LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Superdagdeal van Vergelijk.nl
Superdagdeal van Vergelijk.nl
Op 7 oktober heb ik online een bestelling geplaatst bij Vergelijk.nl/Superdagdeal. Dit is een webshop die werkt volgens het onedaydeal principe. Na een maand geduldig af te wachten op mijn bestelling en verschillende keren door mij gelegd telefonisch contact werd mij verteld dat de bestelling uiteindelijk niet meer geleverd kon worden en dat zij mij direct zouden crediteren. Daar begon de echte ellende pas. Na minstens 4x telefonisch contact met de customer support van deze webshop moet ik helaas vaststellen dat zij keer op keer beloftes doen die zij niet nakomen, met de conclusie dat ik mijn bedrag wat ik per direct via iDeal voldaan heb nog steeds niet terug heb.
Uiteraard ben ik als klant al teleurgesteld voor het niet leveren van mijn bestelling en dat ik dit zelf moet onderzoeken door middel van veelvuldig telefonisch contact. Dat vervolgens het crediteren nu al meer dan twee manden duurt, maakt mij op zijn zachts gezegd niet echt vrolijk.
Ik wil dan iedere eventuele nieuwe klant van deze webshop ook aanraden geen aankopen te doen bij deze zeer onbetrouwbare webshop.
Uiteraard ben ik als klant al teleurgesteld voor het niet leveren van mijn bestelling en dat ik dit zelf moet onderzoeken door middel van veelvuldig telefonisch contact. Dat vervolgens het crediteren nu al meer dan twee manden duurt, maakt mij op zijn zachts gezegd niet echt vrolijk.
Ik wil dan iedere eventuele nieuwe klant van deze webshop ook aanraden geen aankopen te doen bij deze zeer onbetrouwbare webshop.
Re: Superdagdeal van Vergelijk.nl
Hallo,
Ook hier (tot nu toe) slechte ervaringen:
1 november besteld, 20 november een mail dat de bestelling is verstuurd mét een TNTPost-barcode. Deze code is echter bij de site van TNTPost niet bekend en ik heb tot op heden ook niets ontvangen.
Klachten via contactformulier en mail: geen antwoord
Klacht via vergelijk.nl (rond 5 december): ik kreeg 7 december de vraag of ik inmiddels geleverd had gekregen, die ik negatief beantwoordde. Vervolgens bleef het stil tot ik weer navraag deed (16 december). Hierop (17 december) kreeg ik de melding dat men ging uitzoeken waar het mis gaat en dat ik zonodig een nieuw product zou krijgen. Sindsdien is het weer stil...
Tot vandaag superdagdeal op non-actief is gezet...
Frans
Ook hier (tot nu toe) slechte ervaringen:
1 november besteld, 20 november een mail dat de bestelling is verstuurd mét een TNTPost-barcode. Deze code is echter bij de site van TNTPost niet bekend en ik heb tot op heden ook niets ontvangen.
Klachten via contactformulier en mail: geen antwoord
Klacht via vergelijk.nl (rond 5 december): ik kreeg 7 december de vraag of ik inmiddels geleverd had gekregen, die ik negatief beantwoordde. Vervolgens bleef het stil tot ik weer navraag deed (16 december). Hierop (17 december) kreeg ik de melding dat men ging uitzoeken waar het mis gaat en dat ik zonodig een nieuw product zou krijgen. Sindsdien is het weer stil...
Tot vandaag superdagdeal op non-actief is gezet...
Frans
Re: Superdagdeal van Vergelijk.nl
Onder dezelfde holding valt ook aanbiedingsknaller.nl (zie forum). Ook ik zit nog steeds te wachten na een bestelling op 9 december. Er wordt niet gereageerd op mail, na telefonisch contact worden er beloften gedaan die niet worden nagekomen. Op andere fora is ook veel te vinden over deze twee 'webshops'.
Ik bel zelf nu iedere dag met de receptie van het bedrijf dat het geld heeft afgeschreven : IGCN Holding BV in Houten, een automatiseringsbedrijf (Google!). Ze verwijzen naar een medewerker Jeroen B. die de webwinkel beheert en schuiven de verantwoordelijkheid af. Op een ander forum heeft eigenaar Ben de K. echter wel gereageerd namens de webshop. Ik heb hem telefonisch gesproken en op mijn mededeling dat ik overweeg om aangifte te doen gaf hij me geen kans. "Dan moeten meerdere mensen dat doen ...." Bedankt voor de tip Ben.
