LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met ECI!.
Problemen met ECI!.
Hallo
Ik heb een probleem met eci ik had me geregistreert ( ongv halfjaar geleden dacht ik ) om harry potter films te krijgen, en ik ben een grote fan van harry potter, en toen gaf ik mijn adres aan en toen kreeg ik later een pakketje thuis met : the prince of persia film, ( GRATIS ) en later kreeg ik toen een acceptgiro van 25 euro, en niet betaald omdat ik niets heb gekocht of bestelt, en later kreeg ik weer een maar dat was een incasso van 99,60 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb niets getekent voor dit ECI aleen adres opgegeven!
kan iemand mij helpen? ik kan ook niet inloggen op ECI, volgensmij hebben ze mn account verwijdert help aub!
Ik heb een probleem met eci ik had me geregistreert ( ongv halfjaar geleden dacht ik ) om harry potter films te krijgen, en ik ben een grote fan van harry potter, en toen gaf ik mijn adres aan en toen kreeg ik later een pakketje thuis met : the prince of persia film, ( GRATIS ) en later kreeg ik toen een acceptgiro van 25 euro, en niet betaald omdat ik niets heb gekocht of bestelt, en later kreeg ik weer een maar dat was een incasso van 99,60 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kan iemand mij helpen? ik kan ook niet inloggen op ECI, volgensmij hebben ze mn account verwijdert help aub!
-
Re: Problemen met ECI!.
misschien al eens gebeld en om opheldering gevraagd?
heb je de harry snotterfilms wel gekregen of niet?
heb je de harry snotterfilms wel gekregen of niet?
Nee, wel een Prince of persia film die ik niet eens wou.
-
heb je eci misschien al eens gebeld? heb je gevraagd hoe dit allemaal kan?
Als ik ze wil bellen nemen ze niet eens op.
Heeft u zich als gewoon klant aangemeld of als VIP?
Wellicht dat de kosten daar vandaan komen. Dus zou ik zeggen, controleer deze dingen eens of bel met ECI hoe het in elkaar zit. Mocht het zo zijn dat het zo gegaan is, is het verstandig de incasso zsm te betalen, zodat de kosten niet verder oplopen.
Mogelijk heeft u een welkomstgeschenk ontvangen omdat u zich aangemeld heeft als VIP. Artikelen welke ongevraagd worden toegestuurd en niet onderdeel zijn van een abonnement of iets dergelijks, mag u behouden en er mogen geen kosten in rekening worden gebracht.
Een VIP klant die een kwartaal niets besteld, krijgt automatisch die bon van 25,-.Website ECI schreef: ....
9. Ik bestel minstens 4 artikelen per jaar
10. Als ik niets bestel, koop ik voor € 25,- een Vrije Keuze Bon (jaar lang geldig)
Wellicht dat de kosten daar vandaan komen. Dus zou ik zeggen, controleer deze dingen eens of bel met ECI hoe het in elkaar zit. Mocht het zo zijn dat het zo gegaan is, is het verstandig de incasso zsm te betalen, zodat de kosten niet verder oplopen.
Mogelijk heeft u een welkomstgeschenk ontvangen omdat u zich aangemeld heeft als VIP. Artikelen welke ongevraagd worden toegestuurd en niet onderdeel zijn van een abonnement of iets dergelijks, mag u behouden en er mogen geen kosten in rekening worden gebracht.
Zover ik weet, weet ik zeker dat ik me niet als VIP heb geregistreegt gewoon als klant, en de telefoonnummer van hun doet het niet, heeft u er een voor mij?
Ik ben geen lid ofzo van ECI, heb er zelf nog nooit wat besteld.. maar had gewoon wat info van de site geplukt... Oja voor de volledigheid ik werk er ook niet ..J_Joe schreef:Zover ik weet, weet ik zeker dat ik me niet als VIP heb geregistreegt gewoon als klant, en de telefoonnummer van hun doet het niet, heeft u er een voor mij?
Op de website 0900alternatieven heb ik dit telefoonnummer gevonden:
ECI
0900 8324 (€ 0.10 per minuut)
Het 0900-Alternatief voor ECI is 0347 361132 .
Op de website van ECI heb ik dit mailadres gevonden: [email protected]
Nog een mogelijkheid is de brieven te bekijken welke u ontvangen heeft. Wellicht staat daar op hartelijk welkom als VIP klant... of zoiets van die strekking.
Een mailtje naar [email protected] kan ook.
-
- Contacteer:
@ J_Joe: Ik wil het probleem graag bekijken, om te zien of er een mogelijke oplossing is. Als u uw gegevens stuurt naar [email protected], kijk ik het na.J_Joe schreef:Hallo
Met vriendelijke groet,
Jessica
ECI Webcare
Wat voor gegevens ongeveer?
-
- Contacteer:
Onderhande je pincode.....J_Joe schreef:Wat voor gegevens ongeveer?
Wat d8 je van je naw gegevens? NAW --> naam, adres woonplaats.
J_Joe
Ik denk dat ze ook het klantnummer willen hebben.
Maxiem.
Ik denk dat ze ook het klantnummer willen hebben.
Maxiem.
Ik heb het naar de E-Mail van webcare eci, gestuurt.
En ik had niet eens iets een hand tekening of iets op een brief gezet.
