LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] citalopram/cipramil: reageer!

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
wikky
Berichten: 189
Lid geworden op: 27 jul 2009 19:16

Re: citalopram/cipramil: reageer!

Ongelezen bericht door wikky »

zo ik ben er ook weer eens...

ik heb vannacht toch redelijk goed geslapen,en ik ben opgestaan en heb meteen maar een halve oxazepam genomen,kan mij het verrekken whahaha
en ik voel me weer goed,heb al veel in huis gedaan en het gaat nog steeds goed!
morgen gebruik ik 3 weken 20mg en ik zal die oxazepam misschien nog wel even nodig hebben,ik maar me daar niet druk meer om...
voor de rest heb ik weinig te klagen..
ik heb gisteren een zwaar gesprek gehad bij het u.w.v van 5 kwartier,ik was naderhand helemaal nokkie,wat was dat vermoeiend,ik moest allemaal antwoorden geven op vragen,sommige wel van 35 jaar geleden,over school en zo..dat weet ik toch allemaal niet meer,ik weet af en toe nog niet eens meer wat ik gisteren gegeten heb :evil:
ik had naderhand zo`n hoofpijn dat ik verder de hele dag niks meer waard ben geweest pppffff
zo vroeg die arts ook,waar die angst en paniek vandaan kwam,tsja,hoe moet ik dat nou weten.
mijn man zei,als we dat zouden weten dokter dan zou ze nu niet ziek zijn,is toch zo :x
maar ik ga er weer vandoor...
maar we gaan er weer tegenaan vandaag :!:

ronv
Berichten: 63
Lid geworden op: 06 jun 2011 13:25

Re: citalopram/cipramil: reageer!

Ongelezen bericht door ronv »

Hoi Wilma,

Fijn te horen dat het beter gaat met je, mag ik vragen na hoelang en bij welke dosering merkte jij verbetering :?:
En op welke manier merkte jij de verbetering :?:
Kan me voorstellen dat je moe bent en hoofdpijn hebt na al die vragen pfff.

Gr. Ron

bastianne
Berichten: 81
Lid geworden op: 01 jun 2011 08:53

Re: citalopram/cipramil: reageer!

Ongelezen bericht door bastianne »

Hoi allemaal,
Heb weer een snertdag gehad..
Heel onrustig enz.

Wilma herken jij dat ook die onrust /rusteloos enz?
Ik zag het echt effe niet meer zitten allemaal.

Ron fijn dat je goed geslapen hebt.

Een leven lang leren zet jij h m ook op he???

Het gaat een keer beter(al geloof ik dat zelf niet vandaag :( )

groeten janneke

wikky
Berichten: 189
Lid geworden op: 27 jul 2009 19:16

Re: citalopram/cipramil: reageer!

Ongelezen bericht door wikky »

janneke,wat stom hè dat je dat niet gelooft als je je een dagje minder voelt,maar kop op hoor,het komt met vallen en opstaan..
ik heb vandaag best een goede dag gehad :)

ron,tsja wanneer begon ik het merken dat ik me beter ging voelen(wat vergeet je dat gauw zeg als je je weer beter voelt),maar volgens mij was dat toen ik met de 20mg begon,3 weken geleden..
zo af en toe een goede dag en dan weer wat minder,maar nu gaat het de goede kant uit.
ik neem smorgens nog wel een halve oxazepam,weet eigenlijk niet of ik hem eigenlijk nog nodig heb,maar dat zit weer tussen de oren waarschijnlijk..

san,veel succces met jouw moeder bij de psych...
we horen wel weer hoe het geweest is en hoe jouw moederke zich vandaag gevoeld heeft!

ik ga vanavond oppassen op onze kleinzoon want zijn pa en ma gaan najib amhali (als ik het goed schrijf)
ik wens jullie een fijne avond,en genieten van die fijne momenten die je savonds hebt :P

Een leven lang leren
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 jun 2011 11:55

Re: citalopram/cipramil: reageer!

