LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] waarschuwing RENAULT MASTER koppelingspendaal.
-
waarschuwing RENAULT MASTER koppelingspendaal.
in 2007 heb ik in Duitsland een nieuwe Renault master camper gekocht.in 2008 op ned.kenteken gezet,nu 110.000.km.later heb ik een ongeval gehad door een defect aan de bovenste koppeling cilinder.[ dit is een plastic cilindertje ] bij het ontkoppelen blijft het pendaal hangen.en dat is vooral lastig bij het achteruit rijden.!! de kosten hiervoor was ruim 200.--euro .de monteur vertelde me dat het de 3 e of 4 e keer was dat hij dit moest vervangen bij de master..het cilindertje betreft een safety item,welke nooit goed is doorgetest.renault had hiervoor warschijnlijk terug roep actie moeten ondernemen.na wat gegoogeld te hebben blijkt dit euvel al in 2006 bekend te zijn.ik heb contact met de importeur opgenomen,en die kon niets voor mij betekenen.
-
Re: waarschuwing RENAULT MASTER koppelingspendaal.
Wanneer u ontevreden bent over het geleverde product is het de leverancier waar u uw beklag moet doen. Misschien is de cilinder niet echt een duurzaam product maar in Nederland is er geen enkele partij die voor een een in Duitsland gekochte auto z'n portemonnee gaat trekken. De importeur al helemaal niet!!
-
Re: waarschuwing RENAULT MASTER koppelingspendaal.
zoals u kunt lezen betreft het een WAARSCHUWING,en geen kllacht dat de importeur niet wil betalen.was wel leuk geweest.