Zijn er meer mensen met een telefoon rekening van UPC waarop telefoon gesprekken naar dure 0906 service nummers staan ?
Terwijl er niemand thuis was en er niet gebeld is .
Volgens UPC is er echt gebeld vanaf die telefoon , hoe bewijs je dat er niet gebeld is achteraf .
De telefoon is nu wel geblokkeert voor die nummers .
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC rekening met spook gesprekken
Re: UPC rekening met spook gesprekken
Hoe je bewijs je dat ; Nummers weer deblokkeren, 24/7 1 maand lang verborgen camera's in je huiskamer ophangen, de factuur van UPC afwachten en dan de camerabeelden terug kijken.
Als er echt niemand belt en de nummers worden op die nieuwe factuur berekend, dan kan je misschien wel een serieuze klachtenbrief schrijven.
Als er iemand belt op die tijdstippen, dan euhm ik zou achter mijn oren krabben.
Beetje grappig, maar ik zou geen andere manier kunnen bedenken
Gr Dimba.
Als er echt niemand belt en de nummers worden op die nieuwe factuur berekend, dan kan je misschien wel een serieuze klachtenbrief schrijven.
Als er iemand belt op die tijdstippen, dan euhm ik zou achter mijn oren krabben.
Beetje grappig, maar ik zou geen andere manier kunnen bedenken
Gr Dimba.
Het schijnt nog makkelijkerder te kunnen .
Als er door buren ofzo op je draadloze internet modum kan worden ingelogd kan er ook gebeld worden via de telefoon .
Dus eerst het netwerk beveiligen en afvragen of het wel handig is om te bellen en te internetten via UPC .
Moet UPC niet waarschuwen voor de gevolgen van die combie ?
Als er door buren ofzo op je draadloze internet modum kan worden ingelogd kan er ook gebeld worden via de telefoon .
Dus eerst het netwerk beveiligen en afvragen of het wel handig is om te bellen en te internetten via UPC .
Moet UPC niet waarschuwen voor de gevolgen van die combie ?
Je kunt inderdaad met een fasoenlijke signaal versterker de buren van kabels en beelden voorzien, wordt door binnenstedelijke bewoners( M en T ) en masse toegepast:), ook via schotels zie je kabels alle kanten uitgaan 
Ook wij zijn slachtoffer geworden van misbruik van onze telefoonlijn..
Een hoge rekening , terwijl er niemand van ons gezin gebeld heeft naar deze 0909-0906 nummers
Heb contact opgenomen met het berdrijf :Virtual PC Services - Helpdesk en zij hebben mij prima te woord gestaan en voor mij uitgezocht vanaf welk IP-Adres er gebeld is
Dit bleek niet ons IP adres te zijn dus is inderdaad onze computer gehacked
Ook onze internet provider (XS4all.nl )was bereid mee te werken
Ik zou dus zeggen : Mensen laat uitzoeken vanaf welk IP adress er gebeld is! dit is de enige manier om zeker van je zaak te zijn en over bewijs materiaal te beschikken
Succes!
Een hoge rekening , terwijl er niemand van ons gezin gebeld heeft naar deze 0909-0906 nummers
Heb contact opgenomen met het berdrijf :Virtual PC Services - Helpdesk en zij hebben mij prima te woord gestaan en voor mij uitgezocht vanaf welk IP-Adres er gebeld is
Dit bleek niet ons IP adres te zijn dus is inderdaad onze computer gehacked
Ook onze internet provider (XS4all.nl )was bereid mee te werken
Ik zou dus zeggen : Mensen laat uitzoeken vanaf welk IP adress er gebeld is! dit is de enige manier om zeker van je zaak te zijn en over bewijs materiaal te beschikken
Succes!