Ik bel zelf nu iedere dag met de receptie van het bedrijf dat het geld heeft afgeschreven : IGCN Holding BV in Houten, een automatiseringsbedrijf (Google!). Ze verwijzen naar een medewerker Jeroen B. die de webwinkel beheert en schuiven de verantwoordelijkheid af. Op een ander forum heeft eigenaar Ben de K. echter wel gereageerd namens de webshop. Ik heb hem telefonisch gesproken en op mijn mededeling dat ik overweeg om aangifte te doen gaf hij me geen kans. "Dan moeten meerdere mensen dat doen ...." Bedankt voor de tip Ben.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 11 jan 2010 12:04
Re: Superdagdeal van Vergelijk.nl
Beste mensen,
Graag willen wij alle problemen en vragen die er zijn graag oplossen.
Echter met alleen de namen zoals omschreven kunnen wij niks.
Wilt u daarom uw vraag/klacht + ordernummer mailen naar: [email protected] zodat wij u te woord kunnen staan en u natuurlijk te kunnen helpen.
Wij horen graag van u!
Met vriendelijke groet,
Onetimedeal.nl
Graag willen wij alle problemen en vragen die er zijn graag oplossen.
Echter met alleen de namen zoals omschreven kunnen wij niks.
Wilt u daarom uw vraag/klacht + ordernummer mailen naar: [email protected] zodat wij u te woord kunnen staan en u natuurlijk te kunnen helpen.
Wij horen graag van u!
Met vriendelijke groet,
Onetimedeal.nl
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Superdagdeal van Vergelijk.nl
@ Onetimedeal -
Mischien gewoon leveren wat besteld is?
Want, mensen laten betalen, niet leveren en vervolgens niet (meer) reageren klinkt als vooropgezette actie - zeker omdat er meerdere meldingen zijn.
Mensen die kort van lont zijn, of eerder belazerd, kunnen hiermee met redelijke kans op succes aangifte doen van internet.
Gratis tip: lees eens de mails, en beantwoord de telefoon - en handel - dat scheelt een hoop gezeur op forums als deze, en voorkomt negatieve meldingen in Google bijvoorbeeld.
Mischien gewoon leveren wat besteld is?
Want, mensen laten betalen, niet leveren en vervolgens niet (meer) reageren klinkt als vooropgezette actie - zeker omdat er meerdere meldingen zijn.
Mensen die kort van lont zijn, of eerder belazerd, kunnen hiermee met redelijke kans op succes aangifte doen van internet.
Gratis tip: lees eens de mails, en beantwoord de telefoon - en handel - dat scheelt een hoop gezeur op forums als deze, en voorkomt negatieve meldingen in Google bijvoorbeeld.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Superdagdeal van Vergelijk.nl
Gezien het feit dat nog niemand gereageerd heeft dat het opgelost is - en zich op het andere topic nog mensen melden - denk ik toch echt dat het met vergelijk.nl en aanbiedingsknaller - en in het verlengde 'onetimedeal' niet pluis is.
Als er mensen zijn bij wie het toch wel opgelost is - meld je dat dan ook even hier?
Als er mensen zijn bij wie het toch wel opgelost is - meld je dat dan ook even hier?
Re: Superdagdeal van Vergelijk.nl
Begin juli 2010 heb ik een bestelling geplaatst en thans, eind September 2010, heb ik tot op heden geen goederen of terugbetaling mogen ontvangen.
Inmiddels wel meerdere malen contact gezocht, maar tot een terugbetaling -ondanks beloofd- is het niet gekomen.
Na honderden, prima, bestellingen te hebben gedaan (bij diverse webwinkels) is dit de eerste keer dat ik het idee krijg dat de zaken hier niet goed worden afgehandeld.
Ik ben enorm teleurgesteld dat dit soort webwinkels hun zaken mogen en kunnen doorzetten in Nederland.
Inmiddels wel meerdere malen contact gezocht, maar tot een terugbetaling -ondanks beloofd- is het niet gekomen.
Na honderden, prima, bestellingen te hebben gedaan (bij diverse webwinkels) is dit de eerste keer dat ik het idee krijg dat de zaken hier niet goed worden afgehandeld.
Ik ben enorm teleurgesteld dat dit soort webwinkels hun zaken mogen en kunnen doorzetten in Nederland.
