LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dinjatje
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 apr 2011 13:53

T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Dinjatje »

Mijn vriend belde vandaag de klantenservice over zijn resterende belminuten. Hij heeft nog 100 euro aan belminuten staan. Hij vroeg aan de medewerker of deze niet verrekend kunnen worden met zijn laatste factuur of naar mijn abonnement overgezet kunnen worden ivm opzegging vanaf de 20ste. Uiteraard kan dit niet want T-Mobile heeft de slechtste service ooit! Toen we naar een leidinggevende vroegen werd de hoorn er uiteraard opgegooid. Dit doen ze daar namelijk altijd! Belachelijk! Daarna weer gebeld en gevraagd of er iets mogelijk was, toen werd er glashard gezegd dat dit wel mogelijk is in het systeem, maar niet gedaan wordt!Dit was Dhr Micheal Klantbezoek, waarschijnlijk geen echte naam, doen ze ook vaak! Als we weer naar een leidinggevende vragen wordt er gezegd dat deze wel belangrijkere zaken te doen heeft. Wij zijn klant, wat is nu het belangrijkste voor een bedrijf!?Het gehele klantenservice beleid is gewoon weg te belachelijk voor woorden
Dit bevestigd nogmaals wordt geen lid van T-mobile, vooral niet als in tegenwoordig waar klantenservice ooh zo belangrijk is!
Groetjes Dinja en Pieter

wimpy0103
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jun 2011 16:16

Re: T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door wimpy0103 »

Tja misschien was/is de vraag ook een beetje overbodig. Immers bij geen een provider kan je "beltegoed" van het ene nummer overzetten naar een ander nummer en zeker niet je tegoed uitlaten keren in €

Gesloten