LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] coca cola spaaractie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
dzjimbo
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 jun 2011 20:52

coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door dzjimbo »

Begin April is Coca Cola gestart met een spaaractie voor diverse limited edition artikelen.
Nu heb ik op 28 April(3 weken nadat de aktie begonnen is) een bestelling gedaan voor een mini koelkast en daar 150 codes en €9.95 voor betaald.
het is nu 8 juni en ik heb nog steeds niks ontvangen.Ik heb wel diverse mailtjes weggedaan en daar ook het volgende bericht op gehad:

Bedankt voor uw bericht over de Coca-Cola actie.

Door het overweldigende succes van de actie en het grote aantal bestellingen die wij momenteel ontvangen kan het zijn dat de levering van uw bestelling wat langer op zich laat wachten.
Om iedereen een kans te geven de specials zoals de mini koelkast en de platenspelers te bestellen wordt er elke keer
een aantal geleverd.

Momenteel wordt er hard aan gewerkt om de bestelde artikelen zo snel mogelijk te leveren.

Graag zouden wij u vriendelijk willen verzoeken om enig geduld.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Karin
Het Coca-Cola actie team

Nu vraag ik mij af of er meer mensen zijn die dit meemaken,het kan toch niet zo zijn dat de 1600 minikoelkasten binnen 3 weken al weg zijn.

NellieL
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2011 20:20

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door NellieL »

Dit is een hele slechte reclame voor Coca-Cola. Ik heb ook zo'n ervaring met een tas die meteen is besteld zodra die te bestellen was. Ik wacht al bijna 6 weken, belachelijk. Levertijd zou binnen 30 dagen zijn (vind ik al lang), je moet wel direkt betalen als je besteld en annuleren kan niet. Je kan alleen e-mails sturen, daarop krijg je dan een standaard antwoord dat door de overweldigende belangstelling de levertijd wat langer is. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar.

RTHRTH
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jun 2011 22:55

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door RTHRTH »

Bij mij hetzelfde en nog "erger". Ik heb op 5 mei besteld en betaald. Gelukkig alleen de verzend kosten en de items met de punten. Ik wacht ook nog steeds op de artikelen en als ik ze benader via de coca cola boutique vragen, dan krijg ik idd het standaard antwoord dat vanwege de grote toeloop het langer duurt.

Is 30 dagen dan nog niet lang genoeg?

Tevens staan als ik inlog al mijn punten op 000. Dit terwijl ik er minimaal 23 zou over moeten hebben. Ook kan ik geen punten meer sparen. Als ik een code ingeef zegt ie wel code oke, maar vervolgens blijft de teller gewoon op 000.

Ik vind dit een heel slechte actie van Coca-Cola. Tevens vind ik het dat ze het dan slecht ingeschat hebben. Dachten ze soms dat er maar 20 man zou meedoen aan de actie??

Ik heb zojuist toch maar weer gemaild en gevraagd om een persoonlijk antwoord. Ik ben benieuwd wat ik deze keer te horen krijg.

Deze kreeg ik al eerder binnen:

Bedankt voor uw bericht over de Coca-Cola actie.

Bestelde items worden in principe binnen 30 dagen afgeleverd. Sommige collector’s items zijn echter niet direct beschikbaar. Daarom kan het soms wat langer duren. Als dit het geval is bij een bepaald item, wordt dat altijd duidelijk aangegeven.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Marc

Het Coca-Cola actie team



Bedankt voor uw bericht over de Coca-Cola actie.

Wegens drukte is het mogelijk dat de levertijd iets uitloopt. Hier kunnen we helaas geen indicatie van geven. Feit is natuurlijk dat u hebt betaald hebt, dus uw bestelling zal z.s.m. geleverd worden. Wij vragen u vriendelijk om enig geduld.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Noor
Het Coca-Cola actie team

dzjimbo
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 jun 2011 20:52

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door dzjimbo »

Ik kreeg vandaag de volgende mail:
Beste ,

Leuk dat je deelneemt aan het spaarprogramma van de Coca-Cola 125 jaar Boutique via ...... Graag willen we je er op attenderen dat het einde van de actieperiode in zicht komt.

