LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile: SLECHTE service mbt smsen niet kunnen ontvangen!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Chantal1303
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2011 16:01

T-Mobile: SLECHTE service mbt smsen niet kunnen ontvangen!!!

Ongelezen bericht door Chantal1303 »

Hallo,

Sinds afgelopen vrijdagmiddag ontvang ik geen smsen meer van niet-T-Mobile klanten. Ik kwam hierachter omdat verschillende mensen aangaven, waarom ik niet reageerde op smsjes. Ik heb het mensen laten testen die op dat moment bij me waren en de mensen die klant zijn bij T-Mobile, kunnen mij wel gewoon smsen.

Ik heb toen direct de klantenservice gebeld en zij gaven aan dat ik mijn simkaart uit mijn telefoon moest halen en hem er weer terug in moest doen. Dit hielp niet. 's Avonds heb ik me meerdere malen laten smsen door klanten van KPN, zij kregen een foutmelding: 'bericht verzenden misluk' of 'foutmelding'.

Zaterdagmorgen heb ik opnieuw contact opgenomen met de klantenservice. Er werd mij verteld dat ik mijn simkaart in een andere telefoon moest doen en dan zou ik al mijn smsjes die nog niet binnen gekomen waren ontvangen. Dit heb ik direct gedaan en ik ontving nog steeds geen enkele sms. Ook heb ik een T-Mobile simkaart van een vriendin in mijn mobiel gedaan en zij ontvangt wel smsjes van mensen met een KPN nummer.

Zaterdagmiddag opnieuw contact opgenomen met klantenservice. Nadat ik bijna een half uur in de wacht heb gestaan, werd mij verteld dat de instellingen in mijn telefoon niet goed zouden zijn. Onmogelijk, aangezien die vriendin met haar simkaart wel al haar smsjes ontving op mijn mobieltje. Ik zou terug gebeld worden door iemand van de technische dienst. Eind van de middag werd ik al gebeld en deze meneer gaf aan dat ik mijn WiFi verbinding uit moest zetten, mijn simkaart en batterij uit mijn mobiel moest halen, een kwartier uit elkaar moest laten liggen en hem dan weer aan momest doen. Ook dit was niet succesvol.

Maandagmiddag ben ik naar de T-Mobile shop gegaan. Ik kon een nieuwe simkaart krijgen met hetzelfde nummer. Toen ik mijn nieuwe simkaart in mijn mobiel deed, nog steeds hetzelfde verhaal. Probleem niet verholpen.

Direct weer contact gezocht met klantenservice. Omdat ik smsjes van Vodafone inmiddels wel ontvang, geeft T-Mobile KPN de schuld van dit probleem. (naar mijn idee niet terecht, die vriendin ontvangt wel smsjes van KPN-klanten). Medewerker van T-Mobile gaf aan dat ik mijn vriendin contact opmoest laten nemen met KPN, dit konden zij niet voor mij doen.
Omdat ik dit niet van mijn collega's (die mij ook niet kunnen smsen) en vrienden wil vragen, heb ik zelf contact gezocht met KPN. Gelijk werd ik doorverbonden met iemand van de technische dienst (ik hoefde niet eens terug gebeld te worden) en hij heeft direct alles nagekeken. Het probleem ligt niet bij KPN.

Vanmorgen weer contact opgenomen met T-Mobile, zegt de medewerker; 'Ow, KPN schuif het probleem direct weer naar ons terug?' Waarop ik aangaf dat ik het een hele ongepaste reactie vind. Ik ben immers klant bij T-Mobile en niet bij KPN en ik ben hier degene die smsjes niet ontvang.

Volgens T-Mobile kan het probleem niet aan hun liggen, maar ik ben er inmiddels helemaal klaar mee. Zij helpen gewoon niet meer!

Inmiddels ben ik 3 beluren armer, ontvang ik nog steeds geen smsjes van mensen met KPN/HI en word ik niet meer geholpen door de medewerkers van T-Mobile. Ik vind het ronduit belachelijk. Ik ben al 10 jaar klant en er wordt gewoon niets met mijn klacht gedaan. HELP!

Mvg, Chantal van den Berg

PS. ik ben in het bezit van een Samsung Galaxy Apollo I5800 en heb voor afgelopen vrijdag nooit last gehad van die probleem.

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: T-Mobile: SLECHTE service mbt smsen niet kunnen ontvangen!!!

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste Chantal,

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Cindy ' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Cindy
T-Mobile Webcare

moi_01
Berichten: 42
Lid geworden op: 30 jan 2010 14:36

Re: T-Mobile: SLECHTE service mbt smsen niet kunnen ontvangen!!!

Ongelezen bericht door moi_01 »

ik snap je frustratie over hun!
geloof me ze zeggen maar wat, en je belt voor niets naar die klantenservice!

Gesloten