Re: Superdagdeal van Vergelijk.nl
Slechte ervaring: Op 17 mei iets besteld, na diverse (loze) beloften gevraagd om geld terug. Tot op heden niet. Ook geen reactie meer...
Advies: mijd deze website, hoe leuk de aanbieding ook!
Harry
Advies: mijd deze website, hoe leuk de aanbieding ook!
Harry
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Superdagdeal van Vergelijk.nl
Tijd om een laatste mail/fax te sturen - binnen 5 dagen geld terug, anders aangifte.harryeik schreef:Slechte ervaring: Op 17 mei iets besteld, na diverse (loze) beloften gevraagd om geld terug. Tot op heden niet. Ook geen reactie meer...
Advies: mijd deze website, hoe leuk de aanbieding ook!
Harry
Re: Superdagdeal van Vergelijk.nl
Op1 oktober heb ik via JouwAanbieding.nl een bestelling gedaan voor twee tegoedbonnen voor discorder.com
Tot op heden heb ik niets ontvangen en ook wordt er niet gereageerd op emails.
M.J. van Dijk Barendrecht
Tot op heden heb ik niets ontvangen en ook wordt er niet gereageerd op emails.
M.J. van Dijk Barendrecht
Re: Superdagdeal van Vergelijk.nl
Leest er nooit meer iemand voorwaarden voordat hij/zij maar in het wilde weg geld gaat betalen?Spoofey schreef:Op1 oktober heb ik via JouwAanbieding.nl een bestelling gedaan voor twee tegoedbonnen voor discorder.com
Tot op heden heb ik niets ontvangen en ook wordt er niet gereageerd op emails.
M.J. van Dijk Barendrecht
"JouwAanbieding.nl biedt een overzicht van de meest recente internetkoopjes en is niet verantwoordelijk voor garantie en/of verdere verkoopregelingen. Voor informatie over garantie, levering en betalingen verwijzen we je door naar de klantenservice van de betreffende webwinkel."
Gewoon een soort van aanbiedingen-Google dus. Zonde van je geld.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 feb 2012 23:34
Re: Superdagdeal van Vergelijk.nl
Ik heb helaas een zelfde ervaring nu met superdagdeal. 22 Januari een bestelling geplaatst, het zou binnen 7 dagen verzonden worden. Toen ik op de 7e dag nog geen bericht had ben ik gaan bellen. Het is voornamelijk eenrichtingsverkeer. Elke keer als ik bel beloven ze me terug te bellen (wat vervolgens niet gebeurd) en op de verschillende mails die ik gestuurd heb wordt niet geantwoord.
Vanavond kwam ik erachter dat ze van superdagdeal ook een facebookpagina hebben. Daar heb ik in het openbaar een berichtje op gepost waar meteen op geantwoord werd (op zaterdagavond!!). Mijn berichtje is van de openbare pagina verwijderd en ik moest nog maar een keertje een mailtje sturen met mijn gegevens (wat ik dus al 5 keer gedaan heb, het lijkt wel alsof ze me in de maling zitten te nemen!).
Ik heb inmiddels opgelicht op internet ingeschakeld. Ik wacht maandag nog af, als ik dan niets hoor van mijn bestelde en betaalde product of nog geen geld terug heb ga ik daar over tot een melding/aangifte bij de politie.
Ik hoop nog steeds dat ik er maandag met superdagdeal uit kan komen, maar de kosten van het bellen naar hun dure 0900-nummer en de onbeschoftheid om telkens te beloven te bellen/mailen en vervolgens niet doen breken me inmiddels een beetje op. Ik voel me in de maling genomen en opgelicht.
Vanavond kwam ik erachter dat ze van superdagdeal ook een facebookpagina hebben. Daar heb ik in het openbaar een berichtje op gepost waar meteen op geantwoord werd (op zaterdagavond!!). Mijn berichtje is van de openbare pagina verwijderd en ik moest nog maar een keertje een mailtje sturen met mijn gegevens (wat ik dus al 5 keer gedaan heb, het lijkt wel alsof ze me in de maling zitten te nemen!).
Ik heb inmiddels opgelicht op internet ingeschakeld. Ik wacht maandag nog af, als ik dan niets hoor van mijn bestelde en betaalde product of nog geen geld terug heb ga ik daar over tot een melding/aangifte bij de politie.
