LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abonnement gewijzigd bij Hi

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
renate1701

Abonnement gewijzigd bij Hi

Ongelezen bericht door renate1701 »

Afgelopen maandag ben ik gebeld door de klantenservice van Hi, of ik mijn abonnement wilde verhogen, omdat ik er elke maand behoorlijk overheen zit. Ik heb/had een abonnement Hi online 16,95 2009 en ze adviseerden mij mijn abonnement te verhogen naar 37,95. Binnen een paar dagen zou ik een sms krijgen dat het abonnement gewijzigd zou zijn. Echter heb ik nog geen smsje gehad en zoals ik verwachtte, is mijn abonnement nog niet gewijzigd.
Weet iemand hoelang dat kan duren en heeft iemand hier ervaringen mee?

Gizmo©

Re: Abonnement gewijzigd bij Hi

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Let wel op. Door dit geintje van Hi zit je waarschijnlijk wel weer 1 of 2 jaar langer vast aan HI.
Waarneer loopt je huidige contract af? Overstappen naar een andere provider kan meer voordelen opleveren.

renate1701

Ik kan mijn abonnement verlengen vanaf eind augustus..

Gizmo©

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Ja, maar uit je eerste bericht maak ik op dat je ingegaan bent op de aanbieding, alleen je hebt het bevestigingssmsje nog niet gehad.
Ik ben bang dat je erin gestonken bent en 1 of 2 jaar langer aan Hi verbonden bent.
Wil je dit niet, dan zou ik maar heel snel de klantenservice van Hi gaan bellen, om te zien of het één en ander nog terug te draaien is, tenzij je het wel best vindt.

jansuh

Ongelezen bericht door jansuh »

Hallo, ik heb zo ongeveer precies hetzelfde meegemaakt vorige week! Heb HI ook een berichtje gestuurd en navraag gedaan maar actie bij hun niet bekend?? Maak me nu toch enige zorgen want tijdens dat telefoontje namen ze ook wat op? Was dat bij jou ook??

Hebben mensen hier enige ervaring mee? Dacht namelijk echt dat het wel van HI was want ze wisten zelfs tot wanneer mijn abonnement loopt?!

Marduk

Ongelezen bericht door Marduk »

Abonnement verhogen of verlagen kan toch gewoon via MijnHi? Waarom gebruik je dat dan niet? Overigens: Daar kan je ook je einddatum enzo terugzien, dus meteen controleren of ze het inderdaad verlengd hebben. Ga er niet vanuit, maar het zou kunnen natuurlijk.

renate1701

Ik heb net even gekeken op mijn Hi en hij is nu pas, waarschijnlijk vrijdag, gewijzigd. Het is dus wel gewoon Hi geweest hoor.
Bevestigings-sms niet gehad, maar wel gewoon netjes gewijzigd.
Ik wacht even af of ik volgende maand niet voor verrassingen kom te staan, maar dan zal ik het hier ook zeker even melden!

Gesloten