LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuwe maandtermijn

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Petra22

nieuwe maandtermijn

Ongelezen bericht door Petra22 »

Deze week hebben wij de jaarafrekening van NUON ontvangen. Wij betaalden € 159 per maand, en moeten nu € 215 per maand betalen.
Dit is een stijging van meer dan 30% zonder enige toelichting.
Ik vind het schandalig. :evil:

wim1

Re: nieuwe maandtermijn

Ongelezen bericht door wim1 »

Petra ,
wij hebben ook zo'n rekening gehad.
Ons maandbedrag was € 153, en wij moeten nu € 238, betalen.
Ik heb contact gehad met NUON en dit is de fout van de computer ze hebben het maandbedrag nu verlaagd naar € 155, , maar de eerste maand moet ik wel € 238, betalen.
Lang leve de privatisering.

Kartel

Ongelezen bericht door Kartel »

Hoi,

Het kan nog gekker hoor.
Moest 224 euro bijbetalen.
Betaalde per maand 167 euro, maar kreeg het advies om nu per maand 90 euro te gaan betalen.

Terwijl ik dacht dat ik wel meer zou moeten gaan betalen vanwege het bijbetalen.

Groeten Kartel

Ton Janse

Ongelezen bericht door Ton Janse »

:?: Verhoging van de maand termijn bij NUON.

Na een totaalafrekening met een positief saldo van euro 500,-
Kregen wij een nieuwe maandtermijn met een verhoging van +/- 15%!!

Na te hebben gebeld met nuon kregen wij te horen dat de computer een fout heeft gemaakt en een vekeerd bedrag heeft berekend.

Op mijn vraag of de nuon dit automatisch gaat corrigeren was het antwoord nee. en vervolgens de wedervraag wat wilt u nu?
De termijn wijzigen of het zo laten.

Dus geen excuses, geen "wij zullen het corrigeren", en het dus aan ons overlaten of het nieuwe bedrag een juiste weergave van de te verwachten kosten is. :evil:

Dus aan een ieder die dit overkomen is, bellennnnnnnnn a raison van 0,10 per minuut en enorme wachttijden!
Top Nuon en maar reclames sturen dat we zo'n goede service bieden. :shock:

ReneX

Ongelezen bericht door ReneX »

Tja "computer fouten" .... elk jaar weer hetzelfde bij de Nuon .. en ze geven die arme computer maar weer de schuld.

Moet ze handen vol geld kosten al die fouten ..

:!:

En nog even een tip .. controlleer altijd goed of de verrekening van de voorschotten goed is gedaan !!
De Nuon (eh .. oeps computer natuurlijk) wil namelijk nog wel eens wat betaalde voorschotten vergeten ..

En van dat "vergeten" geld wordt natuurlijk de afdeling betaald die deze fouten mag verzinnen :D

Roenie

Ongelezen bericht door Roenie »

Op http://www.antwoordnummer.nl/ en http://www.belles.nl/ vind je antwoordnnummers en gratis 0800 nummers om NUON zonder kosten te bereiken.

Ron 2

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Dat "foutje van de computer" lijkt wel standaard bij Nuon, vorig jaar ben ik ook bezig geweest zo'n "foutje" recht te zetten.
Ach meneer, wat maakt het uit, u krijgt het aan het eind van het jaar toch terug?
Tja, als alle klanten een jaar lang dubbele (want zoveel was het) voorschotten betalen?

grutto

Ongelezen bericht door grutto »

Voor Amsterdammers kan ook meespelen dat de gemeentebelastingen met ingang van 2004 niet meer met de energienota meelift.

Gesloten