Ongelezen bericht door Een leven lang leren »

Hoi allen

Ja Ron de reageer ik er heel anders op want ik heb er erg veel baat bij. Gelukkig!
Ik heb vanmiddag weer even kunnen slapen, heerlijk.
Mijn vriendin vond me er al weer beter uit zien dan vorige week en dat terwijl ik een slechte dag heb. Dus ook positief.
Van de psych ga ik nu ook echt voelen hoe uitgeput ik ben, omdat ik de laatste maanden op adrenaline gedraaid heb en dat gaat nu wegtrekken en daarvoor in de plaats komt de intense moeheid. Dus heel veel rusten en goed eten, aansterken. Dan pas weer naar medicatie kijken. Ik heb dan nu ook Seroquel voor mijzelf voorgeschreven gekregen, zodat ik dat rustig een tijdje kan gebruiken om 's avonds te kunnen gaan slapen.
Volgende week dinsdag ga ik naar de psych die mij verder gaat begeleiden, dit was nl een crisis arts.
Nu moet ik voor volgende week weer hulp regelen omdat de thuisbegeleiding nog op zich laat wachten. Ik vind dat echt zo moeilijk om anderen om hulp te moeten vragen!!
Janneke ik heb hier vooral last van innerlijke onrust als ik te moe ben en dan ga ik weer piekeren en daar ga je dan weer. Als ik maar goed rust gaat het eigenlijk best goed.
Fijne avond allemaal. Ik ga zo kids op bed doen en zelf ook plat, ik ben kapot.
Welterusten voor straks en tot morgen.

Liefs Nanda

Een leven lang leren
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 jun 2011 11:55

Re: citalopram/cipramil: reageer!

Ongelezen bericht door Een leven lang leren »

Goedemorgen

Hier een goede nacht gehad, wat maakt dat toch een verschil. Vanochtend even alleen, lekker niks doen tv kijken, lezen. Vanmiddag wer even plat en vanavond de kids er weer. Ik ben blij dat ik nu alleen kan zijn zonder dat ik mijzelf de kop gek loop te maken. Rust!!
Ik hoop dat jullie ook een goede nacht gehad hebben en een fijne dag voor de boeg hebben. Elke dag een stapje dichterbij het aanslaan van de medicijnen!

Liefs Nanda

bastianne
Berichten: 81
Lid geworden op: 01 jun 2011 08:53

Re: citalopram/cipramil: reageer!

Ongelezen bericht door bastianne »

Hoi hoi,
Heerlijk voor je Nanda dat je een goede nacht heb t gehad.
Hier gaat het niet zo super eigenlijk.
Misselijk van de zenuwen ,heel onrustig van binnen enz.
Herkennen jullie dit??
grtjs Janneke

wikky
Berichten: 189
Lid geworden op: 27 jul 2009 19:16

Re: citalopram/cipramil: reageer!

Ongelezen bericht door wikky »

hallo allemaal..

wat erg janneke dat je weer zo onrustig bent van binnen,wanneer houdt dat nu eens een keer op hè!
je bent nu toch ook zo`n 5 a 6 weken onderweg,het had nu toch wel eens wat minder mogen worden,of heb je pas nog verhoogd,want dan heeft het duidelijk daar mee te maken volgens mij..
ik ben nu vandaag 3 weken aan de 20mg en nu gaat het best goed op die ene rotdag na dan afgelopen week..
gebruik je je oxazepam er nog wel bij?
zo niet dan denk ik dat het daar aan ligt dat je weer zo onrustig bent van binnen..
wanneer moet je weer bij de dokter komen?

fijn nanda dat je weer een goede nacht hebt gehad,dan voel je je weer een heel ander mens hè..
dus je hebt het vandaag rustig zonder de kids,is ook wel een nodig hoor,even alleen te zijn..

ron en hoe gaat het bij jou?

carla zal ook wel weer zo terug zijn van vakantie denk ik..

san en hoe was het bij de psych gisteravond met jouw moeder,eer een beetje wijzer geworden?

we horen elkaar wel weer.groetjes

bastianne
Berichten: 81
Lid geworden op: 01 jun 2011 08:53

Re: citalopram/cipramil: reageer!

Ongelezen bericht door bastianne »

Hoi Wilma,
Ja ik ben 1,5 weken geleden verhoogd van 20 naar 30.
Dan ben ik misselijk s ochtends en zooo bang om over te geven ,word ik nog misselijker en ja dan komt alles eruit.
Ik gelijk weer bang voor de ergste dingen enz.
Maar.....nu gaat het opeens een stuk beter joh!
Vanaf vannochtend 10 uur ofzo.
Dus daar ben ik weer blij mee.
Herken jij die onrust in je lijf.
OP bed lijg je niet lekker weer eruit beneden rusteloos enz.
Heb ik vaak s ochtends.
Nu gaat het eigenlijk prima.
:)
grtjs jANNEKE

dochter38
Berichten: 87
Lid geworden op: 30 apr 2011 13:59

Re: citalopram/cipramil: reageer!

