| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] anoniem bellen via canal digitaal
anoniem bellen via canal digitaal
Wij bellen sinds kort met canal digitaal, kan iemand mij vertellen of en hoe ik met deze aanbieder anoniem kan bellen *31*vaste nummer; werkt niet bij canal digitaal
Re: anoniem bellen via canal digitaal
Mobiel bellen dan.
Kan je,je nr uitzetten
Waarom wil je eigenlijk anoniem bellen?
Kan je,je nr uitzetten
een beetje privacy en het gaat om het vaste toestel.snepke schreef:Mobiel bellen dan.
Kan je,je nr uitzetten
Geen idee dan,hoe het wel lukt.
-
masterslave
Wat zegt CD, of hebben jullie niet daar gevraagd, dit zou de eerste oplossing zijn!vera60 schreef:Wij bellen sinds kort met canal digitaal, kan iemand mij vertellen of en hoe ik met deze aanbieder anoniem kan bellen *31*vaste nummer; werkt niet bij canal digitaal
Geen duidelijk antwoord op gehadmasterslave schreef:Wat zegt CD, of hebben jullie niet daar gevraagd, dit zou de eerste oplossing zijn!vera60 schreef:Wij bellen sinds kort met canal digitaal, kan iemand mij vertellen of en hoe ik met deze aanbieder anoniem kan bellen *31*vaste nummer; werkt niet bij canal digitaal
-
seconds-out
Waarom bellen openbare instanties jou (of een ander) met een afgeschermd nummer?snepke schreef:Mobiel bellen dan.
Kan je,je nr uitzetten
Omdat ze niet willen dat jij hun ooit gaat terugbellen.
Miljoenen consumenten worden door allerlei overheidsdiensten anoniem benaderd, niemand die daar wat van zegt en allemaal betaald met ons belastinggeld.. maar o wee als een particuliertje eens anoniem wilt bellen...dan zal het wel zijn omdat ze wat te "verbergen" hebben...
Je kan je nummerweergave toch uitzetten?
Je kan zelfs bepaalde nummers blokkeren.
Als je internet +bellen hebt ,kan je alles zelf regelen
Maar als je anoniem belt heb je kans dat ze de telefoon niet opnemen.
Ik neem geen anonieme telefoontjes op.
Meestal is het een call-center.Daar heb ik dus echt geen zin in.
Je kan zelfs bepaalde nummers blokkeren.
Als je internet +bellen hebt ,kan je alles zelf regelen
Maar als je anoniem belt heb je kans dat ze de telefoon niet opnemen.
Ik neem geen anonieme telefoontjes op.
Meestal is het een call-center.Daar heb ik dus echt geen zin in.
-
manondoris
doe ik ook hoor snepke ,ik neem gewoon nooit onbekend op.
heerlijk rustig. het zijn inderdaad 9 van de 10 keer lui die je iets aan willen smeren.
-
seconds-out
Hee,.. jij ook al?manondoris schreef:doe ik ook hoor snepke ,ik neem gewoon nooit onbekend op.heerlijk rustig. het zijn inderdaad 9 van de 10 keer lui die je iets aan willen smeren.
Zou iedereen moeten doen...heerlijk rustig. EN ook..als iedereen GEEN anonieme telefoontjes zou accepteren, heeft het voor een ander ook geen nut meer om te bellen. (tenminste niet anoniem meer...)
Daar worden we dus als consument ook beter van..
Kan ik makkelijk zeggen...iedere bekende heeft mijn nummer en belt mij nooit anoniem...
Het is #31# dat is nr weergave per gesprek uitzetten.vera60 schreef:Wij bellen sinds kort met canal digitaal, kan iemand mij vertellen of en hoe ik met deze aanbieder anoniem kan bellen *31*vaste nummer; werkt niet bij canal digitaal
Wil je het permanent uitzetten,moet je met je telefoonaanbieder regelen.
Kan online geregeld worden