen.
junks stelen honden, en het kopen van honden bij een junk houdt dat systeem in stand. net als fietsen, alleen iedereen heeft al een fiets.
maar er zullen zat mensen naar amstedam of rotterdam gaan om een fiets te kopen van een junk en dankzij Billie zullen er Nu ook mensen naar amsterdam komen om een rashondje bij een junk te bestellen.
bedankt billie voor deze super domme actie en lupa, en gast ik begrijp WERKELIJK niet waarom jullie het hier mee eens zijn.
gevaarlijk!! Morgen ben jij aan de beurt en is jouw hond weg.
ik ben werkelijk STOM verbaasd!!
DOM DOM DOM OLIEDOM!!
zorg maar goed voor hem
''gast''
nou .. het moraal is hier weer ver te zoeken.
ik wil me even distantiëren van het feit dat er op mijn topic aangemoedigd wordt om honden bij junken te kopen.
ik vind deze aansporing een zeer kwalijke zaak.
Je behoort namelijk Niets van een junk te kopen en als jij vermoedt dat wie dan ook zijn dieren verwaarloost behoor je daarvoor de offciele weg te bewandelen.
junks stelen honden, en het kopen van honden bij een junk houdt dat systeem in stand. net als fietsen, alleen iedereen heeft al een fiets.
maar er zullen zat mensen naar amstedam of rotterdam gaan om een fiets te kopen van een junk en dankzij Billie zullen er Nu ook mensen naar amsterdam komen om een rashondje bij een junk te bestellen.
bedankt billie voor deze super domme actie en lupa, en gast ik begrijp WERKELIJK niet waarom jullie het hier mee eens zijn.
gevaarlijk!! Morgen ben jij aan de beurt en is jouw hond weg.
ik ben werkelijk STOM verbaasd!!
DOM DOM DOM OLIEDOM!!
Laatst gewijzigd door naomi hendriks op 20 feb 2004 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou bullenmans, het zegt genoeg over jou dat je zo'n schoonmaakster heb aangenomen.
En maar zeuren, kenmerk van de echte verse loser...
-
WIE IS ER HIER NU EEN LOSER!!!!!!!!
Kom nu eens met een echt verhaal en niet met die stomme opmerkingen je zet je zelf voor JOKER!!!!!
Als dit je reaktie is op de voorgaande artikelen dan ben je ook het dood schoppen niet waard.......je bent het dan eens met het stelen van HONDEN door JUNKEN en ga maar lekker zeggen het was zo'n zielig hondje,inderdaad de maatschappij verloedert dankzij jullie SOFTIES.
En dan nog gaan discrimineren ook omdat mijn werkster van hamburgers en kwekkeboom kroketten houdt.
Zij werkt tenminste voor haar geld en steelt niet.
NU NOG EVEN EEN LACHERTJE BILLIE & BABETTE ZIJN 1
ALLE 2 TEGEN VERS !!!!!!!!
OVER LOSERS GESPROKEN...... EN DE MENSEN MAAR AFKATTEN DIE MET FEITEN KOMEN,en bullemans zit je nog steeds op dat keuken trapje want ook jij zal ook wel weer van je laten horen en medelijden hebben met iedereen die ik aanpak en dat is in het verleden ook al met BABETTE gebeurt.
SOORT ZOEKT SOORT
WIE IS ER HIER NU EEN LOSER!!!!!!!!
Kom nu eens met een echt verhaal en niet met die stomme opmerkingen je zet je zelf voor JOKER!!!!!
Als dit je reaktie is op de voorgaande artikelen dan ben je ook het dood schoppen niet waard.......je bent het dan eens met het stelen van HONDEN door JUNKEN en ga maar lekker zeggen het was zo'n zielig hondje,inderdaad de maatschappij verloedert dankzij jullie SOFTIES.
En dan nog gaan discrimineren ook omdat mijn werkster van hamburgers en kwekkeboom kroketten houdt.
Zij werkt tenminste voor haar geld en steelt niet.
NU NOG EVEN EEN LACHERTJE BILLIE & BABETTE ZIJN 1
ALLE 2 TEGEN VERS !!!!!!!!
OVER LOSERS GESPROKEN...... EN DE MENSEN MAAR AFKATTEN DIE MET FEITEN KOMEN,en bullemans zit je nog steeds op dat keuken trapje want ook jij zal ook wel weer van je laten horen en medelijden hebben met iedereen die ik aanpak en dat is in het verleden ook al met BABETTE gebeurt.