Ongelezen bericht door dochter38 »

bastianne schreef:Hoi Wilma,
Ja ik ben 1,5 weken geleden verhoogd van 20 naar 30.
Dan ben ik misselijk s ochtends en zooo bang om over te geven ,word ik nog misselijker en ja dan komt alles eruit.
Ik gelijk weer bang voor de ergste dingen enz.
Maar.....nu gaat het opeens een stuk beter joh!
Vanaf vannochtend 10 uur ofzo.
Dus daar ben ik weer blij mee.
Herken jij die onrust in je lijf.
OP bed lijg je niet lekker weer eruit beneden rusteloos enz.
Heb ik vaak s ochtends.
Nu gaat het eigenlijk prima.

Hoi jannekke die klachten die jij heb heeft me moeder presies het zelfde , vooral die onrust . en daar door weer misselijk.
mijn moeder slikt nu 2 weken 30 mg.
en ze zeggen dat bij elke ophoging moet je weer 6 weken bij tellen , dus voor jou nog 4 en een halve week dat de bijwerkingen weg zijn en voor me moeder nog 4 weken , het zal stapje voor stapje wel de goede kant op gaan .

gisteren zijn we naar de psyciater geweest en we moeten gewoon zo door gaan , me moeder heeft wel om de oxa gevraagd en die heeft ze gekregen en daar mag ze dan af en toe een halfje van pakken als de onrust weer op speelt.
verder zei de psy dat de stemming wel beter word maar de spanning in de lijf niet en nu moet ze er achter komen waar die spaning vandaan komt . dus het word nu belangrijk dat ze weer gesprekken gaat voeren met de psycotherapeut.
maar daar heeft ze natuurlijk allemaal nog geen zin in haha mensen met een depressie zijn wel erg eigenwijs ,zijn jullie ook zo eigenwijs?

:)
grtjs jANNEKE

Een leven lang leren
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 jun 2011 11:55

Re: citalopram/cipramil: reageer!

Ongelezen bericht door Een leven lang leren »

Jep hier niet depressief maar wel vreselijk eigenwijs....
Ik probeer nu goed te luisteren naar wat de psych en de mensen om mij heen zeggen, maar dat is zoooo moeilijk.
De onrust en misselijkheid heb ik ook last van, maar vooral als ik moe ben. Dan ga ik piekeren.
Dat is wat ik al geleerd heb in mijn tienerjaren tijdens mij depressie. Je voelt niet eerst een emotie, er gaat een gedachte aan vooraf. Alleen dat heb je vaak niet eens door. Bij mij gaat het ook eerst van; **** daar ga ik weer ik ben misselijk, ik wil niet spugen en daar ga je in de negatieve spiraal tot je spugen moet.
Wat ik nu doe is; He ik ben misselijk, was ik aan het piekeren? Heb ik iets verkeerd gegeten? Ben ik ergens nerveus voor? Reageer ik op de Cita? Als ik dan de oorzaak weet ga ik; of het piekeren omdraaien naar positief (valt niet mee altijd hoor), of als ik iets verkeerd gegeten heb gewoon wat anders gaan doen, maar wel rusten, of ben ik ergens nerveus voor dan accepteer ik dat ik daar op reageer (dat is trouwens in alle gevallen een belangrijke accepteer dat je lichaam reageert, op gedachtes, eten, medicijnen), is het de Cita, mooi dan weet ik dat hij zijn werk doet, niet helemaal leuk, maar wel een goed teken. En bij alles rustig naar je buik ademhalen. 9 van de 10 keer zijn het je eigen gedachtes die je nerveus maken, probeer je daar van bewust te worden. Of nogmaals hou een dagboek bij om te zien wanneer je het meest nerveus bent en wat daar aan vooraf gaat.
Hier nu echt lekker rustig. Ik kon de afgelopen weken niet alleen zijn vanwege mijn piekeren waardoor ik weer angsten kreeg. Nu kan ik alles al veel beter aan en word het rustiger in mijn hoofd. Wat is rust dan toch belangrijk!