Ik hoop nog steeds dat ik er maandag met superdagdeal uit kan komen, maar de kosten van het bellen naar hun dure 0900-nummer en de onbeschoftheid om telkens te beloven te bellen/mailen en vervolgens niet doen breken me inmiddels een beetje op. Ik voel me in de maling genomen en opgelicht.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 13 sep 2012 18:47
Re: Superdagdeal van Vergelijk.nl
Ook ik had iets besteld bij superdagdeal, via mijn mobiele telefoon. Alhoewel er duidelijk een product werd geadverteerd, bleek uit de kleine lettertjes (die echt KLEIN zijn op een mobieltje) dat ik slechts een coupon had gekocht. Die coupon moest ik dan doore-mailen en pas dan zou ik mijn product krijgen. Uiteraard was de coupon maar beperkt houdbaar (5 dagen) en las ik de kleine lettertjes pas na 9...
Wie verzint dat nu??? Een product kopen, maar dan moet je na betaling nog speciaal een email sturen dat je het echt wilt hebben?? Vaaaag...
Dus een e-mail gestuurd naar de klantenservice. Geen reactie. Herhaling, herhaling en weer geen reactie :s Dus via PayPaly alvast een dispuut aangemaakt (product wijkt sterk af van geadverteerde: coupon wordt verder nergens genoemd).
Na 4 dagen geen reactie ben ik maar gaan googlen en wat ik daar zag... Ik was opgelicht! Verdorie! Met een .nl site nog wel! Bah. Zie ook hier: http://www.klacht.nl/superdagdeal-nl/ .
Dus begon ik gisteravond een facebook stalkactie waarin ik veelvuldig berichten plaatste met mijn gevoelens voor het bedrijf. Daarnaast heb ik vandaag de whois informatie opgevraagd en iedereen daaruit OOK een email gestuurd (aangifte doen, blaat blaat:).
En toeval of niet, zonder mijn e-mail te herhalen noch te wijzen op mijn tweets, kreeg ik een oplossing aangeboden via GoldenDeals.nl. Breno heeft de coupon-codes opnieuw aangemaakt en meteen maar verwerkt. Het product wordt alsnog verzonden. En daar wil ik dan wel op vertrouwen :)
De info's die ik heb verzameld / gekregen uit de e-mail van Breno...
Breno
Customer Support GoldenDeals.nl
Tel: +31 (0) 355 433 049
Kvk: 32111117
Email: [email protected] / [email protected]
Website: http://www.goldendeals.nl / http://www.superdagdeal.nl
https://twitter.com/SuperDagDeal
http://www.facebook.com/SuperDagDeal
Op Facebook (http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... id=1330756) meldde ene Henk dat ook hij het idee had dat het geen zuivere koffie leek. Ook hij kreeg vandaag ineens een email, na lang genegeerd te zijn... Toeval? Vooruit dan maar :>
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... comments=2
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... comments=3
Voor nu wacht ik het even af: voor anderen die dit lezen... Check zeker de kleine lettertjes! En maak je boos via social media - het kan helpen?
Vrede!
Devvie
~~~ [email protected] ~~~
Cuisvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore persevare
——
All spelling mistakes are my own and may only be distributed under the GNU General Public License! – (© 95-1 by Coredump; 2-012 by DevNullius)
EDIT: niet alle Facebooklinks geven de volledige opmerkingen weer. Hieronder een kopie:
"SuperDagDeal Dag Henk Berendsen, goed dat je het besteld hebt!Jammer dat je er meteen een oplichting gevoel bij hebt,wij gaan voor de super deals elke dag weer! Dus als je ons kantoor een keer wilt bezoeken om dat 'gevoel' van oplichting weg te nemen geen punt hoor! Energieweg 17 in Huizen zitten we!"
EDIT: en de whois-info:
Domain name superdagdeal.nl
Status active
Registrant Golden Experience B.V.
Administrative contact [email protected]
Registrar Net Ground B.V.
Laan van Ambacht 4
2631RJ NOOTDORP
Netherlands
Technical contact(s) [email protected]
Wie verzint dat nu??? Een product kopen, maar dan moet je na betaling nog speciaal een email sturen dat je het echt wilt hebben?? Vaaaag...
Dus een e-mail gestuurd naar de klantenservice. Geen reactie. Herhaling, herhaling en weer geen reactie :s Dus via PayPaly alvast een dispuut aangemaakt (product wijkt sterk af van geadverteerde: coupon wordt verder nergens genoemd).
