LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verhuizing doorgeven bij KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jokiepokie

Verhuizing doorgeven bij KPN

Ongelezen bericht door jokiepokie »

Ik heb een internet + bellen abonnement bij KPN. Omdat ik over een maand ga verhuizen, wilde ik een verhuizing doorgeven. Hiervoor werd ik keurig teruggebeld door iemand van de klantenservice, maar zij vertelde mij dat ze bij KPN geen verhuizing kunnen verwerken omdat er nog een wijziging in de abonnement loopt,
Deze wijziging heb ik echter niet doorgegeven.
Nu moet ik 2 weken wachten om weer aan KPN de verhuizing door te geven en dan duurt het nog 20 werkdagen voordat de wijziging kan in gaan. Dat is dus 6 weken..
Ik vind dit echt heel raar, zeker omdat ik de abonnementswijziging niet heb doorgegven. Volgens de mevrouw van de klantenservice kan ik wel een klacht indienen, maar dat duurt dan wel weer een tijd voor dat die is afgehandeld.

Wat kan ik nu het beste doen, om er voor te zorgen dat ik op tijd internet en telefoon in mijn nieuwe huis heb?

Guardian72
Contacteer:

Re: Verhuizing doorgeven bij KPN

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Schriftelijk (Fax, mail) je wijziging doorgeven.
Duidelijk klantnummer, datum van ingang (mag in een groter lettertype) en nieuwe adres/aansluitadres doorgeven.

Vermeld ook dat na telefonisch contact men heeft gezegd dat er een wijziging staat, maar dat jij hier niets van weet, en dat je ook recentelijk geen opdracht hebt gegeven - en dat de wijziging daarom geen gevolgen mag hebben voor de verhuisdatum.

Geef aan dat je erop rekent dat alles goed komt, en indien het niet lukt, dat zij dan binnen 3 werkdagen contact met je dienen op te nemen met reden waarom.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Wat kan ik nu het beste doen, om er voor te zorgen dat ik op tijd internet en telefoon in mijn nieuwe huis heb?
eerst opzeggen en dan weer laten aansluiten schijnt goedkoper te zijn.

jokiepokie

Ongelezen bericht door jokiepokie »

maar dan kan ik dus niet mijn oude telefoonnummer houden...

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

jokiepokie schreef:maar dan kan ik dus niet mijn oude telefoonnummer houden...

nee dat klopt tenzij je een andere provider neemt.

Gesloten