En in hoeverre is die opmerking relevant?J_Joe schreef:En ik had niet eens iets een hand tekening of iets op een brief gezet.
Even voor de duidelijkheid.. de vraag was niet vervelend bedoeld. Vroeg me dit oprecht af namelijk. Je kunt via internet vanalles bestellen en afsluiten en boeken waar je ook aan "vast hangt" zonder ooit ergens een handtekening onder te zetten. Je kunt ook een vakantie boeken en op reis gaan zonder handtekening te zetten, maar na de boeking hang je er wel direct aan vast.Emmy75 schreef:En in hoeverre is die opmerking relevant?J_Joe schreef:En ik had niet eens iets een hand tekening of iets op een brief gezet.
Ja maar, ik heb niets bestelt, ik heb aleen ge registreert, en ik kan zelf niet meer inloggen, alles geprobeert zelfs ''Wachtwoord vergeten'', en vulde ik mn E mail en en zei die : Er zijn geen E mail adressen op deze naam geregistreet.
Ja maar, stel dat je je als VIP klant hebt geregistreerd. Dan heb je door alleen die registratie (invullen NAW en maken inlogaccount) een abonnement afgesloten waarbij je je verplicht om ieder kwartaal een bestelling te plaatsen. Wordt er geen bestelling geplaatst in een kwartaal dan moet je die bon kopen ter waarde van 25,-. Weet even niet of je die dan fysiek thuisgestuurd krijgt of dat dit een registratie in het account is. Als je dus een kwartaal niets besteld hebt, krijg je dus vanzelf een rekening van 25,-
Ik zeg niet dat het zo gebeurd is; ik zeg alleen dat het mogelijk zou kunnen zijn. Het is wel erg toevallig dat het bedrag van de 1e acceptgiro hetzelfde is als van bovenstaande bonnen van VIP klanten. Door niet te betalen is de vordering uiteindelijk uit handen gegeven en worden er allerlei extra kosten in rekening gebracht.
Als - en ik zeg duidelijk als - dit inderdaad komt door het VIP verhaal, is het verstandig de rekening zo spoedig mogelijk te betalen in verband met het oplopen van de kosten. In dit geval zou je willen voorkomen dat er uiteidenlijk een rechtsgang wordt gestart door het incassobureau. Mocht dit het verhaal zijn en je zou in het ongelijk worden gesteld door de rechter, zul je ook veroordeeld worden de kosten van de rechtsgang te betalen.
Nu wil ik je niet onnodig bang maken of zeggen dat je moet betalen. Ik wil alleen aangeven dat er wel werk aan de winkel is in de vorm van uitzoeken wat voor soort klant je bent volgens ECI door de correspondentie te bekijken of contact met ECI op te nemen of het antwoord van webcare afwachten. Eventueel zou je juridisch advies kunnen inwinnen bij een juridisch loket. Eerste adviesgesprek is doorgaans gratis. Wel het dossier meenemen.
http://www.juridischloket.nl/Pages/default.aspx
Ik zeg niet dat het zo gebeurd is; ik zeg alleen dat het mogelijk zou kunnen zijn. Het is wel erg toevallig dat het bedrag van de 1e acceptgiro hetzelfde is als van bovenstaande bonnen van VIP klanten. Door niet te betalen is de vordering uiteindelijk uit handen gegeven en worden er allerlei extra kosten in rekening gebracht.
Als - en ik zeg duidelijk als - dit inderdaad komt door het VIP verhaal, is het verstandig de rekening zo spoedig mogelijk te betalen in verband met het oplopen van de kosten. In dit geval zou je willen voorkomen dat er uiteidenlijk een rechtsgang wordt gestart door het incassobureau. Mocht dit het verhaal zijn en je zou in het ongelijk worden gesteld door de rechter, zul je ook veroordeeld worden de kosten van de rechtsgang te betalen.
Nu wil ik je niet onnodig bang maken of zeggen dat je moet betalen. Ik wil alleen aangeven dat er wel werk aan de winkel is in de vorm van uitzoeken wat voor soort klant je bent volgens ECI door de correspondentie te bekijken of contact met ECI op te nemen of het antwoord van webcare afwachten. Eventueel zou je juridisch advies kunnen inwinnen bij een juridisch loket. Eerste adviesgesprek is doorgaans gratis. Wel het dossier meenemen.
http://www.juridischloket.nl/Pages/default.aspx
Als je een gratis dvd of boek krijgt ben je blijkbaar toch vip geworden en dan ga je de verplichting aan om elk kwartaal iets te kopen. Je hoeft niets te ondertekenen, want je wordt lid via internet en als je dan op de knop verzenden klikt, dan ga je automatisch accoord met de algemene voorwaarden, en dus moet je elk kwartaal een vip product bestellen.
Het nummer 0347361132 klopt trouwens niet meer. Daarop kan je ze niet meer bereiken. Helaas weet ik geen ander nummer.
Maar ik zou zo snel mogelijk mailen of toch het 0900 nummer bellen en contact zoeken, anders worden de kosten alleen nog hoger.
Het nummer 0347361132 klopt trouwens niet meer. Daarop kan je ze niet meer bereiken. Helaas weet ik geen ander nummer.
Maar ik zou zo snel mogelijk mailen of toch het 0900 nummer bellen en contact zoeken, anders worden de kosten alleen nog hoger.