Groetjes!

dochter38
Berichten: 87
Lid geworden op: 30 apr 2011 13:59

Re: citalopram/cipramil: reageer!

Ongelezen bericht door dochter38 »

Een leven lang leren schreef:Jep hier niet depressief maar wel vreselijk eigenwijs....
Ik probeer nu goed te luisteren naar wat de psych en de mensen om mij heen zeggen, maar dat is zoooo moeilijk.
De onrust en misselijkheid heb ik ook last van, maar vooral als ik moe ben. Dan ga ik piekeren.
Dat is wat ik al geleerd heb in mijn tienerjaren tijdens mij depressie. Je voelt niet eerst een emotie, er gaat een gedachte aan vooraf. Alleen dat heb je vaak niet eens door. Bij mij gaat het ook eerst van; **** daar ga ik weer ik ben misselijk, ik wil niet spugen en daar ga je in de negatieve spiraal tot je spugen moet.
Wat ik nu doe is; He ik ben misselijk, was ik aan het piekeren? Heb ik iets verkeerd gegeten? Ben ik ergens nerveus voor? Reageer ik op de Cita? Als ik dan de oorzaak weet ga ik; of het piekeren omdraaien naar positief (valt niet mee altijd hoor), of als ik iets verkeerd gegeten heb gewoon wat anders gaan doen, maar wel rusten, of ben ik ergens nerveus voor dan accepteer ik dat ik daar op reageer (dat is trouwens in alle gevallen een belangrijke accepteer dat je lichaam reageert, op gedachtes, eten, medicijnen), is het de Cita, mooi dan weet ik dat hij zijn werk doet, niet helemaal leuk, maar wel een goed teken. En bij alles rustig naar je buik ademhalen. 9 van de 10 keer zijn het je eigen gedachtes die je nerveus maken, probeer je daar van bewust te worden. Of nogmaals hou een dagboek bij om te zien wanneer je het meest nerveus bent en wat daar aan vooraf gaat.
Hier nu echt lekker rustig. Ik kon de afgelopen weken niet alleen zijn vanwege mijn piekeren waardoor ik weer angsten kreeg. Nu kan ik alles al veel beter aan en word het rustiger in mijn hoofd. Wat is rust dan toch belangrijk!

Groetjes!

wat heb je dat mooi omschreven , ik heb dat zo ook al tegen me ma gezegd maar ze pakt het allemaal niet zo op en ze is gewoon nog erg negatief in de hoofd , vooral als we het over haar gevoellens hebben , als we er gewoon over heen kletsen en met andere dingen bezig zijn dan oogt ze wel vrolijk.
maar jij heb de Cita niet gekregen voor je derpessie waar wel voor ?

mijn moeder noemt het nog steeds een Burn out , het woord depressie neemt zij niet in haar mond . omdat bij haar het beeld van een depressie is :mensen die er slordig bij lopen ,heel wazig rond lopen , op bed blijven liggen enz enz . en dat is bij me moeder gelukkig niet aan de orde.
maar het is bij haar toch een depressie de symptomen mij me moeder zijn:

Onrust op nummer 1
geheugen slecht
slechte concentratie
geen zin om leuke dingen te doen.
alles is te veel.
erg moe
overal tegen op zien.
en negatieve gedachtes
angst gevoelens
bang de controle kwijt te raken.
dus daardoor alles dubbel checken.

het is allemaal wel iets minder geworden ,sinds de cita maar nog niet zoals we zouden willen .
ik vind het zo raar dat het wel beter oogt , maar zoals ze zich voelt nog niet
herkenen jullie dit ? of is dit puur nog haar negative gedachtes?
aan de andere kan kan ze wel lachen om dingen en zo , maar wel om andere dingen als waar we vroeger over lachte . daarom denk ik wel eens zou ze de oude wel weer worden?
ze is ook trager van begrip , dus ik vertel haar ook minder als vroeger .
ik ben bv bijna jarig en me dochter belde me moeder om te zeggen dat ze een leuk kado voor me weet en of Oma daar aan mee wilde doen ..nou me moeder wilde dat wel en me dochter had ook verteld wat ze gaan kopen maar s'middags is ze al vergeten wat het ook al weer was .want ze zei tegen me dochter vertel eens wat ga je kopen waarop me dochter zei Oma dat heb ik al gezegd haha o ja zegt me moeder ik ben het vergeten.
ik begin het allemaal nu wel iets beter te accepteren maar het is wel zeer verdrietig als je je moeder zo ziet ,zo anders als dat ze ooit was

dochter38
Berichten: 87
Lid geworden op: 30 apr 2011 13:59

Re: citalopram/cipramil: reageer!

