LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rabo neemt lening over maar laat lening bestaan bij ABN
Rabo neemt lening over maar laat lening bestaan bij ABN
Iemand?
Heb een PL afgesloten bij de Rabobank, daar boden zij mij aan om de krediet van de ABN over te nemen. Dat wilde ik graag want aan het krediet kwam geen eind.
Rabobank lost vervolgens het krediet in en stort het restant van de PL op rekening.
Plots kom ik zonder werk te zitten en kom erachter dat het krediet van de ABN nog bestaat en opneembaar is, uit wanhoop heb ik dit ook opgenomen.
Nu vind ik persoonlijk dat Rabobank gedeeltelijk verwijtbaar is daar de opzet was om het krediet niet meer te laten bestaan. Zij hebben mij blootgesteld aan dit risico.
Laatst het PL contract nagekeken, hier staat niets in over krediet overnemen maar dat is het 1e wat zij met dat geld hebben gedaan.
Iemand soms suggesties of een routebewijzering?
Alvast bedankt voor jullie aandacht
Heb een PL afgesloten bij de Rabobank, daar boden zij mij aan om de krediet van de ABN over te nemen. Dat wilde ik graag want aan het krediet kwam geen eind.
Rabobank lost vervolgens het krediet in en stort het restant van de PL op rekening.
Plots kom ik zonder werk te zitten en kom erachter dat het krediet van de ABN nog bestaat en opneembaar is, uit wanhoop heb ik dit ook opgenomen.
Nu vind ik persoonlijk dat Rabobank gedeeltelijk verwijtbaar is daar de opzet was om het krediet niet meer te laten bestaan. Zij hebben mij blootgesteld aan dit risico.
Laatst het PL contract nagekeken, hier staat niets in over krediet overnemen maar dat is het 1e wat zij met dat geld hebben gedaan.
Iemand soms suggesties of een routebewijzering?
Alvast bedankt voor jullie aandacht
-
Re: Rabo neemt lening over maar laat lening bestaan bij ABN
Nou heb je dus een hoop geld en 2 leningen de ABN-Amro zal het geld wel terugvorderen lijkt mij. Dubbele lasten en geen baan
-
Kom nu toch.Nu vind ik persoonlijk dat Rabobank gedeeltelijk verwijtbaar is daar de opzet was om het krediet niet meer te laten bestaan. Zij hebben mij blootgesteld aan dit risico.
Je hebt gewoon zelf twee keer geld opgenomen, en nu probeer je iemand anders de schuld te geven...
Dag Forumleden,
graag niet zo kort door de bocht.
Heb fulltime werk en de schuld is voor 90% ingelost.
Ik geef hier niemand de schuld maar ik suggereer naar gedeeltelijk verwijtbaarheid.
Er bestaat toch zoiets als beschermingsplicht consument?
Was in de veronderstelling dat men op dit forum elkaar op weg helpt.
Maar ja, spuitelfen hou je altijd.
graag niet zo kort door de bocht.
Heb fulltime werk en de schuld is voor 90% ingelost.
Ik geef hier niemand de schuld maar ik suggereer naar gedeeltelijk verwijtbaarheid.
Er bestaat toch zoiets als beschermingsplicht consument?
Was in de veronderstelling dat men op dit forum elkaar op weg helpt.
Maar ja, spuitelfen hou je altijd.
-
En oplichters ookMaar ja, spuitelfen hou je altijd.
-
is dit topic serieus????
Serieus?
Je heb geen poten om op te staan,terug zul je betalen.
Eigenlijke zouden sommige mensen gewoon onder curatelen moeten.
Je heb geen poten om op te staan,terug zul je betalen.
Eigenlijke zouden sommige mensen gewoon onder curatelen moeten.
Je mag hier nooit zeggen dat iemand gek is, dus dat doe ik dan ook niet
Man man, wat een topic....een slot er op en de sleutel heeeeeeeeel ver weg gooien !
Yep in de Noordzee ofzo
Nou ja zeg......ook nog de Rabo de schuld in de schoenen proberen te schuiven terwijl je zelf weer geld hebt opgenomen.
Het wordt met de dag gekker...
Het wordt met de dag gekker...
Ik vind dat beide banken alles moeten kwijtschelden.
De rabo kan niet zomaar voor jou en buiten jou om een lening bij AA opheffen.Ze kunnen alleen het geld op die rekening storten, het opheffen zul je zelf moeten doen.
Onzin, de TS treft geen blaam en alle bedrijven zijn oplichters! Je weet toch?kweenie schreef:De rabo kan niet zomaar voor jou en buiten jou om een lening bij AA opheffen.Ze kunnen alleen het geld op die rekening storten, het opheffen zul je zelf moeten doen.
Er wordt hier gesproken over een krediet bij de ABN en een p.l. bij de Rabo; welnu op doorlopende kredieten mag ten alle tijde onbeperkt boetevrij geheel- of gedeeltelijk worden afgelost. TS had beter op zijn maandoverzicht van ABN moeten kijken en controleren of het bedrag dat Rabo namens hem heeft gestort voldoende is dat krediet (na de laatste renteverrekening) op 0 te brengen. Zodra dat krediet dan op 0 staat moet hij zelf de ABN schriftelijk laten weten van dat krediet geen gebruik meer te willen maken en te verzoeken dit krediet als algeheel afgelost te laten registreren bij het BKR.
That's the set up of those matters.
Rabo heeft hem dat vast wel bij het verstrekken van de p.l. verteld.
Wil je een p.l. algeheel aflossen dan is vrijwel altijd een boete verschuldigd, dus vraag altijd vooraf een aflosnota, voordat op enig moment blijkt dat je je behoorlijk in de vingers snijdt.
That's the set up of those matters.
Rabo heeft hem dat vast wel bij het verstrekken van de p.l. verteld.
Wil je een p.l. algeheel aflossen dan is vrijwel altijd een boete verschuldigd, dus vraag altijd vooraf een aflosnota, voordat op enig moment blijkt dat je je behoorlijk in de vingers snijdt.
Laatst gewijzigd door courier op 29 jun 2011 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Je hebt toch echt zelf gebruik gemaakt van het doorlopend krediet. Op het moment dat je het nodig had was je dr blij mee. Dan moet je niet gaan klagen als je het terug moet betalen.
Maar ik snap dat je baalt dat er een grote hap geld uit je salaris wordt genomen door het monster dat rente heet.
Maar ik snap dat je baalt dat er een grote hap geld uit je salaris wordt genomen door het monster dat rente heet.
-
kennen jullie dat zinnetje, lenen kost geld
-
***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 03 jan 2012 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee joh, lenen is gratis hoormanondoris schreef:kennen jullie dat zinnetje, lenen kost geld