Na 4 dagen geen reactie ben ik maar gaan googlen en wat ik daar zag... Ik was opgelicht! Verdorie! Met een .nl site nog wel! Bah. Zie ook hier: http://www.klacht.nl/superdagdeal-nl/ .
Dus begon ik gisteravond een facebook stalkactie waarin ik veelvuldig berichten plaatste met mijn gevoelens voor het bedrijf. Daarnaast heb ik vandaag de whois informatie opgevraagd en iedereen daaruit OOK een email gestuurd (aangifte doen, blaat blaat:).
En toeval of niet, zonder mijn e-mail te herhalen noch te wijzen op mijn tweets, kreeg ik een oplossing aangeboden via GoldenDeals.nl. Breno heeft de coupon-codes opnieuw aangemaakt en meteen maar verwerkt. Het product wordt alsnog verzonden. En daar wil ik dan wel op vertrouwen :)
De info's die ik heb verzameld / gekregen uit de e-mail van Breno...
Breno
Customer Support GoldenDeals.nl
Tel: +31 (0) 355 433 049
Kvk: 32111117
Email: [email protected] / [email protected]
Website: http://www.goldendeals.nl / http://www.superdagdeal.nl
https://twitter.com/SuperDagDeal
http://www.facebook.com/SuperDagDeal
Op Facebook (http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... id=1330756) meldde ene Henk dat ook hij het idee had dat het geen zuivere koffie leek. Ook hij kreeg vandaag ineens een email, na lang genegeerd te zijn... Toeval? Vooruit dan maar :>
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... comments=2
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... comments=3
Voor nu wacht ik het even af: voor anderen die dit lezen... Check zeker de kleine lettertjes! En maak je boos via social media - het kan helpen?
Vrede!
Devvie
~~~ [email protected] ~~~
Cuisvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore persevare
——
All spelling mistakes are my own and may only be distributed under the GNU General Public License! – (© 95-1 by Coredump; 2-012 by DevNullius)
EDIT: niet alle Facebooklinks geven de volledige opmerkingen weer. Hieronder een kopie:
"SuperDagDeal Dag Henk Berendsen, goed dat je het besteld hebt!Jammer dat je er meteen een oplichting gevoel bij hebt,wij gaan voor de super deals elke dag weer! Dus als je ons kantoor een keer wilt bezoeken om dat 'gevoel' van oplichting weg te nemen geen punt hoor! Energieweg 17 in Huizen zitten we!"
EDIT: en de whois-info:
Domain name superdagdeal.nl
Status active
Registrant Golden Experience B.V.
Administrative contact [email protected]
Registrar Net Ground B.V.
Laan van Ambacht 4
2631RJ NOOTDORP
Netherlands
Technical contact(s) [email protected]
Re: Superdagdeal van Vergelijk.nl
Dat is waarschijnlijk een juridische truuc. Je koopt bij het bedrijf een voucher en die ontvang je meteen. Je kunt dus het bedrijf niet in gebreke stellen: je hebt immers direct onvangen wat je gekocht hebt.devnullius schreef:Wie verzint dat nu??? Een product kopen, maar dan moet je na betaling nog speciaal een email sturen dat je het echt wilt hebben?? Vaaaag...
Internet staat bol met klachten over dit bedrijf. Het is een malafide organisatie die geen enkele moeite doet om geschillen op te lossen. Ze incasseren je geld en leveren niets, veel te laat of ze leveren goedkoop Chinees namaakspul. Gewoon wegblijven van die site.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 13 sep 2012 18:47
Re: Superdagdeal van Vergelijk.nl
Update... Dat verdienen ze ook wel :)
Het lijkt erop dat klantenservice geen hoge prioriteit heeft. E-mails blijven gerust een week of langer onbeantwoord. MAAR reageren op hun Facebook pagina geeft wel instant-reactie - vooral als je klaagt :>
En zodoende heb ik dus, na wat klagen en mopperen op Facebook, ineens heeeeel snel mijn bestelling ontvangen (en ineens werden ook mijn e-mails beantwoord).
DUS: het bedrijf wil je niet echt oplichten, maar werkt met een lage bezetting en de administratie is een rommeltje...
Peace!
