kwestie van ff kijken via google en de pagina's vliegen je om de oren.
maar oké, hier is wel wat tegen te doen.
de bakken zijn sinds augustus 2010 maar 2x bakken gereinigd.Ik ben er ook ingetrapt.
Vrolijke jongelui aan de deur met een goed verhaal.
Augustus 2010 ingestapt. Inmiddels is de gft bak 2 x gereinigd de grijze kliko nooit.
Schriftelijk beklag doen heeft ook geen zin. Alleen antwoord in de zin van "u moet ons in de gelegenheid stellen onze fouten te herstellen" !
Hierna nooit meer iets gezien of gehoord. Vandaag weer gebeld voor de bevestiging van de opzegging.
Ben benieuwd.
Naar mijn betaalde geld kan ik natuurlijk fluiten. Enfin, weer een goede duurbetaalde les om niets aan de deur af te nemen
volgens hun moet je ze de kans geven hun fout te herstellen.
ze hebben hier lang genoeg over gedaan en die fout kunnen ze niet herstellen.
de enige manier om te herstellen is om je bakken 8 maanden lang gratis te reinigen.
dit gaan ze niet doen.
schrijf ze een brief waarin je aangeeft een compensatie voor die 8 maanden eist.
dit door dus die maanden gratis reinigen of je geld voor die maanden terug.
indien ze hier niet mee akkoord gaan wordt het contract per direct verbroken wegens wanprestatie.
willen ze hier niet mee instemmen kun je ze mededelen dat je een incassobureau zult inschakelen om het betaalde terug te eisen.
desnoods zul je een rechtszaak tegen ze aanspannen en daarbij mededelen dat alle gemaakte kosten voor hun rekening zullen komen.
indien geen reactie binnen 14 dagen beschouw je de brief als akkoord en komt het contract te vervallen en hebben ze 5 werkdagen de tijd het teveel betaalde terug te storten op jou reknr.
dit geld natuurlijk ook voor rwjblom. en alle toekomstige klachten.