Ongelezen bericht door dochter38 »

o ja en dan vooral omdat ze toch al langer bezig is met de cita , de ophoging van 30 mg is dan nu twee weken dus ik ga er maar vanuit dat het over 4 weken echt anders gaat en dat ze zich dan ook zelf beter voelt

Een leven lang leren
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 jun 2011 11:55

Re: citalopram/cipramil: reageer!

Ongelezen bericht door Een leven lang leren »

Ik heb last van een angststoornis. Ik heb het al jaren alleen nooit geweten wat het was. Ik had het onder controle totdat ik uitgeput raakte. Toen ben ik volledig in paniek geraakt, waarna ik niet meer tot rust kon komen.
Ik moet nu eerst lichamelijk herstellen en daarom slik ik nu eerst Cita tegen de angststoornis.
Wat in mijn voordeel werkt is dat ik al therapie gehad heb tegen een depressie(samen met antidepressieva toen ook) en toen geleerd heb hoe je hoofd werkt.
Eerst gedachte dan emotie. Alleen omdat ik dacht dat de angstgevoelens werden veroorzaakt door mijn lijf en niet wist wat het was, ben ik er in door geslagen.
Had ik maar eerder geweten dat ook angst in je hoofd verergerd word. Angst heeft normaal gesproken een externe factor en bij angststoornissen slaat dat naar intern doordat je bang word voor hoe je lijf reageerd op angst, versnelde hartslag, misselijkheid, duizelig, zware benen en armen, opervlakkig ademhaling enz.
Nu ik dat snap is het al een stuk beter geworden, maar de uitputting speeld mij nog erg parten, want zodra ik erg moe ben kan ik niet meer zo relativeren.

Wat betrefd het uit een depressie kruipen, ja dat duurt lang en de omgeving ziet het beter als jijzelf, daar ging bij mij ook best een hele tijd overheen. Maar zodra je in begint te zien dat je zelf bepaald hoe je je voelt door je gedachtes.... Dat was bij mij de doorbraak. Ik moest indertijd elke keer als ik me rot voelde opschrijven wat er gebeurde, hoe ik me voelde en wat ik daarna dacht (geloof mij dat was zeer negatief, ik heb er veelvuldig over gedacht om er uit te stappen) Vervolgens moest ik dat bij langs lopen, wat gebeurde er? Hoe had ik daar anders over kunnen denken? En hoe was dan mijn gevoel geweest. Ik had maar een paar dagen nodig om in te zien dat je aan gebeurtenissen ook een positieve draai kan geven. Alleen dan moet je je dat natuurlijk nog eigen maken, zodat dat op den duur vanzelf gaat.

Ik ben door het krijgen van kinderen mezelf weer vergeten en heb blijkbaar deze harde les weer nodig om te leren. Maar ik weet dat ik er uit kom en dat ik dan weer een stuk sterker en wijzer ben!!

Een leven lang leren
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 jun 2011 11:55

Re: citalopram/cipramil: reageer!

Ongelezen bericht door Een leven lang leren »

Ik ga zo weer plat. Fijne avond allemaal en welterusten voor straks.

wikky
Berichten: 189
Lid geworden op: 27 jul 2009 19:16

Re: citalopram/cipramil: reageer!

