LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nolte en garantie/service
Nolte en garantie/service
In september 2008 is onze Nolte keuken geplaatst en na vele vervelende bijkomstigheden (fouten, schade) is de keuken uitendelijk compleet afgeleverd medio maart 2009. Sinds een maand laat de folie van 1 deurtje(die naar de afvalbak) los. Je ziet het hout gewoon tevoorschijn komen. Ik weet dat folie niet zo goed is als gelakt, maar van een keuken van €13000 mag je toch verwachten dat hij lang meegaat. Via de leverende keukenbedrijf om coulance gevraagd. Maar die geeft maar 2 jaar garantie. Ook om opheldering gevraagd bij Nolte en die verwijzen weer naar de leverancier. Ik had van Nolte meer coulance verwacht. Hebben jullie een andere meneing of oplossing? Alvast bedankt..
-
Re: Nolte en garantie/service
Van een keuken mag je verwachten dat je vele jaren plezier hebt. 2008 naar 2011 vindt ik niet vele jaren (en een rechter is diezelfde mening toegedaan) Hoewel de huidige folie deuren niet echt slecht meer zijn raden wij ze nog steeds af, wij hebben geen behoeft aan klachten en extra werk. De meeste keukenfabrikanten doen de eerste vijf jaar helemaal niet moeilijk en vervangen de slechte deurtjes zonder kosten, na vijf jaar wordt het moeilijk, de ene leverancier doet uit coulance nog iets, de andere doet helemaal niets meer. Ik verwacht dus ook dat Nolte, als de keukenzaak daarom vraagt, de deurtjes zal vervangen. Maar de keukenzaak heeft daar natuurlijk weinig zin in omdat hij de deurtjes moet gaan vervangen zonder dat hij daar enige vergoeding voor ontvangt. De dealer is uw aanspreekpunt deze zult u persoonlijk of via een jurist moeten overtuigen.
Re: Nolte en garantie/service
Ik ben zelf ook NOLTE dealer en heb wel honderden keukens verkocht.
Zelden een probleem met fronten gehad.
Bovendien is de garantie door de fabriek uitstekend !!!
Als er binnen 5 jaar een beroep op Nolte wordt gedaan, krijg je alles wat onder garantie valt, zoals dit front,
door het invullen van een ERZATZBESTÄTIGUNG, zonder wedervragen, toegezonden.
Het probleem is dat Nolte, de laatste jaren, door veel Beunhazen wordt verkocht en die willen scoren en geven geen service.
Als U niet uitkomt, kunt U mij mailen; [email protected]
Zelden een probleem met fronten gehad.
Bovendien is de garantie door de fabriek uitstekend !!!
Als er binnen 5 jaar een beroep op Nolte wordt gedaan, krijg je alles wat onder garantie valt, zoals dit front,
door het invullen van een ERZATZBESTÄTIGUNG, zonder wedervragen, toegezonden.
Het probleem is dat Nolte, de laatste jaren, door veel Beunhazen wordt verkocht en die willen scoren en geven geen service.
Als U niet uitkomt, kunt U mij mailen; [email protected]