LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 onfatsoenlijk onprofesioneel onkundig

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Hennie-L
Contacteer:

Tele2 onfatsoenlijk onprofesioneel onkundig

Ongelezen bericht door Hennie-L »

waar zal ik beginnen ?
met mijn gal spuien of de feiten ?

Tele2 in de waar ik al klant ben vanaf de eerste dagen heeft mij een oplossing geboden voor een probleem met mijn internet
U gelooft het niet maar de oplossing is zo simpel dat niemand die kan verzinnen
U mag geheel kostenloos uw contract opzeggen omdat wij het probleem niet kunnen verhelpen
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

naar mijn idee moeten dit soort organisaties wettelijk verboden worden

Mijn probleem:
sinds 12 dagen valt mijn internet regelmatig uit
kpn langsgeweest kan niets vinden in de kabels
tele2 niet langsgeweest en geeft als oplossing een kostenloze opzegging

Mijn vraag :
Valt er eigenlijk iets te doen tegen dit soort idioten die je probleem niet oplossen en als enigste oplossing hebben dat je kosteloos mag opzeggen ?
Laatst gewijzigd door Hennie-L op 07 aug 2011 16:49, 3 keer totaal gewijzigd.

amelissen

Re: Tele2 onfatsoenlijk onprofesioneel onkundig

Ongelezen bericht door amelissen »

Wat zeur je dan?
12 dagen geen internet, valt nog mee als je de rest van de klachten op het forum leest.
Tele2 biedt je de oplossing om je contract te annuleren en dan is het nog niet goed.
Blijkbaar weten ze wat het probleem is en kunnen ze het niet oplossen want anders was je er niet zo makkelijk af gekomen.
Er zijn genoeg andere providers en andere producten dus hou op met klagen en ga gewoon elders shoppen.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik snap je probleem ook niet. Waarom ga je niet gewoon naar een ander :?:

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

sephora30 schreef:Ik snap je probleem ook niet. Waarom ga je niet gewoon naar een ander :?:
mijn idee opzeggen die handel , zorg wel dat je het schriftelijk thuis krijgt...providers genoeg.

en voor hierboven . amelissen
....12 dagen geen internet zou ik ook niet pikken.

amelissen

Ongelezen bericht door amelissen »

12 dagen internet zou ik ook niet pikken, daar heb je gelijk in, maar gezien de problemen die Tele2 kan geven is 12 dagen nog niet eens zo lang.

Maar Tele2 geeft de oplossing al, ze willen het contract gratis ontbinden, dus probleem opgelost lijkt mij.

Hennie-L
Contacteer:

nou gezeur vind ik het niet echt
en ja tele2 komt om in de problemen

@ amelissen
met een heel klein beetje inteligentie zouden je kunnen snappen dat als er een probleem is dat dit ook bij een andere provider naar boven komt

dus naar mijn idee lost het niets op als ik zomaar mijn contract opzeg
wat ik trouwens toch al kan doen zonder kosten omdat ik al zolang klant ben

maar goed even terug
kan ik nu iets ondernemen tegen dit soort praktijken?
heeft tele2 enige verantwoording waar zij zich aan moeten houden?
of mogen hun zomaar een probleem negeren met het advies aan de klant te geven dat deze mag vertrekken?

wimthuiswerker

Ongelezen bericht door wimthuiswerker »

Als jij het contract kostenloos kan opzeggen dan moet ik dat ook kunnen. Groeten Wim. Ik heb precies hetzelfde probleem met tele2 ervaren maar die gingen na het opzeggen 10 resterende maand termijnen ineens via automatische incasso van mijn rekening afboeken. Dat was bijna 400 euro. Dat hebben zij zonder mijn toestemming gedaan. Dus stap ik, zo snel het politiekantoor open is, naar de politie en doe aangifte van diefstal met bewijs een fotokopie van de rekening waar het geld illegaal zonder mijn toestemming en NA het opzeggen van het lidmaatschap van tele2 is afgeschreven. Kijken wie er hier dan het laatste lacht. Ik heb het bedrag laten storneren en laat het voor de rechter komen.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Hennie-L schreef:
kan ik nu iets ondernemen tegen dit soort praktijken?
heeft tele2 enige verantwoording waar zij zich aan moeten houden?
of mogen hun zomaar een probleem negeren met het advies aan de klant te geven dat deze mag vertrekken?

als je hier het forum door leest, zal je zien dat je en niet de enigste bent en dat je weinig kan doen. ga naar de opta , denk niet dat je veel bereikt.

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Zo snel mogelijk Tele2 afzeggen en overstappen naar de kabel,

Hier heb je hoogwaardiger internet voor een iets hogere prijs, ( afhankelijk van pakket )

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

Hennie-L
Contacteer:

ik denk dat er weinig anders opzit alleen moet je daar wel weer een kabelaansluiting nemen van 17€ p mnd
daar had ik nu juist de boel voor opgezegt omdat ik via de schotel naar kanaal digitaal kijk
dus dan wordt het kosten plaatje
17.00 € kabel tv
25.00€ internet

maar voor mij dus nog steeds onbegrijpelijk dat er zo met mensen mag worden omgegaan en dat er nergens wetgevingen zijn die daar iets tegen kunnen doen
ik mag het mischien niet zeggen maar ik ga steeds meer begrip krijgen voor die idioten zoals het philips incident
mensen worden nu eenmaal ver gedreven en er is geen wetgeving die ze beschermd
Ulbe schreef:Zo snel mogelijk Tele2 afzeggen en overstappen naar de kabel,

Hier heb je hoogwaardiger internet voor een iets hogere prijs, ( afhankelijk van pakket )

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

Gesloten