Tot twee maal toe van HI een factuur ontvangen voor mijn mobiel. Heel simpel: 75 minuten abonn. en een sms bundel aangeschaft.
Vanaf verlenging van mijn abonnement alleen maar foute facturen ontvangen.
Bellen met de klantenservice van HI levert deze reactie op: "O, onze excuses, ik zie het al, er is hier iets fout gegaan, we gaan direct een creditnota aanmaken..."...
Het reeds geincasseerde bedrag heb ik uiteraard terug laten boeken; want een factuur die niet klopt; betaal ik ook niet, en zeker niet als door de leverancier erkend word dat deze niet klopt.
Afgelopen week gebeld met HI met de vraag waar creditnota bleef zodat ik resterende bedrag kan overmaken....
En nou komt het!!!!! HI; nee zo werkt dat niet meneer... U dient openstaande factuur gewoon te betalen (dus de factuur die volgens Hi niet klopt) en een maand later word de creditnota in minder gebracht op de eerst volgende factuur..... Als u niet snel betaald dan krijgt u herinneringskosten erbij.
Resume: Ik moet een factuur betalen van HI, die dus volgens HI niet klopt, en het verschil verrekenen hun met een volgende factuur....
Ik heb de medewerkster tot twee keer toe uitgelegd dat dat natuurlijk een stomme logica is, en ze gaf me daar ook gelijk in, echter zo werkt dat nou eenmaal bij HI en niet anders, en ik moest dat maar volgen anders blijven kosten zich opstapelen....
De medewerkster eindigde met: ..... dus......
Herkenbaar bij andere HI klanten???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HI mobiel.... en haar onbegrijpelijke dienstverlening!
Re: HI mobiel.... en haar onbegrijpelijke dienstverlening!
Ik begrijp je probleem. Ik ben echter al een tijdje in de telecom en wil je wat adviezen geven.
Wat de Hi medewerker aangeeft klopt! Betaal echt zo snel mogelijk. Als je betalingen gaat storneren gaat Hi, maar ook KPN, Vodafone of T-Mobile bijna direct over tot afsluiting en komen er heraansluitkosten bij. Als je te lang wacht schakelen ze ook een incassobureau in.
Ik weet dat het bij veel mensen tegen het principe ingaat, maar dit is niet anders. Het werkt nou eenmaal zo dat ze crediteren met aankomende rekeningen.
Dus; zet je principes opzij en betaal die factuur. Daarna komt de creditering wel goed en heb je hetzelfde effect!
Wat de Hi medewerker aangeeft klopt! Betaal echt zo snel mogelijk. Als je betalingen gaat storneren gaat Hi, maar ook KPN, Vodafone of T-Mobile bijna direct over tot afsluiting en komen er heraansluitkosten bij. Als je te lang wacht schakelen ze ook een incassobureau in.
Ik weet dat het bij veel mensen tegen het principe ingaat, maar dit is niet anders. Het werkt nou eenmaal zo dat ze crediteren met aankomende rekeningen.
Dus; zet je principes opzij en betaal die factuur. Daarna komt de creditering wel goed en heb je hetzelfde effect!
-
- Berichten: 1672
- Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01
Re: HI mobiel.... en haar onbegrijpelijke dienstverlening!
***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 07 jan 2012 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: HI mobiel.... en haar onbegrijpelijke dienstverlening!
Heb ruim een jaar een HI online (13,95 euro)abonnement. Elke maand wordt er tot 100% beltegoed bijgeschreven. Ook als er nog 50% staat. Dus winst voor HI.
Sinds 2 maanden wordt er tot 99% bijgeschreven. Ra, ra, hoe kan dat? Heeft iemand hier ervaring mee?
De man van de helpdesk zet mij als leugenaar neer!! Wat ik ervaar kan DUS niet.
Onbeschoft type. Contract wordt DUS door mij niet meer verlengd. Helaas wachten tot mei volgend jaar!! Het gaat mij om het principe niet om die 1%.
Wil
Sinds 2 maanden wordt er tot 99% bijgeschreven. Ra, ra, hoe kan dat? Heeft iemand hier ervaring mee?
De man van de helpdesk zet mij als leugenaar neer!! Wat ik ervaar kan DUS niet.
Onbeschoft type. Contract wordt DUS door mij niet meer verlengd. Helaas wachten tot mei volgend jaar!! Het gaat mij om het principe niet om die 1%.
Wil