Het lijkt erop dat klantenservice geen hoge prioriteit heeft. E-mails blijven gerust een week of langer onbeantwoord. MAAR reageren op hun Facebook pagina geeft wel instant-reactie - vooral als je klaagt :>
En zodoende heb ik dus, na wat klagen en mopperen op Facebook, ineens heeeeel snel mijn bestelling ontvangen (en ineens werden ook mijn e-mails beantwoord).
DUS: het bedrijf wil je niet echt oplichten, maar werkt met een lage bezetting en de administratie is een rommeltje...
Peace!
Re: Superdagdeal van Vergelijk.nl
Ook ik heb een vergelijkbare situatie met Goldendeals meegemaakt. Bij telefonisch contact werden herhaaldelijk beloftes gemaakt om het geld retour te sturen, maar deze werden nooit nagekomen. Het maakt hierbij niet uit of ik vriendelijk informeerde of (na uitblijven succes) dreigde met rechtelijke stappen. Dit is wat bij mij uiteindelijk heeft gewerkt:
- de gesprekken heb ik opgenomen (zijn handige apps voor als je een smartphone hebt)
- vervolgens heb ik goldendeals een aangetekende brief gestuurd waarin ik ze een uiterste betaaldatum heb gegeven waarna ik ze in gebreke zou stellen en dus rechtelijke stappen zou ondernemen (op hun verhaalbaar als je wint)
- In de brief heb ik specifiek aangegeven dat ik opgenomen gesprekken heb waaruit blijkt dat ze hun beloftes niet nakomen (deze zijn overigens ook bruikbaar bij de katonrechter mocht het zo ver komen)
Vervolgens kreeg ik heel netjes het geld overgemaakt, zonder enige vorm van excuses overigens.
Succes
- de gesprekken heb ik opgenomen (zijn handige apps voor als je een smartphone hebt)
- vervolgens heb ik goldendeals een aangetekende brief gestuurd waarin ik ze een uiterste betaaldatum heb gegeven waarna ik ze in gebreke zou stellen en dus rechtelijke stappen zou ondernemen (op hun verhaalbaar als je wint)
- In de brief heb ik specifiek aangegeven dat ik opgenomen gesprekken heb waaruit blijkt dat ze hun beloftes niet nakomen (deze zijn overigens ook bruikbaar bij de katonrechter mocht het zo ver komen)
Vervolgens kreeg ik heel netjes het geld overgemaakt, zonder enige vorm van excuses overigens.
Succes
Re: Superdagdeal van Vergelijk.nl
Ook ik ben er bij deze mensen helas ingestonken. Voor de vakantie zag ik eind maart een leuke dashboard camera. Om te kijken of dit wat was besloot ik het ding te bestellen. Levertijd 15 werkdagen. U snapt, na 15 werkdagen geen camera of bericht van uitstel levering. Daarop heb ik gemaild en kreeg het bericht terug dat de camera was besteld en het weer 15 dagen zou duren. Dit vond ik niet acceptabel, dus besloot ik te bellen. Helaas kon men er niets aan doen, ik moest maar wachten. Na 15 dagen uiteraard nog steeds niets ontvangen. Dus maar weer gemaild, dit keer zonder reactie. Daarop heb ik de telefoon maar weer gepakt. De man aan de andere kant kon me niet verder helpen. Hij kon me niet zeggen wie de camera moest leveren, maar zou ze wel mailen Een afschrift van die mail kon ik niet krijgen. De accountmanager was er zogenaamd niet. Men zou er alles aan doen om er voor te zorgen dat ik het bestelde geleverd zou krijgen. U snapt, tot op de dag van vandaag nog niets ontvangen. Geen mailtje, geen camera. Nu heb ik mijn geld maar terug gevraagd, maar betwijfel of dat nog gaat gebeuren.
Zoals al eerder hier gemeld, mensen, blijf ver van deze malafide club vandaan, hoe leuk de aanbieding ook mag zijn.
Zoals al eerder hier gemeld, mensen, blijf ver van deze malafide club vandaan, hoe leuk de aanbieding ook mag zijn.
Re: Superdagdeal van Vergelijk.nl
Op het moment dat binnen 30 dagen niet is geleverd dan heb je in principe automatisch recht op je geld terug, ingebreke stellen hoeft dan niet eens.
Gewoon nog een keer aanmanen en een nieuwe, laatste termijn noemen en vervolgens naar de rechter ermee lijkt mij.
Gewoon nog een keer aanmanen en een nieuwe, laatste termijn noemen en vervolgens naar de rechter ermee lijkt mij.