Door de vele enthousiaste reacties is er grote vraag ontstaan naar de producten en bepaalde artikelen raken momenteel uitverkocht. Coca-Cola heeft inmiddels artikelen bijbesteld, op basis van het bestelgedrag tot nu toe, om zoveel mogelijk aan de vraag te voldoen. Echter blijft het principe ‘OP=OP’ gelden. Dus, hoe eerder je de reeds gespaarde codes verzilvert hoe meer keuze je zal hebben. Het is nog wel gewoon mogelijk om je codes in te zetten om een reis naar Atlanta te winnen, je mag zo vaak meedoen als je wilt.

Met vriendelijke groet,
Het Coca-Cola team

Dat ze eerst maar eens de bestelde artikelen afleveren,wacht er al bijna 2 maanden op.

RTHRTH
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jun 2011 22:55

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door RTHRTH »

Ja, ik kreeg dezelfde mail.
Ben benieuwd wanneer alles binnen gaat komen. Mijn hoop is al lichtelijk vervlogen. Ik zit inmiddels al 6 weken te wachten.

RTHRTH
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jun 2011 22:55

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door RTHRTH »

Het is ongelooflijk.
Van de week schreef ik dat ik voor de zoveelste keer weer een mail had gestuurd met de vraag waar mijn levering blijft. Deze keer kreeg ik geen antwoord meer. Maar tot mijn grote schrik bracht TNT vandaag het pakje met de 2 artikelen waar ik bijna 7 weken op heb zitten wachten.

Ik heb nog niet gecheckt of mijn punten weer terug zijn.

willemijn wormser
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2011 20:29

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door willemijn wormser »

Dat de levertijd enigsinds uitloopt ...
Ik dacht eigenlijk meer klachten tegen te komen .. dan zijn wij dus de pechvogels.

Ik persoonlijk denk dat ze geen rekening hebben gehouden met al die luitjes die in de supermarkt werken en dus bij het leeggoed alle doppen kunnen meenemen..

Mijn bestelling is gedaan op 6 mei en heb tot op heden ook niks mogen ontvangen.
Nog een paar dagen ga ik op vakantie en ligt de bestelling dus op het postkantoor.
Waar ik van baal is dat ik nu zaken moet gaan regelen zodat iemand anders mijn pakket op mag gaan halen :-(

Ik wacht nu dus al 50 dagen ipv 30. Dat mailtje even geduld maakt me dus kwaad.

RTHRTH
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jun 2011 22:55

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door RTHRTH »

Ja het verbaast mij ook wel dat er niet meer klachten zijn. Nou gelukkig maar voor de anderen.

Mijn punten heb ik inmiddels ook "terug" Alleen nu is alles uitverkocht, dus ik kan niet eens meer iets bestellen mocht ik dat nog willen....

BlisterAMG
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 jun 2011 01:13

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door BlisterAMG »

Ik vind het ook schandalig. Een tijdlang heeft er op de site de vermelding gestaan "momenteel uitverkocht" bij de koelkast. Dat impliceert mijns inziens dat na een tijdje het weer beschikbaar zou komen, waarom zou je anders er "momenteel" voor zetten. Inmiddels heb ik een mail gehad van coca cola die zegt dat ze niet meer terugkomen. Op een tweede bericht die ik gestuurd heb, geven ze geen antwoord meer. Erg jammer voor een groot bedrijf als Coca Cola. 150 punten voor niets gespaard...

EdwinnR
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jun 2011 11:00

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door EdwinnR »

Misschien een idee om met z'n allen iets tegen Coca Cola te doen?

SuuSs
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 aug 2010 15:21

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door SuuSs »

Het lijkt mij een heel goed idee om iets tegen coca cola te beginnen. Hopelijk wil radar ons helpen.
Hier mijn verhaal;

Mijn broertje is helemaal gek van Coca Cola, zijn kamer staat vol met heel veel cola spullen, het is net een klein museum. Ook hij ging helemaal wild op deze actie, is als een gek gaan sparen voor de LP speler. Mijn broertje lijdt aan de autisme verwante stoornis PDD-NOS en heeft iedereen in de buurt, in de familie en in onze vriendenkring aangezet tot sparen.
Iemand met autisme kan niet goed tegen onverwachte situaties, en al helemaal niet op het moment dat ze hier heel erg mee bezig zijn geweest. Hij is op dit moment dus ook ontroostbaar dat alle artikelen uit de coca cola boutique uitverkocht zijn. Zeker omdat er in de reclame en op de fles nooit gestaan heeft op=op! Ik vind dan ook dat Coca Cola alle benadeelden tegemoet moet komen met de bestelde artikelen of de artikelen die mensen nog willen bestellen.
Het kan niet zijn dat ALLES al op is, voor het einde van de actie ook maar iets in de buurt komt.

