Vanaf verlenging van mijn abonnement alleen maar foute facturen ontvangen.
Bellen met de klantenservice van HI levert deze reactie op: "O, onze excuses, ik zie het al, er is hier iets fout gegaan, we gaan direct een creditnota aanmaken..."...
Het reeds geincasseerde bedrag heb ik uiteraard terug laten boeken; want een factuur die niet klopt; betaal ik ook niet, en zeker niet als door de leverancier erkend word dat deze niet klopt.
Afgelopen week gebeld met HI met de vraag waar creditnota bleef zodat ik resterende bedrag kan overmaken....
En nou komt het!!!!! HI; nee zo werkt dat niet meneer... U dient openstaande factuur gewoon te betalen (dus de factuur die volgens Hi niet klopt) en een maand later word de creditnota in minder gebracht op de eerst volgende factuur..... Als u niet snel betaald dan krijgt u herinneringskosten erbij.
Resume: Ik moet een factuur betalen van HI, die dus volgens HI niet klopt, en het verschil verrekenen hun met een volgende factuur....
Ik heb de medewerkster tot twee keer toe uitgelegd dat dat natuurlijk een stomme logica is, en ze gaf me daar ook gelijk in, echter zo werkt dat nou eenmaal bij HI en niet anders, en ik moest dat maar volgen anders blijven kosten zich opstapelen....
De medewerkster eindigde met: ..... dus......
Herkenbaar bij andere HI klanten???