LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bako / AVB Vastgoed

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Fredje_68
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 jun 2009 00:41

Re: Bako / AVB Vastgoed

Ongelezen bericht door Fredje_68 »

Isitje schreef:Ik meld me ook hierbij aan

Ik ben nu ruim 4 maanden bezig om ervoor te zorgen dat er een tegelzetter bij ons komt, aangezien ze op de wc en de badkamer allemaal loslaten!
Nu is het zelfs zo dat gasten bij ons 4 tegels van de wc op hun hebben gehad, gelukkig geen verwondingen, maar erg gevaarlijk dus!
En inderdaad, op mails reageren ze 4 weken later of gewoon niet en de telefoon nemen de 9 van de 10 niet op. En als ze opnemen is de persoon die erover gaat niet aanwezig en wordt je terug gebelt?
Ben het nu dus meer als zat!
Wil ook juridische stappen gaan ondernemen, maar weet nog niet precies hoe
Iemand tips die het wel voor elkaar heeft gekregen?
Het beste is om eerst naar de huurcommissie te stappen.
Deze neemt het in behandeling en indien je in je recht staat, een huurverlaging instelt.

huurderinvredenburg
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jun 2011 17:24

Re: Bako / AVB Vastgoed

Ongelezen bericht door huurderinvredenburg »

ik kwam dit forum tegen omdat ik ook al met het plan loop op de een of andere manier te inventariseren hoeveel mensen tegen problemen aanlopen mbt bako oftewel de rozendaalse woning combinatie.
Zelf heb ik al sinds begin 2010 een conflict wat nu heeft geresulteerd in een gang naar de kanton rechter. incasso buro was eerst DWK incasso en sinds 2011 is groenewegen in beeld. uitspraak laat nog op zich wachten.
ook ik ben aangelopen tegen het feit, dat op geen enkele wijze wordt gereageerd op verzoeken e.d. zelfs niet via het eerste incasso buro.
ik weet dat ik daar niet alleen in sta, ook anderen hebben hetzelfde probleem.
probleem is ook, dat klagen bij de officiele verhuurder, RWC, geen zin heeft. BAKO en RWC zijn een en dezelfde personen.

probleem inventarisatie is van groot belang. want de wijze van handelen door bako/rwc is feitelijk onacceptabel. voor iedereen.

Fredje_68
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 jun 2009 00:41

Re: Bako / AVB Vastgoed

Ongelezen bericht door Fredje_68 »

huurderinvredenburg schreef:ik kwam dit forum tegen omdat ik ook al met het plan loop op de een of andere manier te inventariseren hoeveel mensen tegen problemen aanlopen mbt bako oftewel de rozendaalse woning combinatie.
Zelf heb ik al sinds begin 2010 een conflict wat nu heeft geresulteerd in een gang naar de kanton rechter. incasso buro was eerst DWK incasso en sinds 2011 is groenewegen in beeld. uitspraak laat nog op zich wachten.
ook ik ben aangelopen tegen het feit, dat op geen enkele wijze wordt gereageerd op verzoeken e.d. zelfs niet via het eerste incasso buro.
ik weet dat ik daar niet alleen in sta, ook anderen hebben hetzelfde probleem.
probleem is ook, dat klagen bij de officiele verhuurder, RWC, geen zin heeft. BAKO en RWC zijn een en dezelfde personen.

probleem inventarisatie is van groot belang. want de wijze van handelen door bako/rwc is feitelijk onacceptabel. voor iedereen.
Hebben wij het nu over dezelfde beheerder?
Graag ontvang ik van u de adres gegevens van wie u Bako noemt in een PB.
Dit opdat ik e.e.a. kan controleren.

huurderinvredenburg
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jun 2011 17:24

Re: Bako / AVB Vastgoed

Ongelezen bericht door huurderinvredenburg »

rwc, bako, avb en nog een paar allemaal hetzelfde
Laatst gewijzigd door huurderinvredenburg op 20 jun 2011 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.

huurderinvredenburg
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jun 2011 17:24

Re: Bako / AVB Vastgoed

Ongelezen bericht door huurderinvredenburg »

en hoe kan ik een pb sturen

huurderinvredenburg
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jun 2011 17:24

Re: Bako / AVB Vastgoed

Ongelezen bericht door huurderinvredenburg »

pb:gevonden, ben nog beetje nieuw hier

Fredje_68
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 jun 2009 00:41

Re: Bako / AVB Vastgoed

Ongelezen bericht door Fredje_68 »

Ontvangen, toppie!
Blijkt om dezelfde organisatie te gaan.

Ik blijf documenteren!

Fredje_68
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 jun 2009 00:41

Re: Bako / AVB Vastgoed

Ongelezen bericht door Fredje_68 »

Wederom erg ziek geweest, dus weer een late reactie.

Bako/AVB heeft nog steeds geen actie ondernomen.
A.s donderdag zit ik bij de advocaat en ga een kort geding procedure opstarten.

Een uitdraai van jullie klachten wordt ook meegenomen.

Fredje_68
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 jun 2009 00:41

Re: Bako / AVB Vastgoed

Ongelezen bericht door Fredje_68 »

Beste mensen...

Volgens mijn advocaat is de zaak zo klaar als een klontje en gaat de procedure opstarten.

Indien u er behoefte aan heeft om collectief te gaan handelen meld u zich dan aan bij mijn advocaat.

