In het begin zat ik daar vreemd tegenaan te kijken..afgezien van normale storingen van 40-50 keer per week had ik tot die tijd een redelijke verbinding met mijn goedkoopste abbootje, ...ok, online spelen of zijn moet je gewoon niet doen want daarvoor was en is er altijd te veel storing geweest.
Sinds kort echter is het aantal storingen met een veelvoud toegenomen...eigenlijk is internet onbruikbaar voor mij...heb nu ongeveer 200-300 storinkjes per dag omdat het internetsignaal korte of langere tijd gewoon wegvalt, met name in de weekenden is het erg, vreemd als je bedenkt dat er dan geen of weinig zakelijk internetverkeer is....
De wachttijden voor een pagina te laden zijn ook flink toegenomen (als internet het doet tenminste, mijn cursor is vaker "rond" dan dat het op een pijltje lijkt)
Ben al terug gegaan naar de winkel en daar is de ontvangst prima, maar ja die hebben dan ook een "zwaardere abbo" , bij een kennis van mij is de ontvangst ook goed, alles werkt, zelfs online zijn is geen probleem. (ook een duurdere abbo)
Wat ik dus vermoed is dat Ziggo alle instap-abbonementen bewust äfknijpt, zodat iedereen eigenlijk gedwongen wordt om over te stappen naar een stabieler (lees duurder) abbonement.
Daarom is waarschijnlijk ook de reclame-campagne in de media gestart...

Mijn vraag is dan ook

Zijn er nog meer mensen die dit hebben meegemaakt?