| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afplakken logo
afplakken logo
Beste Mensen,
Ik kreeg gisteren de jaar afrekening van mij n nog enig lopend product voor 90 euro in de maand Koers Extra.
wat schetst mijn verbazing: het logo was afgeplakt, mijn vraag is was dat alleen bij mij, of ook bij meerdere van jullie en waarom zou dat zijn, kan naar tuurlijk legio voorbeelden bedenkken om het toepasselijk te zeggen maar ben toch reuze benieuwd. naar de echte reden.
gegroet.
Ik kreeg gisteren de jaar afrekening van mij n nog enig lopend product voor 90 euro in de maand Koers Extra.
wat schetst mijn verbazing: het logo was afgeplakt, mijn vraag is was dat alleen bij mij, of ook bij meerdere van jullie en waarom zou dat zijn, kan naar tuurlijk legio voorbeelden bedenkken om het toepasselijk te zeggen maar ben toch reuze benieuwd. naar de echte reden.
gegroet.
Re: afplakken logo
Ook bij mij was het logo afgeplakt op de map met mijn jaarcijfers
De nutteloze proza die ik zo af en toe nog van Dexia krijg komt nog steeds in enveloppen met logo's, misschien dat de enveloppen door de postbode afgeplakt wordt omdat hij niet met een Dexia envelop gezien wil worden?
Volgens mij zijn alle logo's afgeplakt. Bij mij ook. Veeg teken voor dexia, dat ze zichzelf niet langer durven presenteren.
Vraag me af of dit een uitstralend effect naar andere landen zal hebben.
Trouwens, waarom is nederland het enige land waar aandelenlease wordt aangeboden? Zijn er andere landen waar dat ook is gebeurd?
Vraag me af of dit een uitstralend effect naar andere landen zal hebben.
Trouwens, waarom is nederland het enige land waar aandelenlease wordt aangeboden? Zijn er andere landen waar dat ook is gebeurd?
-
bajondillo
mijn logo was ook afgeplakt met de eindafrekenig heb de grootste ruzie gehad met mijn pardner. het was als een verrassing bedoeld na 3 jaar ,maar ik heb nu een hoop spanning .ik ben eegaleaser grt wim
-
Scheveninger
Dat afplakken van die logo's is een reklame-aktie van Dexia.
Als je raadt wat er onder het stickertje zit, hoef je je restschuld niet te betalen.
Groet,
Scheveninger.
Als je raadt wat er onder het stickertje zit, hoef je je restschuld niet te betalen.
Groet,
Scheveninger.
Mensen, de situatie is al rot genoeg. Ik kan niet begrijpen dat er partners zijn die er nog ruzie over gaan maken.
-
bajondillo
we hebben er over gepraat en we nemen een advocaat we gaan stappen onder nemen.we zijn opgelichtdat doen we een ander ook niet aan.
Logo's afplakken betekent dat dexia zich schaamt om in de publiciteit te komen, beter gezegd hun bestaansrecht wankelt in nederland !
Een zichzelf respecterend bedrijf komt uit voor de naam en de werkzaamheden die het bedrijf verricht.
Een zichzelf respecterend bedrijf komt uit voor de naam en de werkzaamheden die het bedrijf verricht.
bajondillo,
ik denk er ook steeds meer aan om een advocaat in de arm te nemen. De Eegaleasezaak is volgens mij al zo goed als zeker voor Dexia verloren. Als je in hun brief leest waarom ze de vernietiging niet accepteren hebben ze geen poot om op te staan (het is WEL huurkoop, art 1:88 en 1:89 zijn ook duidelijk, en dat aandelenlease niet onder deze wet valt omdat het alleen om "zaken"gaat is ook al achterhaald). Lijkt mij duidelijk wat over een paar maanden de uitspraak in deze zaak zal zijn. Dan geef ik nu dus liever geld uit aan een advocaat ipv het aan Dexia te schenken.
Door het dreigen met incassokosten e.d. maken ze de keuze voor mij in ieder geval een stuk gemakkelijker!
ik denk er ook steeds meer aan om een advocaat in de arm te nemen. De Eegaleasezaak is volgens mij al zo goed als zeker voor Dexia verloren. Als je in hun brief leest waarom ze de vernietiging niet accepteren hebben ze geen poot om op te staan (het is WEL huurkoop, art 1:88 en 1:89 zijn ook duidelijk, en dat aandelenlease niet onder deze wet valt omdat het alleen om "zaken"gaat is ook al achterhaald). Lijkt mij duidelijk wat over een paar maanden de uitspraak in deze zaak zal zijn. Dan geef ik nu dus liever geld uit aan een advocaat ipv het aan Dexia te schenken.
Door het dreigen met incassokosten e.d. maken ze de keuze voor mij in ieder geval een stuk gemakkelijker!