In april 2009 heb ik tot mijn grote spijt de electrische fiets Gazelle Orange Innergy t.w.v. € 2.199,00 aangeschaft. Helaas moet ik constateren dat deze fiets absoluut niet voldoet aan de verwachtingen. Sinds de ingebruikname heeft de fiets, i.v.m. technische problemen, de helft van de tijd bij de dealer gestaan. De dealer heeft geprobeerd om de problemen op te lossen. Het besturingssysteem is o.a. al vernieuwd en uit pure noodzaak heb ik op advies van de dealer een andere dure accu aangekocht. De problemen zijn hier echter niet mee opgelost.
Van andere dealers in mijn omgeving heb ik begrepen dat zij , i.v.m. de technische problemen, de Gazelle Orange Innergy uit hun verkoopaanbod hebben gehaald. Daarnaast zie ik op Internet ook veel probleemverhalen over de Gazelle Orange Innergy voorbij komen. Het kan toch niet zo zijn dat Gazelle mij met dit probleem opgezadeld laat zitten. Gezien het feit dat de dealer mij tot op heden geen oplossing heeft aangeboden, vraag ik mij af wat ik kan doen om een passende oplossing voor dit probleem te vinden.
--------------------------------------------------------------------------------
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gazelle Orange Innergy
Re: Gazelle Orange Innergy
De dealer moet dit probleem samen met gazelle voor U oplossen.
In mijn ogen moet de fiets een nieuw type motor & software krijgen want dat is wat gazelle aan hun fietsen aangepast heeft vanaf 2011 en ze lopen nu grotendeels probleemloos.Dus waarom zou dat bij Uw fiets niet kunnen?
In mijn ogen moet de fiets een nieuw type motor & software krijgen want dat is wat gazelle aan hun fietsen aangepast heeft vanaf 2011 en ze lopen nu grotendeels probleemloos.Dus waarom zou dat bij Uw fiets niet kunnen?
Re: Gazelle Orange Innergy
hoi ik heb de zelfde probleem met de gazelle orange innercy
hij blokkeerd in de eco stand als je 21rijd er zit al nieuwe display op nieuwe bedrading nieuwe software is naar de fabriek geweest maar niks hij doet het nog steeds het zelfde ik heb hem 3jr maar alleen ellende dus zij ik dat ik iets anders wil maar mijn fietsten maker doet er niet zo veel mee of ik moet heel veel bij leggen voor een ander maar daat heb ik 2300 euro niet voor betaald kijk ik wil best wel wat bij leggen maar niet 1400 euro voor een ander weten jullie nog iets of raad wat ik kan doen
bedankt yvon
hij blokkeerd in de eco stand als je 21rijd er zit al nieuwe display op nieuwe bedrading nieuwe software is naar de fabriek geweest maar niks hij doet het nog steeds het zelfde ik heb hem 3jr maar alleen ellende dus zij ik dat ik iets anders wil maar mijn fietsten maker doet er niet zo veel mee of ik moet heel veel bij leggen voor een ander maar daat heb ik 2300 euro niet voor betaald kijk ik wil best wel wat bij leggen maar niet 1400 euro voor een ander weten jullie nog iets of raad wat ik kan doen
bedankt yvon