SOORT ZOEKT SOORT
Bullenmans
Je doet je naam eer aan:
http://cdkenterprises.com/coloring/anim ... -head3.gif
Maar wel blijven posten, zonder zonderlingen als jij wordt het saai...
Je doet je naam eer aan:
Alleen echte losers uiten zich op zo'n manier. Aannames, veel geschreeuw en geen inhoud, sneu...Als dit je reaktie is op de voorgaande artikelen dan ben je ook het dood schoppen niet waard.......je bent het dan eens met het stelen van HONDEN door JUNKEN en ga maar lekker zeggen het was zo'n zielig hondje,inderdaad de maatschappij verloedert dankzij jullie SOFTIES.
http://cdkenterprises.com/coloring/anim ... -head3.gif
Maar wel blijven posten, zonder zonderlingen als jij wordt het saai...
beste bullenmans
moet ik er op in gaan?
ik geloof dat deze site de kant van Italia aan het opgaan is,je wordt hier ook afgemaakt zodra je je bek open doet.
moet ik er op in gaan?
ik geloof dat deze site de kant van Italia aan het opgaan is,je wordt hier ook afgemaakt zodra je je bek open doet.
miswe weten dus allebei uit welke hoek het komt.
niks nieuws onder de zon.
volg topic in bp maar over cvvoer
Gast
Gast
Geplaatst op 20 Feb 2004 16:26 door Gast
Bullenmans
Je doet je naam eer aan:
kunnen we van jou niet zeggen je durft niet eens voor je naam uit te komen en maar wel vitte stumper.
Gast
Geplaatst op 20 Feb 2004 16:26 door Gast
Bullenmans
Je doet je naam eer aan:
kunnen we van jou niet zeggen je durft niet eens voor je naam uit te komen en maar wel vitte stumper.
jeezus heb me een breuk gezocht naar babette
ergens op pagina 7 of 8???
allemachtig nou neem me niet kwalijk maar dat is iemand die 10 honden heeft als ik het goed onthoud en brokken voert
deze billie heeft 1 hond van een junk gekocht en is nog nooit aan brokken begonnen
wees blij dat ze die gozer nog wat heeft gegeven
ik zou hem een kopstoot verkopen en dan zijn hond meenemen
je ziet afentoe gasten met honden die er zo ellendig uitzien
en dan jullie verweer laat me niet lachen ''via de officiele weg''
hoe wil je de dierenbescherming de woon of verblijfplaats van een junk vertellen?
lopen jullie wel eens op het station??of de parkeergarage??
herrinneren jullie je die MAX nog? die bordeauw dog die aan ondervoeding overleed zonder dat iemand er iets aan deed??
zelfs de dierenbescherming niet???
herinneren jullie je die jonge stefford nog?
doodgeschopt door zijn baas??? en de omgeving? die hadden de dierenbescherming regelmatig gebeld omdat die man zijn hond verwaarloosde en mishandelde! en die officiele instantie deed geen ene moer!!
dus de officiele weg klinkt ook wel erg makkelijk
jullie willen gewoon weer iets te zeuren en te klieren hebben
je moet nou eenmaal ergens je frustraties op kwijt
ik vind jullie naomi en bullenmans behoorlijk onbeschoft overkomen
een gast
ergens op pagina 7 of 8???
allemachtig nou neem me niet kwalijk maar dat is iemand die 10 honden heeft als ik het goed onthoud en brokken voert
deze billie heeft 1 hond van een junk gekocht en is nog nooit aan brokken begonnen
wees blij dat ze die gozer nog wat heeft gegeven
ik zou hem een kopstoot verkopen en dan zijn hond meenemen
je ziet afentoe gasten met honden die er zo ellendig uitzien
en dan jullie verweer laat me niet lachen ''via de officiele weg''
hoe wil je de dierenbescherming de woon of verblijfplaats van een junk vertellen?
lopen jullie wel eens op het station??of de parkeergarage??
herrinneren jullie je die MAX nog? die bordeauw dog die aan ondervoeding overleed zonder dat iemand er iets aan deed??
zelfs de dierenbescherming niet???
herinneren jullie je die jonge stefford nog?
doodgeschopt door zijn baas??? en de omgeving? die hadden de dierenbescherming regelmatig gebeld omdat die man zijn hond verwaarloosde en mishandelde! en die officiele instantie deed geen ene moer!!
dus de officiele weg klinkt ook wel erg makkelijk
jullie willen gewoon weer iets te zeuren en te klieren hebben
je moet nou eenmaal ergens je frustraties op kwijt
ik vind jullie naomi en bullenmans behoorlijk onbeschoft overkomen
een gast