Misschien kunnen we allemaal een brief schrijven naar Radar en Coca Cola?

deborah1989
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jun 2011 20:44

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door deborah1989 »

Ik heb precies hetzelfde probleem, ik op het moment dat de coca cola mini koelkast verkrijgbaar was (op 10 mei), meteen besteld. Ik had de minimale aantal codes (24 codes) ingeleverd en derest (€ 167,45 incl. verzendkosten) bijbetaald. Ik heb nog geen 30 dagen later ook 2 tassen besteld van de overige codes, als verrassing voor mijn twee jongere zusjes. Hiervoor heb ik alleen de verzendkosten moeten betalen.

Echt belachelijk dat deze items er nog steeds niet zijn. Ik wacht nu al zo'n 50 dagen op de items. En inderdaad, ook ik krijg iedere keer een standaard reactie van de coca cola boutique, als ik een email stuur. Ik en mijn vriend hebben er nu erg veel spijt van dat we aan deze actie hebben meegedaan. Ik had er nog een beetje vertrouwen in dat de items nog snel geleverd zullen worden, maar nu ik dit allemaal gelezen heb op deze forum, is ook mijn vertrouwen hierin weg.

Ik ben ook behoorlijk pissig over het feit, dat je de coca cola boutique niet eens kan bellen. Ik ben ook erg bang dat ik mijn geld nooit meer terug krijg. Ik doe echt nooit meer mee aan dit soort acties!

mdriessen
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2011 13:24

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door mdriessen »

4 weken gelden heb ik die minikoelkast besteld, hier kreeg ik geen orderbevestiging van. Na 3 emails te hebben gestuurd kreeg ik, terwijl ik om een persoonlijke reactie had gevraagd, steeds de volgende reactie terug:

''Bedankt voor uw bericht over de Coca-Cola actie.
We zullen e.e.a. moeten nakijken alvorens wij u antwoord kunnen geven op uw vraag.Wij verzoeken u vriendelijk om nog enig geduld.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
Harry
Het Coca-Cola actie team''

Vandaag heb ik coca-cola zelf gebeld. Het schijnt dat mijn bestelling helemaal niet correct is aangekomen, terwijl de kosten wel van mijn rekening zijn geincasseerd.
De mevrouw zou het voor mij 'uit laten zoeken'

Dus als je een antwoord wil hebben op je vraag zou ik je aanraden om gewoon het hoofdkantoor op te bellen, want van die emails wordt je niets wijzer.
010-2455400

deborah1989
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jun 2011 20:44

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door deborah1989 »

Dankje voor de tip. Ik heb meteen gebeld, mijn bestellingen zijn gelukkig wel goed verwerkt en het is mij verzekerd dat ik ze binnenkort wel ontvangt, maar de exacte datum is niet bekend. Ik heb er weer meer vertrouwen in.

EdwinnR
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jun 2011 11:00

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door EdwinnR »

SuuSs schreef:Het lijkt mij een heel goed idee om iets tegen coca cola te beginnen. Hopelijk wil radar ons helpen.
Hier mijn verhaal;

Mijn broertje is helemaal gek van Coca Cola, zijn kamer staat vol met heel veel cola spullen, het is net een klein museum. Ook hij ging helemaal wild op deze actie, is als een gek gaan sparen voor de LP speler. Mijn broertje lijdt aan de autisme verwante stoornis PDD-NOS en heeft iedereen in de buurt, in de familie en in onze vriendenkring aangezet tot sparen.
Iemand met autisme kan niet goed tegen onverwachte situaties, en al helemaal niet op het moment dat ze hier heel erg mee bezig zijn geweest. Hij is op dit moment dus ook ontroostbaar dat alle artikelen uit de coca cola boutique uitverkocht zijn. Zeker omdat er in de reclame en op de fles nooit gestaan heeft op=op! Ik vind dan ook dat Coca Cola alle benadeelden tegemoet moet komen met de bestelde artikelen of de artikelen die mensen nog willen bestellen.
Het kan niet zijn dat ALLES al op is, voor het einde van de actie ook maar iets in de buurt komt.