Ongelezen bericht door wikky »

zo wat een verhaal nanda,wat kunnen gedachten toch lelijk zijn hè,en ook zeker die angst dat is ook vreselijk zeg..
maar we zijn op de goede weg met zijn allen,we willen er tenminste iets aan doen om weer beter te worden,knap toch!

san, wat erg dat jouw moeder zo veel vergeet,valt dat ook onder depressie?
ik kan wel eens iets vergeten,maar niet extreem..
tsja en zo zie je maar wat je allemaal kan krijgen van depressies bah bah
maar we gaan er tegenaan en ook wij allemaal komen er door heen,zeker weten..

ik heb vandaag helemaal geen oxazepam genomen,ik ben trots op mezelf hihi..
het gaat nu steeds beter met me,ik ben gisteravond zelfs naar de taptoe geweest..
was erg mooi hoor al die fanfares,wauw wat kunnen die er wat van zeg.

zometeen komen de kinderen hier naartoe voor vaderdag en dan eten ze meteen hier mee.
dat is wel druk hoor,maar aan de nadere kant ook wel gezellie,en voor de rest blijven we lekker binnen vandaag,beetje computeren,wasjes draaien,lekker op mijn gemakkie..

doen jullie het ook maar rustig aan en probeer te genieten van wat de dag ons brengt :!:

liefs wilma

dochter38
Berichten: 87
Lid geworden op: 30 apr 2011 13:59

Re: citalopram/cipramil: reageer!

Ongelezen bericht door dochter38 »

Bastianne , ronv hoe is het met jullie ?

hoe zou carla het op vakantie hebben ?

wikky dat word een gezellige drukke dag ,wel lekker veel afleiding dat zal ook wel goed voor je zijn.

vergeetachtigheid hoort inderdaad ook bij een depresssie en een burn out moet je maar eens op zoeken op google.
ik was eerst erg bang dat me moeder aan het dementeren was ( maar daar is ze en te jong voor en dat zit niet bij ons in de fam ) en de Psyciather heeft echt Duidelijk gezegd dat het absoluut geen dementie is maar echt bij een depressie hoort . je hoofd zit namelijk zo vol dat er niks meer bij kan .

ik wist ook niet dat bij een depressie zoveel hoorde . vreselijk hoe een mens zich kan voelen .

ik zie me moeder dalijk weer dus ik ben benieuwd hoe ze zich nou voelt

rustig aan allemaal en een fijne dag

Een leven lang leren
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 jun 2011 11:55

Re: citalopram/cipramil: reageer!

Ongelezen bericht door Een leven lang leren »

Hallo

Wilma wat goed om te horen dat het bij jou ook duidelijk vooruit gaat! Veel plezier met je familie!
San respect voor jou hoor, hoe je voor je moeder zorgt! Depressieve mensen zijn niet bepaald de makkelijksten om mee om te gaan, wel ook om je zelf blijven denken he?!
Hier gaat het wel goed, ik ben redelijk stabiel. Ik ben erg benieuwd naar het gesprek van dinsdag over hoe nu verder.

Fijne dag allemaal vandaag!

wikky
Berichten: 189
Lid geworden op: 27 jul 2009 19:16

Re: citalopram/cipramil: reageer!

Ongelezen bericht door wikky »

zo,de kids zijn weer weg,wat een trubbelkonten zijn het toch als ze allemaal bij elkaar zijn :lol:
dus nu weer lekker rustig ..
het gaat nog steeds goed zonder de oxa,voel me echt weer de oude wilma :roll:
maar wie weet wat de dag van morgen weer gaat brengen.
had ik al verteld dat wij volgend weekend met de kinderen en kleinkinderen naar centerparcs gaan?
ik denk dat het even goed zal zijn voor me,even lekker ertussenuit en lekker zwemmen met de kleintjes..
we hebben 2 huisjes voor 4 personen,dus als het te druk word kan ik me mooi even terug trekken :wink:
voor de rest heb ik weinig te melden...
ik ben wel benieuwd hoe het met ron en janneke gaat vandaag :?:
groetjesssssssssssssss
bloemetje voor jullie onder deze link hihihttp://plaatjessite.mine.nu/bloem/bloem-07.gif

Nina5
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2011 10:22

Re: citalopram/cipramil: reageer!

Ongelezen bericht door Nina5 »

Hallo, sinds 3 weken gebruik ik citalopram. Eerst 10 mg nu 30 mg en over een paar dagen 40 mg.

Wat ik niet snap ik lees alleen maar over (verschrikkelijke) bijwerkingen..maar kan ik binnenkort weer werken, of eigenlijk gewoon functioneren?

Ik gebruik zo min mogelijk Oxazepam, maar merk wel dat bij hevig hartkloppingen, zweethanden dat dan dan wel afneemt.

groetjes,
Nina

Gesloten