Zijn gegevens zal ik u geven in een PB als u daarom vraagt.

moedigmoedertje
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2011 15:53

Re: Bako / AVB Vastgoed

Ongelezen bericht door moedigmoedertje »

Hier dezelfde problemen. Er wordt niet gereageerd op herhaaldelijke telefoontjes over een lekkage van de dakgoot. En ja, ze reageren pijlsnel als er een huurachterstand is. Het is niet kosjer allemaal. Ik blijf graag op de hoogte van juridische stappen.

Helen58
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 nov 2011 18:19

Re: Bako / AVB Vastgoed

Ongelezen bericht door Helen58 »

Is er al een advocaat hier mee bezig ? Ik wil me graag aanmelden voor een collectieve klacht. Wij hebben net een woning van hen gehuurd met veel gebreken maar ze weigeren medewerking. De bemiddelaar had ons toegezegd dat alle gebreken doorgegeven moesten worden naar de beheerder, maar die zegt nu dat dat niet is afgesproken. We hebben 3 maanden moeten klussen om het huis weer bewoonbaar te maken en hebben veel moeten investeren wat eigenlijk voor de verhuurder was. Kunnen wij via de wet nog ergens op rekenen ??

Mitel
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2012 14:14

Re: Bako / AVB Vastgoed

Ongelezen bericht door Mitel »

Iemand nog een update over deze club?

Momenteel ben ik een huurder van BaKo........

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Bako / AVB Vastgoed

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

In Veendam gaan 300 huurders het gevecht aan met Bako Vastgoed:
Huurders van een commerciële belegger in het Groningse Veendam gaan samen een vuist maken om korte metten te maken met het achterstallig onderhoud van 300 huurwoningen. Bewoners klagen al jaren over slecht onderhoud, maar verhuurder BaKo Vastgoed doet niets.
http://www.woonbond.nl/nieuws/3041

FamMaas
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 mei 2011 19:22

Re: Bako / AVB Vastgoed

Ongelezen bericht door FamMaas »

Mooi eindelijk gaat er iets gebeuren
wij hebben schade geleden door achterstallig onderhoud zij wilden niks betalen
vervolgens word je de woning uit gewerkt omdatje te veel zegt

Marinus026
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2013 23:24

Re: Bako / AVB Vastgoed

Ongelezen bericht door Marinus026 »

Hey fredje
Heb jij een adres van bako
Bij mij reageren ze ook niet en ik zoek
Ze graag een keer persoonlijk op
Ze willen mij ook oplichten maar ik wil die
Kerel met zijn personeel graag paar daagjes ziekenhuis
Geven. Ik hoop dat ze dit ook lezen dan weten
Ze dat ik kom als je hun adres heb zeg het me dan
0655567682 of [email protected]

lotus34
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2012 15:08

Re: Bako / AVB Vastgoed

Ongelezen bericht door lotus34 »

Hallo

Hierbij reagerend op je verzoek om te melden dat je problemen hebt met BAKO vastgoed.
Nou ik ben dus een van de vele hier in de gemeente veendam ( groningen).
Wij zijn met elkaar ruim 120 huishoudens gaan klagen bij Bako en de huurcommissie. Echter tot nu toe weinig resultaat. ja ze doen kleine klusjes en denken dat wij dan tevreden zijn met de voortuitgangen.
Regelmatig zijn er bijeenkomsten met bako en huurcommissie en de woonbond maar zelfs dan schiet het niet op.. zeer frustrerend mede als je weet dat de huren wel elke keer omhoog gaan en je muren ondertussen naar beneden komen ed.

Ik weet niet of er hier nog iemand is die adviezen kan geven waardoor het achterstallig onderhoud gerepareerd kan worden. Het gaat hier om behoorlijk veel huishoudens

lotus34
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2012 15:08

Re: Bako / AVB Vastgoed

Ongelezen bericht door lotus34 »

FamMaas schreef:Mooi eindelijk gaat er iets gebeuren
wij hebben schade geleden door achterstallig onderhoud zij wilden niks betalen
vervolgens word je de woning uit gewerkt omdatje te veel zegt

Nee hoor er gebeurd nog niets... ze doen de kleine klusjes nu.. maar de grote klussen laten ze achterwege. En bereikbaarheid kennen ze ook niet....

Wendydude
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2013 10:52

Re: Bako / AVB Vastgoed

Ongelezen bericht door Wendydude »

Hallo,

Ik ben ook de dupe!
Ze hebben me voordat ik een huis in ging beloofd en zelfs op papier gezet, alle schade aan het huis en lekkages bij te werken.

Paar keer gebeld en mailen maar geen reactie.
Zouden terug bellen en dat is ook niet meer gebeurd.

Nu wil ik een bewijs van goede betaling hebben en krijg weer niks te horen van ze!

Ik ben dood ongelukkig in achterstallig huis waar ik nu in woon en wil er ZSM weg.

Iemand die weet wat een algemeen email is? want ik krijg ook een mail dat het niet bestaat!

Groeten,

Wendy

ErnstRobert1957
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2014 12:34

Re: Bako / AVB Vastgoed

Ongelezen bericht door ErnstRobert1957 »

Is deze topic nog relevant?

rdem
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2014 19:54

Re: Bako / AVB Vastgoed

Ongelezen bericht door rdem »

ZEER SLECHT!! MENSEN HUUR AUB NIETS VAN DEZE MENSEN!!

Ik woon al 4 jaar lang met lekkage in mn huis ! en wordt nooit serieus opgepakt.
kan ze bijna nooit bereiken, heb al meerdere aangetekende brieven gestuurd, mailtjes verstuurd.

Maar hier wordt gewoon niets serieus opgepakt. Er worden altijd gegevens "genoteerd" en verder helemaal niets!!

Gesloten