Misschien kunnen we allemaal een brief schrijven naar Radar en Coca Cola?
Het is gewoon heel simpel, alles is op, maar daar kunnen ze heel makkelijk wat aan doen namelijk gewoon de artikelen bijbestellen. Maar dit wil Coca Cola gewoon niet. Het lijkt me een prima plan om gedupeerden te verzamelen en dan richting Radar te stappen.

jhjvanzundert
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2011 16:28

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door jhjvanzundert »

Ook wij hebben 150 codes gespaard (voor de mini-koelkast) voor niets.
Dacht dat er een limiet op het aantal artikelen stond die je kon bestellen. (Per item slechts 1 per persoon/adres met een maximaal van 5 items als ik het me goed herinner)
Hoe kan 1 persoon dan op Marktplaats adverteren 9 mini-koelkasten beschikbaar te hebben voor verkoop.
Coca-Cola reageert alleen met standaard bla bla.
Dus wanneer er gezamelijk iets wordt ondernomen, ik doe mee!!!

RTHRTH
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jun 2011 22:55

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door RTHRTH »

Djimbo, Al iets verder??

jeffbob
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2011 19:46

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door jeffbob »

Een goed idee om iets er tegen te doen.
Ik heb ook lang gespaard voor de mini koelkast.
En dan.. Uitverkocht!
Belachelijk.
Mijn steun hebben jullie zeker!

Wolfraam
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jun 2011 20:15

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door Wolfraam »

ik sluit me bij iedereen aan, heb dus ook lang moeten sparen voor de mini koelkast en heb nu 86 codes gespaard en dus ook voor niets! uitverkocht.

Ik vind het een lekkermakerij, leuke hebe dingetjes die de mensen willen hebben en tja,, eenmalig en wat dacht je 150 codes en je krijgt de mini koelkast GRATIS?
Heb je wat minder codes dan per code "1,75 bij betalen tenmiste als ik het goed heb het staat nu namelijk niet meer op cocacola Boutique Shop te lezen"

Kan dus ook de spaarcodes inzetten op "speel mee & win" 1 code per keer.
Vraag me dus af hoeveel mensen dit winnen! :wink:


Mini koelkast

Spaar voor dit coole retro gadget! Dit collector's item is ideaal voor gebruik onderweg. Hij heeft zelfs een handige draaggreep. LET OP: Door de grote hoeveelheid bestellingen heeft dit artikel tijdelijk een langere levertijd.Ook voor dit artikel geldt: OP=OP.
Inhoud: 15 liter / 22 blikjes van 0,33 L
Afmeting: 40 cm x 35,2 cm x 49 cm.
Werkt zowel op 12 V als op 230 V
150 Codes
Minimaal aantal codes nodig 24
Uitverkocht :(

kooskoekedoos
Berichten: 135
Lid geworden op: 28 jun 2010 12:21

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door kooskoekedoos »

Coca cola heeft altijd, en heel duidelijk, vanaf het begin van de actie gecommuniceerd dat voor alle producten de bekende op=op regel zou gelden.
Daarnaast is er tussentijds nogmaals gemaild met de waarschuwing dat de producten erg hard gingen. Zijn tussentijds de producten die uitverkocht waren nog een keer aangevuld, en is toen weer heel duidelijk overal gezegd dat dit echt de laatste keer was. 2 weken later begon de boutique toen echt leeg te raken, en nu is dan (bijna) alles op.

De verontwaardige reacties hierover vind ik dan ook maar gezeur. Zou ook niet te veel energie steken in "iets" beginnen tegen coca-cola.

Wat betreft de levertijden en de informatieverstrekking mbt tot deze moet ik ook zeggen dat het hier gebrekkig is verlopen. Ik heb mijn bestelling geplaatst toen de actie 2 weken oud was, en pas deze week iets binnen gekregen. Ik denk dat de actie daarin te populair is geweest en coca cola die niet goed heeft ingeschat. Wees iig niet bang dat je je geld niet meer terugziet, je krijgt de producten echt wel.

En die marktplaats types halen mij het bloed onder de nagels vandaag. Het zou mooi zijn als iedereen ze eens een keer links liet liggen, en ze lekker liet zitten met hun 10 koelkasten of concertkaartjes e.d.

Gesloten