Op 25-07-2009 had ik mijn contract verlengd met een nieuwe gsm. Deze gsm ging na 1 maand al stuk nadat ik er een geheugenkaart in had geplaatst. Had hem naar Hi gestuurd en deze vertelde me dat ik de gsm waarschijnlijk hed gestoten, had laten vallen of iets dergelijks! Na 1 maand??????????????
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Wel moest ik iets van 35 euro betalen omdat ze hem hadden nagekeken ( de printplaat was stuk zeiden ze en om hem te laten maken moest ik minimaal 100 euro betalen.
Omdat ik hierdoor nogal kwaad was heb ik gezegd dat ik mijn abo wou opzeggen na de contractduur. Mijn abo loopt tot 26-07-2011. Nu deze datum er aan komt heb ik contact opgenomen met HI via de mail en deze beweren dat ik met mijn verlenging van mijn contract mijn abo 4 maanden opschuift en dus loopt tot 26-9-2011(
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
) Ik heb het contract hier liggen en ik begrijp er dus nix van. Heb gelijk weer terug gemaild ( was begin april), nu heb ik van de week pas antwoord gehad met het antwoord dat mijn abo nu loopt tot 26-11-2011! Contact opnemen helpt niet want je krijgt iedere keer hetzelfde antwoord, gewoon een standaard mail die ze naar iedereen sturen.......Ik heb gevraagd wat de opzegtermijn is maar daar krijg ik geen antwoord op, wel iedere keer de vraag of ik wil verlengen.......
Ben dus helemaal klaar met HI!!!!!!!!!!!